View More
Μόνο για τα εγγεγραμμένα μέλη: Once Were Brothers, Greek Rock Revolution, Madonna and the Breakfast Club, The Harder They Come, Nick Cave - Straight To You και 1991: The Year Punk Broke, όποια στιγμή επιθυμείτε!
H ταινία που σύστησε τη reggae στον κόσμο, έρχεται στο Backstage Film Festival. 
Η Ζώης Χαλκιόπουλος ξεσκονίζει τα συνθεσάιζερ "made in Greece", μαζί με μια Spotify λίστα που συνεχώς θα μεγαλώνει.
 Ο Ανδρέας Κύρκος προτείνει τα Your Honor, The Good Lord Bird και WandaVision, που θα σας ανταμείψουν για τον χρόνο του binge watching σας.
Η μπάντα κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό το Maze και ο Γιώργος Καρανικόλας μιλάει στον Θανάση Μήνα για τη δημιουργία του άλμπουμ.
Top story

Special mix και αφιερώματα, online party, συνεντεύξεις, 50 βιβλία Μεθυσμένο Ημερολόγιο για εσάς και ταινίες με πολλή μουσική! 

Η προγραμματισμένη για φέτος εμφάνιση των Pet Shop Boys μεταφέρεται για του χρόνου. 'Ετσι, θα εμφανιστούν στην Πλατεία Νερού την Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022. Μάθετε τι ισχύει για τα εισιτήρια.

To "Memories of the Age of Anxiety" γράφτηκε για app διαλογισμού, γι' αυτό, πατήστε play και χαλαρώστε.

Ακούστε τη νέα εκδοχή του τραγουδιού της ποπ σταρ με τη συμμετοχή του sir Elton John.

Ο μουσικός έδωσε μια μικρή γεύση από αυτό σε Instagram live.

Μια εκ νέου επίσκεψη στον θαυμαστό κόσμο της Επιθεώρησης έρχεται τον Ιούνιο στο Βεάκειο Θέατρο.

Μια ακόμα ζωντανή εμφάνιση, από το 2005 αυτή τη φορά, που γίνεται διαθέσιμη.

Το 7'' λέγεται Grief και το ένα κομμάτι προέρχεται από απάντηση του Cave σε γράμμα στο Red Hand Files.

«Να ζήσει στον πραγματικό κόσμο» ήταν η προτροπή προς τη Madonna και εκείνη δεν το άφησε να πέσει κάτω.

Το φεστιβάλ θα διοργανωθεί φέτος σε μια υβριδική εκδοχή, από  27 έως 29 Μαΐου.

Οι πρώτες συσκευές ξεκίνησαν να αποστέλλονται σε ενδιαφέρομενους από τις Η.Π.Α. για δοκιμή. Και μαντέψτε τι θα καταγράφουν...

"Δεν δοκιμάσαμε να γράψουμε ακόμα ένα 'Tainted Love'. Ίσως θα έπρεπε!", δήλωσε ο Dave Ball

«Ήρθαμε σε επαφή με τα συγκροτήματα που μας αρέσουν, ώστε να τους προτείνουμε να φτιάξουμε τα άλμπουμ τους ή και να επανεκδώσουμε παλαιότερες δουλειές τους», λένε οι ιδρυτές του.

Προετοιμασίες για ένα μεγάλο (online, τι άλλο) event, με κομμάτια που δεν έχουν ξαναπαίξει.

