View More
Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να ...
O αρχηγός της μπάντας από το Μπρίστολ μίλησε στην Ελένη Τζαννάτου για το νέο τους δίσκο, Ultra Mono, που αποτελεί μια ευγενική υπενθύμιση του να αποδέχεστε και να ...
Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος ακούει το Today των αυστραλών Babe Rainbow.
Η Τάνια Σκραπαλιώρη φτιάχνει τον χάρτη της πρωτεύουσας με 7 δισκάδικα που συμμετέχουν στην δεύτερη RSD για το 2020, για να τα επισκεφθείτε διαβασμένοι το ...
Ο αναμφίβολα πιο αναγνωρίσιμος μουσικοκριτικός της εποχής μας μιλάει στην Ελένη Τζαννάτου και το Avopolis για τη βίντεο-κριτική που στην περίπτωσή του αποδείχθηκε ...
Top story

Η εκδοχή τους στο "How Lucky" είναι η δεύτερη ηχογράφηση του John Prine που ακούμε μετά τον θάνατό του. 

Ακούστε το "Ghosts" που ο μουσικός κυκλοφόρησε λίγο μετά τα 71α γενέθλιά του. 

Με πάνω από μισό αιώνα καριέρα, η, μεταξύ άλλων, «Μούσα του Υπαρξισμού» έφυγε από τη ζωή στα 93 της χρόνια. 

Οι προγραμματισμένες παραστάσεις του Φοίβου Δεληβοριά για τις 24/9 και 1/10 μεταφέρθηκαν στις 6 και 8/10, αντίστοιχα.

Τα έσοδα της μουσικής συλλογής θα διατεθούν εξ' ολοκλήρου για την αγορά αγαθών για τους πρόσφυγες.

Δείτε το βίντεο για το "Nowhere, Man".

Αυτό, πάντως, δείχνουν τα στοιχεία έρευνας που έγινε στη Μεγάλη Βρετανία.

Το δεύτερο από την επερχόμενη δουλειά της, Disco.

Ο συνθέτης «σήκωσε» το πρώτο του Emmy με το βραβείο «Εξαίρετης Μουσικής Σύνθεσης για Σειρά».

Breathless - ...In Their Very First Take!

