View More
Ο Άγγελος Κυρούσης ανατρέχει στους σημαντικότερους εγχώριους hip hop δίσκους της τριετίας 1997 - 2000.
Η νέα χρονιά δεν θα έχει μόνο dystopic sci-fi, αλλά και sit-coms, σειρές μυστηρίου, κωμωδίες, δράματα -και μία μουσική σειρά που περιμένουμε πώς και ...
Οι πιο επίκαιρες, πολυσυζητημένες, αναπάντεχες, αδιανόητες και ζουμερές ειδήσεις από τον χώρο της showbiz. Κάθε Παρασκευή στο Avopolis.

Με το πρώτο single της fictional μπάντας της σειράς να έχει ήδη κυκλοφορήσει, μαζί με το trailer

Ένα homage της τραγουδίστριας στις μωβ αποχρώσεις, μέσα από το νέο visual του Midnights

Δείτε τον στον ρόλο ενός υπαλλήλου γραφείου, μακριά από τα rock star καθήκοντα

To Jameson Irish Whiskey και τα JAMESON CONNECTS music sessions επιστρέφουν και παρουσιάζουν τους Razorlight στην πρώτη τους συναυλία στη χώρα μας

Οι πρωτοπόροι του sludge rock προσγειώνονται τον Ιούλιο στη χώρα μας για μια εμφάνιση στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων

Για πρώτη φορά η Αθήνα συμπεριλαμβάνεται στα μεγαλύτερα headline shows του Lewis Capaldi

Οι Ασκήσεις Απλότητας συντέθηκαν από τον Μάη του 2018 μέχρι τις αρχές του 2020 και είναι μία σειρά από ορχηστρικές ατμοσφαιρικές συνθέσεις, με μινιμαλιστική τεχνοτροπία.

Μετά το πρώτο τους single, "Light", οι νεοσύστατοι commuter κυκλοφορούν την πρώτη τους δισκογραφική δουλειά

Στην τελευταία του ανάρτηση στα Red Hand Files, ο Cave μιλά για το πώς αντιμετωπίζει στη ζωή το αίσθημα της χαράς και της αισιοδοξίας

Γιώργος Οικονόμου - Φιγούρα Στο Δρόμο

Κείμενο: Μιχάλης Τσαντίλας

Είναι ιδέα μου ή έχουμε πράγματι καιρό να ακούσουμε για την περιβόητη «σχολή της Θεσσαλονίκης»; Υπήρξε εποχή που, αν σε συνόδευε η συγκεκριμένη ταμπέλα, αποκτούσες αυτομάτως έξτρα μουσικά «γαλόνια» κι η μετοχή σου ανέβαινε. Ο νέος Θεσσαλονικιός τραγουδοποιός Γιώργος Οικονόμου έρχεται λοιπόν να μας τη θυμίσει και, σύμφωνα με το δελτίο τύπου, να «ανατρέψει τη γενικότερη άποψη που επικρατεί τα τελευταία χρόνια, πως η Θεσσαλονίκη “δεν βγάζει πια καλλιτέχνες όπως παλιά”».  Το άλμπουμ Φιγούρα Στο Δρόμο αποτελεί το δισκογραφικό του ντεμπούτο και είναι αποκλειστικά δική του παραγωγή. Τα θετικά και τα αρνητικά του γίνονται σαφή από την πρώτη κιόλας ακρόαση. Ο Οικονόμου διαθέτει μελοποιητική ικανότητα και αυτό είναι, νομίζω, το κύριο ατού του. Χωρίς να καταφεύγει σε πρωτότυπες λύσεις, κινούμενος σε έναν ποπ/ροκ χώρο ο οποίος έχει ήδη «περπατηθεί» από πολλούς, καταφέρνει στις περισσότερες των περιπτώσεων να παρουσιάσει ενδιαφέροντα θέματα και όμορφα ρεφρέν (“Κάποιες Νύχτες”, “Όλα Για Σένα”, “Μυστικά Και Ψέματα”). Ωστόσο, ο στίχος του παρουσιάζει αρκετά προβλήματα, καθώς μαστίζεται από μια κάποια αφέλεια και από μάλλον φτωχό λεξιλόγιο –καταλήγοντας πολλές φορές να ακούγεται παιδιάστικος. Τα τραγούδια του δηλαδή όλο κάτι προσπαθούν να πουν, αλλά τελικά χάνονται σε κλισέ και κοινοτοπίες. Στον τομέα των ενορχηστρώσεων και του ήχου και πάλι υπάρχουν συν και πλην. Τα παιξίματα είναι καλά, με τα τύμπανα του Αλέξη Αποστολάκη να οδηγούν και να παρέχουν το κατάλληλο γκρουβ για το κάθε κομμάτι. Όμως, το απίστευτα γραμμικό σχήμα κιθάρα-μπάσο-πλήκτρα-τύμπανα που χρησιμοποιείται αποκλειστικά, σε συνδυασμό με την τεράστια διάρκεια του δίσκου (17 τραγούδια σε 73 λεπτά), ομογενοποιεί πολύ τα τραγούδια, αφαιρώντας από τη δουλειά αυτή το πλεονέκτημα της έκπληξης. Με το άλμπουμ Φιγούρα Στο Δρόμο ίσως ο Γιώργος Οικονόμου να θέλησε να φανεί γενναιόδωρος απέναντι στο κοινό του αλλά, γεμίζοντας το CD μέχρι επάνω, αποδυνάμωσε τελικά το σύνολο –4 με 5 από τα τραγούδια θα έπρεπε, κατά τη γνώμη μου, να έχουν μείνει εκτός. Η φιγούρα που απεικονίζεται στο εξώφυλλο νιώθω ότι αποτελεί έναν καλό παραλληλισμό για την τραγουδοποιία του Γιώργου Οικονόμου: συμπαθής αλλά με ασαφές, ανολοκλήρωτο πρόσωπο. Δεν είναι καθόλου ευχάριστη η θέση μου, να πρέπει να πω ότι βρήκα αρκετές αδυναμίες στη δουλειά ενός νέου καλλιτέχνη, που καθίσταται προφανές πως αγαπάει αυτό που κάνει και έχει επενδύσει πολλά σε αυτό. Νομίζω, όμως, ότι ο Γιώργος Οικονόμου έχει όλο τον χρόνο μπροστά του να καταφέρει καλύτερα πράγματα στα επόμενα δισκογραφικά του βήματα. Και –το κυριότερο– μοιάζει να διαθέτει και τα απαραίτητα εφόδια ώστε να το πετύχει.

