Είναι ιδέα μου ή έχουμε πράγματι καιρό να ακούσουμε για την περιβόητη «σχολή της Θεσσαλονίκης»; Υπήρξε εποχή που, αν σε συνόδευε η συγκεκριμένη ταμπέλα, αποκτούσες αυτομάτως έξτρα μουσικά «γαλόνια» κι η μετοχή σου ανέβαινε. Ο νέος Θεσσαλονικιός τραγουδοποιός Γιώργος Οικονόμου έρχεται λοιπόν να μας τη θυμίσει και, σύμφωνα με το δελτίο τύπου, να «ανατρέψει τη γενικότερη άποψη που επικρατεί τα τελευταία χρόνια, πως η Θεσσαλονίκη “δεν βγάζει πια καλλιτέχνες όπως παλιά”». Το άλμπουμ Φιγούρα Στο Δρόμο αποτελεί το δισκογραφικό του ντεμπούτο και είναι αποκλειστικά δική του παραγωγή. Τα θετικά και τα αρνητικά του γίνονται σαφή από την πρώτη κιόλας ακρόαση. Ο Οικονόμου διαθέτει μελοποιητική ικανότητα και αυτό είναι, νομίζω, το κύριο ατού του. Χωρίς να καταφεύγει σε πρωτότυπες λύσεις, κινούμενος σε έναν ποπ/ροκ χώρο ο οποίος έχει ήδη «περπατηθεί» από πολλούς, καταφέρνει στις περισσότερες των περιπτώσεων να παρουσιάσει ενδιαφέροντα θέματα και όμορφα ρεφρέν (“Κάποιες Νύχτες”, “Όλα Για Σένα”, “Μυστικά Και Ψέματα”). Ωστόσο, ο στίχος του παρουσιάζει αρκετά προβλήματα, καθώς μαστίζεται από μια κάποια αφέλεια και από μάλλον φτωχό λεξιλόγιο –καταλήγοντας πολλές φορές να ακούγεται παιδιάστικος. Τα τραγούδια του δηλαδή όλο κάτι προσπαθούν να πουν, αλλά τελικά χάνονται σε κλισέ και κοινοτοπίες. Στον τομέα των ενορχηστρώσεων και του ήχου και πάλι υπάρχουν συν και πλην. Τα παιξίματα είναι καλά, με τα τύμπανα του Αλέξη Αποστολάκη να οδηγούν και να παρέχουν το κατάλληλο γκρουβ για το κάθε κομμάτι. Όμως, το απίστευτα γραμμικό σχήμα κιθάρα-μπάσο-πλήκτρα-τύμπανα που χρησιμοποιείται αποκλειστικά, σε συνδυασμό με την τεράστια διάρκεια του δίσκου (17 τραγούδια σε 73 λεπτά), ομογενοποιεί πολύ τα τραγούδια, αφαιρώντας από τη δουλειά αυτή το πλεονέκτημα της έκπληξης. Με το άλμπουμ Φιγούρα Στο Δρόμο ίσως ο Γιώργος Οικονόμου να θέλησε να φανεί γενναιόδωρος απέναντι στο κοινό του αλλά, γεμίζοντας το CD μέχρι επάνω, αποδυνάμωσε τελικά το σύνολο –4 με 5 από τα τραγούδια θα έπρεπε, κατά τη γνώμη μου, να έχουν μείνει εκτός. Η φιγούρα που απεικονίζεται στο εξώφυλλο νιώθω ότι αποτελεί έναν καλό παραλληλισμό για την τραγουδοποιία του Γιώργου Οικονόμου: συμπαθής αλλά με ασαφές, ανολοκλήρωτο πρόσωπο. Δεν είναι καθόλου ευχάριστη η θέση μου, να πρέπει να πω ότι βρήκα αρκετές αδυναμίες στη δουλειά ενός νέου καλλιτέχνη, που καθίσταται προφανές πως αγαπάει αυτό που κάνει και έχει επενδύσει πολλά σε αυτό. Νομίζω, όμως, ότι ο Γιώργος Οικονόμου έχει όλο τον χρόνο μπροστά του να καταφέρει καλύτερα πράγματα στα επόμενα δισκογραφικά του βήματα. Και –το κυριότερο– μοιάζει να διαθέτει και τα απαραίτητα εφόδια ώστε να το πετύχει.
Ένα ξεκαρδιστικό ευτράπελο έλαβε χώρα στη συναυλία του συγκροτήματος στη Βιέννη το βράδυ της Κυριακής, με αυτό να γίνεται viral στα κοινωνικά μέσα
Δείτε το βίντεο, όπου ο Roland Mandel παρακολουθεί το συγκρότημα από το πλάι της σκηνής να ερμηνεύει μια διασκευή του "I Believe in Miracles" των Ramones
Οι Rage Against The Machine δίπλα στις γυναίκες και τις θηλυκότητες που πλήττονται από την ανατροπή του Roe V. Wade
Δείτε στιγμιότυπα από την εμφάνιση του καλλιτέχνη στο φετινό φεστιβάλ του Glastonbury
Η Bridgers βοηθά το αγαπημένο συγκρότημα στην εκτέλεση ενός από τα πιο ρομαντικά του κομμάτια, στη σκηνή του εμβληματικού φεστιβάλ
Οι Martin Gore και Dave Gahan εξέδωσαν ένα ευχαριστήριο μήνυμα προς τους θαυμαστές τους, κοινοποιώντας λεπτομέρειες ως προς τα αίτια θανάτου του αγαπημένου μέλους του συγκροτήματος
Δείτε αναλυτικά το σημερινό πρόγραμμα του Release Athens 2022
Ο τραγουδιστής του συγκροτήματος Years & Years και πρωταγωνιστής της LGBTQI+ σειράς, “It’s A Sin”, συναντιέται με το συγκρότημα που έγραψε το εμβληματικό κομμάτι το 1987
Σε μια εμφάνιση-έκπληξη στο Glastonbury, η Olivia Rodrigo και η Lily Allen εξέφρασαν την οργή τους για την ανατροπή της συνταγματικής κατοχύρωσης του δικαιώματος στην άμβλωση, που ψηφίστηκε φυσικά από το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ
Δείτε υλικό από το set 15 κομματιών του καλλιτέχνη, που εξέπληξε τους θαυμαστές του μέσα από μια απρόσμενη εμφάνιση στο ιστορικό φεστιβάλ
Μετά την ανατροπή του συνταγματικού δικαιώματος στις αμβλώσεις, ο frontman των Green Day εκφράζει την οργή του για τη σκοταδιστική απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ
Δείτε υλικό από την ιστορική εμφάνιση των εμβληματικών καλλιτεχνών στη φετινή διοργάνωση του φεστιβάλ