View More
Ο Ανδρέας Κύρκος βρήκε ευρηματικό και διασκεδαστικό το sequel του Karate Kid στο Netflix και ανυπομονεί ήδη για τον επόμενο κύκλο της σειράς.
Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, κοιτά στη σκοτεινή πλευρά των Pink Floyd.
Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να ...
Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής αναρωτιέται πώς γίνεται τη στιγμή που ο Iggy Pop παίζει στο BBC Radio 6 μια garage μπάντα από την Αθήνα (Nerrves), εδώ να ...
Ακριβώς 50 χρόνια μετά το θάνατο του σπουδαίου κιθαρίστα, ο Άγγελος Κλειτσίκας ψάχνει ανάμεσα στις ρίμες και βρίσκει τα samples του Jimi Hendrix που «έκοψαν και ...
Top story

Αυτό, πάντως, δείχνουν τα στοιχεία έρευνας που έγινε στη Μεγάλη Βρετανία.

Το δεύτερο από την επερχόμενη δουλειά της, Disco.

Ο συνθέτης «σήκωσε» το πρώτο του Emmy με το βραβείο «Εξαίρετης Μουσικής Σύνθεσης για Σειρά».

Ο οποίος μάλιστα έρχεται την Τρίτη 22/9.

Εξαιτίας περιορισμών που σχετίζονται με τον Covid-19, o Wim Mertens δεν κατέστη δυνατόν να ταξιδέψει στην Αθήνα

Από 21 Σεπτεμβρίου έως 4 Οκτωβρίου, σύμφωνα με τα νέα μέτρα που εξήγγειλε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας για την Αττική.

Ένα ασυνήθιστο live ετοιμάζουν οι My Wet Calvin, την Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου. Είσοδος δωρεάν.

Στο  trailer για το BTS Universe Story βλέπουμε το κορεάτικο boyband στην φυσική και την animated εκδοχή του.

A Des Potes - Μες Στο Υποβρύχιο

Κείμενο: Μιχάλης Τσαντίλας

Έχω ακούσει πολλές φορές να λέγεται από σκηνοθέτες και ηθοποιούς ότι η κωμωδία είναι ίσως το δυσκολότερο είδος στο σινεμά και στο θέατρο, σε σχέση, ας πούμε, με ένα δράμα ή μια περιπέτεια –με την έννοια ότι άνετα κατά τη δημιουργία της καταφεύγει κανείς σε «ευκολίες». Έχω την αίσθηση ότι κάτι ανάλογο ισχύει και για τον χώρο της μουσικής: σπάνια ακούμε ευδιάθετα και χιουμοριστικά τραγούδια που να στέκονται σε αξιόλογα επίπεδα, συνθετικά και στιχουργικά. Και νομίζω ότι αυτή είναι μια «πεπονόφλουδα» την οποία δεν κατάφεραν να αποφύγουν στο ντεμπούτο άλμπουμ τους, Μες Στο Υποβρύχιο, οι A Des Potes. Τα 12 τραγούδια που έχουν γράψει ο Νίκος Ζαμπάς και ο Νικόλαος Αδέσποτος κινούνται υφολογικά στον, σχετικά στενό, χώρο που ορίζεται από τα σύνορα μεταξύ ska και reggae. Κι αν μουσικά το πράγμα κινείται σε όσα ξέρουμε από μεγάλα ονόματα –όπως οι Wailers και οι Madness– στιχουργικά οι A Des Potes λοξοκοιτάνε προς το πλακατζίδικο στυλ των Locomondo. Κάνουν, ομολογουμένως, προσπάθειες να περάσουν κάποια οικολογικά και πολιτικά μηνύματα, αλλά συνολικά το χιούμορ ακούγεται λαϊκίστικο, ενίοτε χοντροκομμένο και κάποιες φορές εντελώς αποτυχημένο. Στίχοι όπως «δεν πηδάς που δεν πηδάς, δεν πας για κανα ψάρεμα, μου ’φευγες απ’ το πρωί, γύριζες το χάραμα» ή «ναι, στο υπόσχομαι, ναι, σου χρωστάω καφέ, αλλά εσύ με γράφεις και δεν ενδιαφέρεσαι και σαν πουτάνα φέρεσαι» ή, ακόμα, «στα ρηχά μην κατουράς εσύ ούτε κι εγώ, για να ζήσουνε τα ψάρια στο νερό, και τη μπύρα βάλε στο ποτήρι με αφρό για να μην βγουν τα ψάρια στον αφρό» νομίζω δεν χρειάζονται περαιτέρω σχόλια...  Ας φυσάει η όλη παραγωγή κι ας συνεπαίρνει πολλές φορές η πληθωρική και θεατράλε ερμηνεία του Αδέσποτου, η τελική εντύπωση, ότι δηλαδή έχουμε να κάνουμε με έναν δίσκο κινούμενα σε μέτρια επίπεδα, δεν αλλάζει. Σώζονται, κατά τη γνώμη μου, μόνο δύο τραγούδια, το καλοκαιρινής διάθεσης “Μαλαισίνα” και το μελλοντολογικού προβληματισμού και πραγματικά έξυπνο “Υποβρύχιο”. A Des Potes, στη γαλλική αργκό, σημαίνει «για τους φίλους». Και νομίζω ότι, τελικά, το Μες Στο Υποβρύχιο απευθύνεται αποκλειστικά στους φίλους της ελληνικής reggae μουσικής –αν υπάρχει πραγματικά κάτι τέτοιο. Υποθέτω ότι θα βρει τον ρόλο του σε καλοκαιρινά πάρτυ και θα ακουστεί πολύ στις παραθαλάσσιες καφετέριες και κλαμπ. Αλλά μέχρι εκεί. Δυστυχώς, φοβάμαι ότι δεν έχει κάτι περισσότερο να προσφέρει...

