View More
Ολοένα και περισσότερα μαγαζιά στην Αθήνα διαθέτουν DJ booth που προβλέπει επιλογή μουσικής από βινύλιο. Ο Ζώης Χαλκιόπουλος, έμπειρος digger και επαγγελματίας δισκοθέτης, σχολιάζει το νέο trend και ...
Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο ασχολείται με την βαρύτητα της απόσυρσης Ozzy, αλλά  και το ...
Από Stephen King μέχρι James Ellroy κι από θρίλερ της μεγάλης οθόνης μέχρι δημοσιογραφική κατασκοπεία αυτά είναι 12 αστυνομικά και βιβλία μυστηρίου τελευταίας εσοδείας για να περάσετε τα καθιερωμένα ...
Top story

Harry Styles, Beyoncé, Brandi Carlile, Lizzo και Kendrick Lamar ανάμεσα στους μεγάλους νικητές της βραδιάς

The Supremes, Nile Rogers και Slick Rick υπήρξαν ανάμεσα στους καλλιτέχνες που επίσης τιμήθηκαν στο event

Η Queen Bey είναι και επίσημα η πιο πολυβραβευμένη τραγουδίστρια όλων των εποχών για τον ιστορικό μουσικό θεσμό

Δείτε βιντεοσκοπημένο υλικό του medley με τους Grandmaster Flash, Melle Mel, Run DMC, Salt-N-Pepa, Public Enemy, De La Soul, Busta Rhymes και Queen Latifah μεταξύ άλλων

Ο πρώτος του ελληνόφωνος δίσκος, μια δεκαετία μετά την «Πάρνηθα»

O «Aρχάγγελος» είναι το 3ο single από το επερχόμενο album των Echo Tides,  Ανδρομέδα FM

Δείτε το συνοδευτικό βίντεο του κομματιού, που ηχογραφήθηκε στο σπίτι της Δήμητρας Γαλάνη

Ακούστε το νέο κομμάτι του συγκροτήματος, που οι ίδιοι αφιερώνουν στους θαυμαστές τους

Φλώρα Χρυσού - Θα Σου Λείψω

Κείμενο: Μιχάλης Τσαντίλας

Πού και πού, με αφορμή άλμπουμ όπως το ντεμπούτο της τραγουδοποιού Φλώρας Χρυσού, επανέρχεται στο μυαλό μου ένα ζήτημα το οποίο, από όταν η δισκογραφία έγινε αποδεκτή ως τέχνη, απασχολεί αρκετά τους περί τη μουσική σκεπτόμενους: μπορεί, και σε ποιο βαθμό, ένας γνώστης παραγωγός και ενορχηστρωτής να σώσει από την αδιαφορία ένα μέτριο υλικό; Η απάντηση, βέβαια, σε ένα τέτοιο ερώτημα δεν μπορεί να είναι γενική: θα πρέπει να εξετάζεται κατά περίπτωση. Και κάτι τέτοιο θα προσπαθήσω να κάνω παρακάτω... Όπως σας προϊδέασα, δεν βρήκα πολύ ενδιαφέροντα τα τραγούδια της Χρυσού. Κινούνται στον ευρύτερο ποπ-ροκ χώρο –αν και κάποια από αυτά θα μπορούσα να τα φανταστώ και σε μια μεγάλη πίστα– και δεν υστερούν, κατά τη γνώμη μου, τόσο στη δομή, όσο στο περιεχόμενό τους. Οι μελωδίες τους, χωρίς να είναι σε καμία περίπτωση κακές, δεν παρουσιάζουν κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον ενώ η στιχουργία, με έντονη τη γυναικεία ματιά στα πράγματα, παρουσιάζεται ελαφρώς παρωχημένη και με ως επί το πλείστον προβλέψιμες ρίμες. Σε κάποιες περιπτώσεις, μάλιστα, με λόγια όπως «Να μου πατήσεις το κεφάλι προσπαθείς/μα εγώ αντέχω, δε βυθίζομαι σε κώμα/ρίξε μου κι άλλο, λιώσε με αν το μπορείς/δική μου είναι η ψυχή, κράτα το σώμα» (“Εδώ Θα Είμαι”) ή «Μα εγώ σειρήνα γυμνή/σαν μια πόρνη πουλάω και ψυχή και κορμί/και θα σου δοθώ δυνατά/με ηδονή θα σε δέσω να με θέλεις ξανά» (“Δε Μ’ Ερωτεύεσαι”) προβληματίστηκα έντονα σχετικά με το ποια γούστα μπορεί να ικανοποιούν.  Ο κλήρος έπεσε, λοιπόν, στον παραγωγό και γενικό επιβλέποντα των ηχογραφήσεων, Βασίλη Πιερρακέα, για να δώσει μια ώθηση σε αυτή τη δουλειά. Ο Πιερρακέας έχει δώσει τα διαπιστευτήριά του στο πρόσφατο παρελθόν με τη δουλειά στο Έξω του Φοίβου Δεληβοριά και στο Κορίτσι Για Σπίτι Της Μάρως Μαρκέλλου. Στο Θα Σου Λείψω, όμως, το υλικό μάλλον δεν μπόρεσε να τον εμπνεύσει τόσο, με αποτέλεσμα και ο ίδιος να εμφανίζεται σε κάποιες περιπτώσεις να υποκύπτει σε ευκολίες και αστοχίες. Δεν καταφέρνει π.χ. να αποτρέψει το εναρκτήριο “Έλα Να Παίξουμε Κρυφτό” από το να ακούγεται άνευρο ή να αποφύγει τις ροκάδικες κοινοτοπίες στο “Γιατί Δεν Έμεινε Κανείς;”. Και πάλι, πάντως, παρουσιάζει μπόλικες ενδιαφέρουσες ιδέες και παραμένει απολαυστικός στις κιθαριστικές ακροβασίες του. Θαυματοποιός, όμως, δεν είναι και νομίζω αυτό απαντάει στο ερώτημα το οποίο έθεσα στην αρχή... Το σημαντικότερο ατού της Φλώρας Χρυσού στο Θα Σου Λείψω είναι η φωνή της. Διαθέτει τεχνική και ωραίο ηχόχρωμα και νιώθω ότι μπορεί να σταθεί άνετα ως τραγουδίστρια, ειδικά αν βάλει λίγο περισσότερη «ψυχή» στις ερμηνείες της –σε κάποια σημεία ένιωσα ότι παραήταν «καθωσπρέπει». Όσο για τα τραγούδια της, τα περισσότερα απ’ αυτά δύσκολα θα μας λείψουν. Αν, όμως, δουλέψει ακόμα περισσότερο και προσπαθήσει να κινηθεί σε πιο πρωτότυπα στιχουργικά μονοπάτια, όπως κάνει λ.χ. στο κομμάτι “Μάντης” στο κλείσιμο του άλμπουμ, ίσως να καταφέρει περισσότερα στη συνέχεια.

