View More
Ο Άγγελος Κυρούσης ανατρέχει στους σημαντικότερους εγχώριους hip hop δίσκους της τριετίας 1997 - 2000.
Η νέα χρονιά δεν θα έχει μόνο dystopic sci-fi, αλλά και sit-coms, σειρές μυστηρίου, κωμωδίες, δράματα -και μία μουσική σειρά που περιμένουμε πώς και ...
Οι πιο επίκαιρες, πολυσυζητημένες, αναπάντεχες, αδιανόητες και ζουμερές ειδήσεις από τον χώρο της showbiz. Κάθε Παρασκευή στο Avopolis.

Με το πρώτο single της fictional μπάντας της σειράς να έχει ήδη κυκλοφορήσει, μαζί με το trailer

Ένα homage της τραγουδίστριας στις μωβ αποχρώσεις, μέσα από το νέο visual του Midnights

Δείτε τον στον ρόλο ενός υπαλλήλου γραφείου, μακριά από τα rock star καθήκοντα

To Jameson Irish Whiskey και τα JAMESON CONNECTS music sessions επιστρέφουν και παρουσιάζουν τους Razorlight στην πρώτη τους συναυλία στη χώρα μας

Οι πρωτοπόροι του sludge rock προσγειώνονται τον Ιούλιο στη χώρα μας για μια εμφάνιση στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων

Για πρώτη φορά η Αθήνα συμπεριλαμβάνεται στα μεγαλύτερα headline shows του Lewis Capaldi

Οι Ασκήσεις Απλότητας συντέθηκαν από τον Μάη του 2018 μέχρι τις αρχές του 2020 και είναι μία σειρά από ορχηστρικές ατμοσφαιρικές συνθέσεις, με μινιμαλιστική τεχνοτροπία.

Μετά το πρώτο τους single, "Light", οι νεοσύστατοι commuter κυκλοφορούν την πρώτη τους δισκογραφική δουλειά

Στην τελευταία του ανάρτηση στα Red Hand Files, ο Cave μιλά για το πώς αντιμετωπίζει στη ζωή το αίσθημα της χαράς και της αισιοδοξίας

Όναρ - Όσα Αντίο Μας Μένουν

Κείμενο: Μιχάλης Τσαντίλας

Όγδοη στούντιο δουλειά για τους Όναρ, με τίτλο Όσα Αντίο Μας Μένουν και περιεχόμενο 11 τραγούδια σε μουσική και στίχους του Λευτέρη Πλιάτσικα και της Πένυς Ραμαντάνη –των δύο ανθρώπων δηλαδή που αποτελούν και τον πυρήνα του γκρουπ από ιδρύσεώς του (1999).  Βάζοντας το άλμπουμ να παίξει, ξανασκέφτομαι την εξ’ αίματος συγγένεια των Όναρ με τους Πυξ Λαξ, η οποία δεν κρύβεται –και δεν νομίζω άλλωστε ότι επιχειρήθηκε ποτέ να γίνει κάτι τέτοιο. Κι αυτό γιατί, για ακόμα μία φορά, ο Λευτέρης Πλιάτσικας και η Πένυ Ραμαντάνη δεν το κουνάνε ρούπι από το γνωστό στυλ. Ίδιες κι απαράλλαχτες οι μελωδικές φόρμες, τα ίδια ποιητικίζοντα στιχάκια –ακούγονται σταθερά σαν οδηγίες από το Εγχειρίδιο της Ζωής– οι ίδιες «μπαρουτοκαπνισμένες» ερμηνείες. Ούτε οι σκόρπιες φράσεις από το βιβλίο Χάρτινος Έρωτας της Ζοέλ Λοπινό-Μαστραντώνη στο “Η Ζωή Είναι Επανάσταση”, ούτε το μεταφρασμένο ποίημα του Μπρεχτ στο “Ερωτήσεις” αλλάζουν κάτι. Ίσως το μη εξοικειωμένο αφτί να ξεγελαστεί από τους προκάτ ήχους των συνθετητών, από μια reggae πινελιά εδώ ή από ένα σπανιόλικο τρικ εκεί. Ίσως, ακόμα, κάποιος που δεν έχει υπόψη του το παρελθόν του γκρουπ να βρει τα τραγούδια του Όσα Αντίο Μας Μένουν έως και συμπαθητικά. Για όλους τους υπόλοιπους, πάντως, ο νέος δίσκος των Όναρ δεν έχει να πει τίποτα καινούργιο –αν κι αυτός είναι ο λόγος που θα κάνει, πιθανότατα, τους φανατικούς τους φίλους να τον λατρέψουν. Προσωπικά, ακούω τον στίχο «πάντα το ίδιο κακό αστείο/μα δε γελάει ποτέ κανείς/καπετάνιοι σε τρύπιο πλοίο/δε θα μας σώσει κανείς» και αναρωτιέμαι μήπως κάποια στιγμή το ντουέτο θα έπρεπε να σκεφτεί ότι τέτοια λόγια δεν αντιμετωπίζονται από όλους ως γενικόλογες περιγραφές όσων γίνονται γύρω μας, μα ως πράγματα που, καλό θα ήταν, να αποτελέσουν καλλιτεχνικές παραδοχές και για τους ίδιους.  Στο Όσα Αντίο Μας Μένουν άκουσα, τελικά, τον επιθανάτιο ρόγχο ενός στυλ. Δεν ξέρω πόσα «χαίρετε» και πόσα «αντίο» ακόμα έχουν σκοπό να μας πουν οι Όναρ, και δεν μου πέφτει βέβαια και λόγος. Ωστόσο, νομίζω ότι έχει φτάσει ο καιρός να μας ξανασυστηθούν, υπό νέους όρους. Το ποιοι θα είναι αυτοί ας το βρουν μόνοι τους...