Mad Max - Mad Max

Κείμενο: Μιχάλης Τσαντίλας

Τι στο καλό είναι τούτο πάλι; Αυτή περίπου ήταν η αντίδρασή μου όταν πρωτάκουσα το ομότιτλο άλμπουμ του Mad Max από τα ακουστικά του i-pod μου. Όχι δηλαδή ότι και οι αμέσως επόμενες ακροάσεις βοήθησαν ιδιαίτερα στο να βγάλω τα συμπεράσματά μου. Το ομολογώ: αυτό το δισκάκι μού έβαλε δύσκολα, με ζόρισε. Ο Mad Max είναι ο Νίκος Κυριακόπουλος, πρώην κρουστός των Ξύλινων Σπαθιών. Και έχει αναλάβει ο ίδιος τη μουσική, τους στίχους και τις ενορχηστρώσεις των 11 κομματιών που περιλαμβάνονται σε αυτό το άλμπουμ, ενώ παίζει και όλα σχεδόν τα όργανα (σύνθια, κιθάρες, τύμπανα, κρουστά) και τραγουδάει. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, αυτά τα κομμάτια είχαν ηχογραφηθεί αρκετά χρόνια πριν, αλλά παρέμεναν «θαμμένα» σε κάποιο οκτακάναλο, μέχρι που κλήθηκαν οι Τίτος Καργιωτάκης και Χρήστος Χαρμπίλας να τα ρεμιξάρουν και να τα «γυαλίσουν», ώστε επιτέλους να εκδοθούν. Το εναρκτήριο “Του Πέρνικ” είναι το μόνο από τα κομμάτια αυτά το οποίο δεν έχει στίχους και στηρίζεται ουσιαστικά στα δυνατά τύμπανα και σ’ ένα sample από κλαρίνο – παιγμένο από τον σολίστ πατέρα του Κυριακόπουλου παρέα με τη φιλαρμονική της Σόφιας, και ηχογραφημένο κάποια στιγμή στη δεκαετία του 1940. Από εκεί και κάτω έχουμε να κάνουμε με «τραγούδια». Χρησιμοποιώ τη λέξη σε εισαγωγικά γιατί μπορεί πράγματι να υπάρχουν οι δομές κουπλέ-ρεφραίν παντού, αλλά, πιστέψτε με, δεν σας κόβω να θέλετε να τραγουδήσετε μαζί με το σιντί όταν θα το ακούτε. Στις περισσότερες των περιπτώσεων η ερμηνεία του Mad Max είναι πολύ ιδιόρρυθμη, ευρισκόμενη κάπου μεταξύ τραγουδίσματος και ραπαρίσματος. Τα φωνητικά του έχουν ηχογραφηθεί δυο και τρεις φορές (ή και περισσότερες) και ακούγονται έτσι σαν απόκοσμες χορωδίες. Όσο για τους στίχους, εκεί κι αν υπάρχουν εκπλήξεις και ευτράπελα! Σε πολλές στιγμές ένιωσα σαν να άκουγα ηχογραφημένες τις πιο μύχιες σκέψεις ενός διαταραγμένου μυαλού, ενώ αλλού γέλασα με την ψυχή μου με τα διάφορα στιχουργικά ευρήματα και την «κοινωνική κριτική» του Mad Max. Ο ήχος του Mad Max αποτελείται συνήθως από λούπες κρουστών, με κιθάρες, σύνθια και ηλεκτρονικούς θορύβους να «τιτιβίζουν» στα πέριξ – το δελτίο τύπου περιγράφει το όλο πρότζεκτ ως «απόλυτο γκροτέσκ», όμως πιστέψτε το με δική σας ευθύνη. Δεν τα πάω καλά με τις ταμπέλες ούτως ή άλλως αλλά εδώ είναι ακόμα πιο δύσκολο να διακρίνει κανείς σαφείς επιρροές – χορευτική μουσική για... καθήμενους θα μπορούσα να τη χαρακτηρίσω, παρασυρόμενος από την όλη υπερβολή της. Ξεχώρισα τα “Κάθε Μέρα (Μ’ Αρέσει Να Γελάω)”, “Ο Λύκος”, “4 Ματάκια” καθώς και το “Ο Τρέχων”, με τη συμμετοχή του Παύλου Παυλίδη. Όπως δηλώνει και ο τίτλος του, αυτό το άλμπουμ περιέχει τρέλα στο μάξιμουμ. Αν μη τι άλλο, έχει δικό του χαρακτήρα και ατμόσφαιρα ενώ, ως σύνολο, ακούγεται σαν ένα ατελείωτο, επαναλαμβανόμενο μάντρα. Αν είναι καλό; Δεν είναι καθόλου άσχημο, σίγουρα. Αλλά δεν είναι και για όλους...

Top story

Η Ζώης Χαλκιόπουλος ξεσκονίζει τα συνθεσάιζερ "made in Greece", μαζί με μια Spotify λίστα που συνεχώς θα μεγαλώνει.

 Ο Ανδρέας Κύρκος προτείνει τα Your Honor, The Good Lord Bird και WandaVision, που θα σας ανταμείψουν για τον χρόνο του binge watching σας.

Η μπάντα κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό το Maze και ο Γιώργος Καρανικόλας μιλάει στον Θανάση Μήνα για τη δημιουργία του άλμπουμ.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Αυτή την εβδομάδα γιορτάζει 1 χρόνο και 50 Παρατηρητήρια επιτυχίες, με μια εποικοδομητική συζήτηση με την Ελένη Τζαννάτου αλλά και δίνοντας το μικρόφωνο στα μέλη του ΚΨΜ.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη γράφει για τον δίσκο που πριν 3 δεκαετίες, έβαλε το trip hop στον μουσικό χάρτη.

Με αφορμή τον νέο δίσκο των Brockhampton, ο Δημήτρης Λιλής παρουσιάζει εκείνες τις rap παρέες που άλλαξαν τους όρους στο παιχνίδι.

Άλλωστε, με τον Jim Thompson, τα πράγματα δεν είναι ποτέ όπως φαίνονται. Θα το διαπιστώσετε και με το βιβλίο του που κυκλοφόρησε πρόσφατα στα ελληνικά από τις εκδόσεις Οξύ και στο οποίο θα βασίζεται η επόμενη ταινία του Γιώργου Λάνθιμου.

Ο Δημήτρης Λιλής διαλέγει 7 διεθνή και 3 εγχώρια ονόματα που δίνουν ελπίδα για το μέλλον της rap.

Στο νέο του Diggin', o Ζώης Χαλκιόπουλος βρήκε ήδη τον δικό του κορυφαίο δίσκο του 2021. Σας δίνει και Promises γι' αυτό.

Ο Ζώης Χαλκιόπουλος είδε τα «μικροσκοπικά» live του NPR και διάλεξε τα 10 που δε χορταίνει με τίποτα.

Το ιστορικό metal σχήμα κυκλοφόρησε το At Night We Prey και ο Ευθύμης Καραδήμας μίλησε στον Αλέξανδρο Τοπιντζή για όλα εκείνα, τα μουσικά και προσωπικά, που τον έφεραν ως εδώ.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο νέο του Snap(shots) τελειώνει projects και ατενίζει μπροστά.

Το Backstage Festival επιστρέφει. Και πάλι, δωρεάν! Με αγαπημένους μουσικούς ήρωες ή stars (Kurt Cobain, Iggy Pop, Madonna, Johnny Cash, Nick Cave, Michael Hutchence) - και όχι μόνο.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, τα λέει με τον Απόστολο Παπαδημητρίου των ντεθοθρασομεταλλάδων (ή θρασοντεθάδων;) Rapture.

Γίνεται, όταν μπαίνουν στο Eightball στη Θεσσαλονίκη και τους σκηνοθετεί ο Χρήστος Σαρρής, στο πλαίσιο του Stages A/Live. Λίγο πριν απολαύσουμε τη συναυλία τους στο κανάλι του Ιδρύματος Ωνάση στο YouTube (4/4. 21:00), η μπάντα μίλησε στο Avopolis γι' αυτή την παράξενη εμπειρία.

Top