Top story

Ολοένα και περισσότερα μαγαζιά στην Αθήνα διαθέτουν DJ booth που προβλέπει επιλογή μουσικής από βινύλιο. Ο Ζώης Χαλκιόπουλος, έμπειρος digger και επαγγελματίας δισκοθέτης, σχολιάζει το νέο trend και προτείνει έξι αθηναϊκά στέκια με πικάπ. 

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο ασχολείται με την βαρύτητα της απόσυρσης Ozzy, αλλά  και το φαινόμενο  Måneskin.

Από Stephen King μέχρι James Ellroy κι από θρίλερ της μεγάλης οθόνης μέχρι δημοσιογραφική κατασκοπεία αυτά είναι 12 αστυνομικά και βιβλία μυστηρίου τελευταίας εσοδείας για να περάσετε τα καθιερωμένα χιόνια πριν την άνοιξη. 

Δύο συντάκτες του Avopolis βρέθηκαν το τελευταίο Σάββατο του Γενάρη στο Ρομάντσο για να δουν live δύο εγχώρια σχήματα δουλεμένα, ανερχόμενα και πολλά υποσχόμενα. Αυτές είναι οι εντυπώσεις τους (κι ένα παράπονο) από το βράδυ εκείνο.

O Βασίλης Σπανός ψάχνει τη χρυσή τομή μεταξύ εμπορικής και καλλιτεχνικής φύσης των βραβείων Oscar, καθώς για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια, τα θηρία box-office δείχνουν να επανέρχονται στον θεσμό.

Πριν 30 χρόνια, η μουσική τους ήρθε σαν παλίρροια από βιωματικούς στίχους να μεταμορφώσει ριζικά το έρημο τότε τοπίο της εγχώριας ηλεκτρονικής σκηνής.  Aυτή είναι η ιστορία των Στέρεο Νόβα, όπως την αφηγήθηκε ο Ανδρέας Κύρκος στο ειδικό τεύχος του SONIK για την ελληνική ηλεκτρονική μουσική.

Οι πιο επίκαιρες, πολυσυζητημένες, αναπάντεχες, αδιανόητες και ζουμερές ειδήσεις από τον χώρο της showbiz. Κάθε Παρασκευή στο Avopolis.

Επαγγελματίες DJs απαντούν στο ερωτηματολόγιο του Δημήτρη Λιλή και δειγματίζουν τον ήχο τους μέσα από ένα συνοδευτικό mixtape.

Ο δημοφιλής ράπερ έφερε όλον τον αέρα του label της Griselda Records στην Αθήνα και έβαλε φωτιά στη Λιοσίων με μια συνάντηση-έκπληξη με τον Westside Gunn.

Αυτό το Σάββατο σπεύδουμε στο Gagarin 205 για να δούμε ξανά live την βρετανική μπάντα που συμπλήρωσε τέσσερις δεκαετίες ζωής και σπουδαίας μουσικής δημιουργίας.

Σαν σήμερα, 2 Φεβρουαρίου, γεννήθηκε ο James Joyce, αλλά και ο Οδυσσέας του. Αυτό είναι το συναρπαστικό χρονολόγιο της ζωής του θρυλικού αυτού συγγραφέα και μυθιστορήματος. Του Θανάση Μήνα.

Ο Δημήτρης Λιλής ξεχωρίζει κάθε εβδομάδα τις καλύτερες νέες κυκλοφορίες και τις παρουσιάζει μέσω podcast, Spotify playlist και YouTube videos. Πατήστε play.

Πολυαναμενόμενες κινηματογραφικές πρεμιέρες, νέες τηλεοπτικές εμμονές, άχαστα live, ολοκαίνουργια εστιατόρια και μπαρ. Της Εύης Χουρσανίδη.

Το Rudu Bar έλαμψε με κόκκινα νέον και μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα ονόματα της αθηναϊκής σκηνής ανεξάρτητης σκηνής στα σύνορα των Πετραλώνων.

Δύο φανταστικά μυαλά στις λέξεις και την μουσική. Μια εξαιρετική αφηγήτρια. Μια συγκινητική χορωδία. Η Άννα Γεωργάτου παρακολούθησε από κοντά την παράσταση George (Ευθύμης Φιλίππου-Larry Gus-Αγγελική Παπούλια) στη Στέγη.

Top