Top story

Ο Άγγελος Κυρούσης ανατρέχει στους σημαντικότερους εγχώριους hip hop δίσκους της τριετίας 1997 - 2000.

Η νέα χρονιά δεν θα έχει μόνο dystopic sci-fi, αλλά και sit-coms, σειρές μυστηρίου, κωμωδίες, δράματα -και μία μουσική σειρά που περιμένουμε πώς και πώς. 

Οι πιο επίκαιρες, πολυσυζητημένες, αναπάντεχες, αδιανόητες και ζουμερές ειδήσεις από τον χώρο της showbiz. Κάθε Παρασκευή στο Avopolis.

 Το μυθιστόρημα του Claude McKay "Επιστροφή στο Χάρλεμ" αποτελεί έργο-σταθμό της αφροαμερικανικής κουλτούρας. Του Θανάση Μήνα.

Βαβυλώνα vs Λύκος της Γουόλ Στριτ, σημειώσατε 2. Του Δημήτρη Μάστορη.

Μερικές σκέψεις με αφορμή το νέο άλμπουμ του Παύλου Παυλίδη, Πέρα από τη Θάλασσα, με διασκευές 12 εμβληματικών έργων του Γιάννη Μαρκόπουλου. 

Η τέχνη του βινυλίου αναβιώνει χάρη σε ένα υπέροχο εγχείρημα των Ευθύμη Φιλίππου και Παναγιώτη Μελίδη (Larry Gus) και την υποστήριξη της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση. 

O Mr. Z επιστρέφει στο είδος και την δεκαετία που τον ανέδειξε σε έναν από τους κορυφαίους diggers της χώρας. Τα ελληνικά easylistening - jazz 60s δισκάκια μπαίνουν και πάλι στο μικροσκόπιο του. 

Ο Παύλος Παυλίδης διασκευάζει ζωντανά 16 κομμάτια του Γιάννη Μαρκόπουλου στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης 1-5 Φεβρουαρίου.  Αφροδίτη Παναγιωτάκου, Παύλος Παυλίδης, Γιάννης Μαρκόπουλος και ο σκηνοθέτης της παράστασης Χρήστος Σαρρής μιλούν για την απρόσμενη αυτή συνάντηση. 

Την τελευταία Κυριακή του Γενάρη, θα χορέψουμε. Πιστέψτε μας, θα χορέψουμε.

Ο Δημήτρης Λιλής ξεχωρίζει κάθε εβδομάδα τις καλύτερες νέες κυκλοφορίες και τις παρουσιάζει μέσω podcast, Spotify playlist και YouTube videos. Πατήστε play.

Τρεις συντάκτριες του Avopolis παρακολούθησαν από κοντά την εμφάνιση του José González στη Λυρική Σκηνή του ΚΠΙΣΝ, βγήκαν γεμάτες εικόνες και συναισθήματα, και καταθέτουν τις εντυπώσεις τους.

Λίγο πριν τις εμφανίσεις των Ιταλών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, επιχειρούμε μια ανάλυση του ήχου της μπάντας που βρέθηκε στην κορυφή της λίστας του Avopolis με τους καλύτερους μέταλ δίσκους του 2022.

Το παρόν δεν αποτελεί κείμενο του Δημήτρη Μάστορη. 

Λάμδα, Tango with Lions, Melentini και Τα Παιδιά της Παλαιότητας έφτιαξαν το soundtrack του δεύτερου ραντεβού της Αισθηματικής Αγωγής στη Λιοσίων. Βασικά συστατικά: η νοσταλγία και... το crowdsurfing.

Top