 

 
Top story

Ο Ανδρέας Κύρκος βρήκε ευρηματικό και διασκεδαστικό το sequel του Karate Kid στο Netflix και ανυπομονεί ήδη για τον επόμενο κύκλο της σειράς.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, κοιτά στη σκοτεινή πλευρά των Pink Floyd.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Πλέον αναπολεί όσα γινονταν μετά τα μεσάνυχτα στα αναλογικά στενά και βρίσκει το δρόμο του στα ψηφιακά.

Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής αναρωτιέται πώς γίνεται τη στιγμή που ο Iggy Pop παίζει στο BBC Radio 6 μια garage μπάντα από την Αθήνα (Nerrves), εδώ να χειροκροτάμε τα  αθηναϊκά FM όταν ακούμε Stooges.

Ακριβώς 50 χρόνια μετά το θάνατο του σπουδαίου κιθαρίστα, ο Άγγελος Κλειτσίκας ψάχνει ανάμεσα στις ρίμες και βρίσκει τα samples του Jimi Hendrix που «έκοψαν και έραψαν» hip hop καλλιτέχνες, από τους A Tribe Called Quest μέχρι  τους Death Grips.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη αναζήτησε απαντήσεις από διοργανωτές, μέσα στο ρευστό σκηνικό που διανύουμε και εκείνοι συνιστούν υπομονή.

Ο Ανδρέας Κύρκος επιλέγει τις ταινίες εκείνες που θα μας κάνουν τους επόμενους μήνες να καθίσουμε στη σκοτεινή αίθουσα με μάσκα -αλλά και στον καναπέ μας, μπροστά στις streaming πλατφόρμες.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Συνεχίζοντας σε εκπαιδευτικό κλίμα, ξετυλίγει το κεφάλαιο Λεντ Ζέππελιν.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Περνάει το νέο του Snap(shots) κάπου ανάμεσα στον Charile Kaufman, τον  Lionel Messi και τους Radiohead.

O Travis Scott λανσάρει μαξιλάρι-γιγάντια κοτομπουκιά McDonald’s κι η Ελένη Τζαννάτου βουτάει στα άδυτα του μουσικού merchandise κι αναρωτιέται «Γιατί;».

Ο βετεράνος σκηνοθέτης ξαναβρήκε τα τελευταία χρόνια τη δημιουργική πνοή μέσω της τηλεόρασης, σε τρεις ολότελα διαφορετικές σειρές: το A Very English Scandal, το State of the Union και το Quiz.

Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος θαυμάζει το score που έγραψε ο Piero Piccioni για την ταινία Camille 2000.

Με αφορμή την επιστροφή των Bill & Ted στη μεγάλη οθόνη, η Ελένη Τζαννάτου θυμάται 10+1 περιπτώσεις κινηματογραφικών μπαντών που ήταν πολύ καλές για να μην είναι αληθινές.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο πρώτο Παρατηρητήριο της σεζόν, μας μαθαίνει φυσικά ότι οι Σάμπαθ έπαιζαν τζαζ.

Ο Άγγελος Κλειτσίκας  βρέθηκε  στην πρώτη ημέρα του In Orbit στο ΚΠΙΣΝ  και απόλαυσε τους Daphne and the Fuzz, Dury Dava, Whereswilder και Noise Figures κάπου ανάμεσα  στην καταπιεσμένη σωματικότητα και την αίσθηση προσήλωσης, αυτό το συναυλιακό παράδοξο της νέας εποχής.

Instagram





Top