Top story

Ο Άγγελος Κυρούσης ανατρέχει στους σημαντικότερους εγχώριους hip hop δίσκους της τριετίας 1997 - 2000.

Η νέα χρονιά δεν θα έχει μόνο dystopic sci-fi, αλλά και sit-coms, σειρές μυστηρίου, κωμωδίες, δράματα -και μία μουσική σειρά που περιμένουμε πώς και πώς. 

Οι πιο επίκαιρες, πολυσυζητημένες, αναπάντεχες, αδιανόητες και ζουμερές ειδήσεις από τον χώρο της showbiz. Κάθε Παρασκευή στο Avopolis.

 Το μυθιστόρημα του Claude McKay "Επιστροφή στο Χάρλεμ" αποτελεί έργο-σταθμό της αφροαμερικανικής κουλτούρας. Του Θανάση Μήνα.

Βαβυλώνα vs Λύκος της Γουόλ Στριτ, σημειώσατε 2. Του Δημήτρη Μάστορη.

Μερικές σκέψεις με αφορμή το νέο άλμπουμ του Παύλου Παυλίδη, Πέρα από τη Θάλασσα, με διασκευές 12 εμβληματικών έργων του Γιάννη Μαρκόπουλου. 

Η τέχνη του βινυλίου αναβιώνει χάρη σε ένα υπέροχο εγχείρημα των Ευθύμη Φιλίππου και Παναγιώτη Μελίδη (Larry Gus) και την υποστήριξη της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση. 

O Mr. Z επιστρέφει στο είδος και την δεκαετία που τον ανέδειξε σε έναν από τους κορυφαίους diggers της χώρας. Τα ελληνικά easylistening - jazz 60s δισκάκια μπαίνουν και πάλι στο μικροσκόπιο του. 

Ο Παύλος Παυλίδης διασκευάζει ζωντανά 16 κομμάτια του Γιάννη Μαρκόπουλου στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης 1-5 Φεβρουαρίου.  Αφροδίτη Παναγιωτάκου, Παύλος Παυλίδης, Γιάννης Μαρκόπουλος και ο σκηνοθέτης της παράστασης Χρήστος Σαρρής μιλούν για την απρόσμενη αυτή συνάντηση. 

Την τελευταία Κυριακή του Γενάρη, θα χορέψουμε. Πιστέψτε μας, θα χορέψουμε.

Ο Δημήτρης Λιλής ξεχωρίζει κάθε εβδομάδα τις καλύτερες νέες κυκλοφορίες και τις παρουσιάζει μέσω podcast, Spotify playlist και YouTube videos. Πατήστε play.

Τρεις συντάκτριες του Avopolis παρακολούθησαν από κοντά την εμφάνιση του José González στη Λυρική Σκηνή του ΚΠΙΣΝ, βγήκαν γεμάτες εικόνες και συναισθήματα, και καταθέτουν τις εντυπώσεις τους.

Λίγο πριν τις εμφανίσεις των Ιταλών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, επιχειρούμε μια ανάλυση του ήχου της μπάντας που βρέθηκε στην κορυφή της λίστας του Avopolis με τους καλύτερους μέταλ δίσκους του 2022.

Το παρόν δεν αποτελεί κείμενο του Δημήτρη Μάστορη. 

Λάμδα, Tango with Lions, Melentini και Τα Παιδιά της Παλαιότητας έφτιαξαν το soundtrack του δεύτερου ραντεβού της Αισθηματικής Αγωγής στη Λιοσίων. Βασικά συστατικά: η νοσταλγία και... το crowdsurfing.

Top