Κείμενο: Μιχάλης Τσαντίλας

Αν έγραφα απλά ότι οι Breathless είναι ένα κουαρτέτο από τη Θεσσαλονίκη που ασχολείται με το rockabilly, πιθανότατα θα ξεμπέρδευα χωρίς πολλές απώλειες: όσοι ενδιαφέρονται για μια μουσική μάλλον εδώ και χρόνια πεθαμένη θα το έψαχναν, οι υπόλοιποι θα προσπερνούσαν. Επειδή όμως: α) δεν πληρώνομαι για να τεμπελιάζω και β) η παραπάνω πρόταση μπορεί κάλλιστα να οδηγήσει σε παρεξηγήσεις, ας το αναλύσω λίγο περισσότερο. Οι Johnny «Iron» (lead κιθάρα), Manos «Wild» (φωνή, ρυθμική κιθάρα), «Crazy» Chris (τύμπανα, στον δίσκο όμως παίχτηκαν από τον προκάτοχό του, «Muppet» Alex) και Adrianos «Rell» (μπάσο) αγαπούν το rockabilly σε τέτοιο βαθμό, ώστε δεν διστάζουν να ποζάρουν στο ένθετο με κουρέματα βγαλμένα κατευθείαν από τη δεκαετία του 1950. Μαζί με κάποιους ακόμα φίλους μουσικούς, ηχογράφησαν το παρόν ντεμπούτο, όπου περιέχονται 10 δικά τους τραγούδια, γραμμένα από τον «Wild», συν 2 διασκευές, στο “Twenty Flight Rock” των Fairchild-Cochran (τραγούδι-ορόσημο για τη ροκ μυθολογία, καθώς ήταν αυτό που εξασφάλισε στον νεαρό Paul McCartney μια θέση στους Quarrymen του John Lennon!) και στο “Who Slapped John?” των Vincent-Davis. Οι Breathless ξέρουν πολύ καλά τη δουλειά τους. Δεν είναι απλώς καλοί μιμητές και σίγουρα δεν κάνουν απλά την πλάκα τους στο ...In Their Very First Take. Από τις ηχογραφήσεις αυτές αναδύεται αυτούσιο το κλίμα των παλιών δίσκων του rock ’n’ roll, ενώ το γκρουπ έχει οικιοποιηθεί ακόμα και το feel των μουσικών της εποχής. Υπάρχουν π.χ. διάσπαρτα λαθάκια στα σόλο της κιθάρας ή στα χτυπήματα των ντραμς και το παίξιμο βγαίνει γενικά «ακατέργαστο», λες και πράγματι έχουμε να κάνουμε με το πρώτο take του εκάστοτε κομματιού – ίσως μάλιστα να είναι πράγματι έτσι! Το slap-back echo είναι επίσης πανταχού παρόν, οι στίχοι ακολουθούν τη γνωστή θεματολογία του είδους (κορίτσια, μπριγιαντίνη, καυγάδες, πάλι κορίτσια) και τα χορωδιακά φωνητικά συμπληρώνουν το ηχητικό παζλ. Οι συνθέσεις των Breathless στέκονται γενικά σε αρκετά καλό επίπεδο, με το εναρκτήριο “Rockabilly Walls” να ξεχωρίζει λόγω των αναφορών στην ιστορία και στους ήρωες του rockabilly και neo-rockabilly κινήματος. Λοιπόν, ομολογώ ότι πέρασα καλά με τους Breathless, ακούγοντας το ...In Their Very First Take. Και νομίζω ότι, αν έσκαγε από τα ηχεία σε κάποιο πάρτυ, λίγοι θα ήταν όσοι θα διαμαρτύρονταν. Αυτό που με εμποδίζει να το συστήσω ανεπιφύλακτα είναι όμως το γεγονός ότι δεν παύει να αποτελεί πόνημα ενός συγκροτήματος το οποίο προφανώς δεν ενδιαφέρεται να πάει κάπου παρακάτω από εδώ. Δικαίωμά τους είναι βέβαια και πιθανότατα είναι αρκετοί όσοι ήδη τούς ακολουθούν. Μακάρι να μπορούσα να πω το ίδιο και για τον εαυτό μου... 

 

 
Top story

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Κι αναρωτιέται, αλήθεια, πότε θα πάψουμε να «χαϊδεύουμε» την εγχώρια μουσική παραγωγή;

O αρχηγός της μπάντας από το Μπρίστολ μίλησε στην Ελένη Τζαννάτου για το νέο τους δίσκο, Ultra Mono, που αποτελεί μια ευγενική υπενθύμιση του να αποδέχεστε και να αγαπάτε τον εαυτό σας.

Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος ακούει το Today των αυστραλών Babe Rainbow.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη φτιάχνει τον χάρτη της πρωτεύουσας με 7 δισκάδικα που συμμετέχουν στην δεύτερη RSD για το 2020, για να τα επισκεφθείτε διαβασμένοι το Σάββατο 26/9.

Ο αναμφίβολα πιο αναγνωρίσιμος μουσικοκριτικός της εποχής μας μιλάει στην Ελένη Τζαννάτου και το Avopolis για τη βίντεο-κριτική που στην περίπτωσή του αποδείχθηκε μονόδρομος, τη σημασία του γραπτού λόγου αλλά και το μέλλον της pop μουσικής που διαγράφεται παγκόσμιο.

Ο Ανδρέας Κύρκος βρήκε ευρηματικό και διασκεδαστικό το sequel του Karate Kid στο Netflix και ανυπομονεί ήδη για τον επόμενο κύκλο της σειράς.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, κοιτά στη σκοτεινή πλευρά των Pink Floyd.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Πλέον αναπολεί όσα γινονταν μετά τα μεσάνυχτα στα αναλογικά στενά και βρίσκει το δρόμο του στα ψηφιακά.

Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής αναρωτιέται πώς γίνεται τη στιγμή που ο Iggy Pop παίζει στο BBC Radio 6 μια garage μπάντα από την Αθήνα (Nerrves), εδώ να χειροκροτάμε τα  αθηναϊκά FM όταν ακούμε Stooges.

Ακριβώς 50 χρόνια μετά το θάνατο του σπουδαίου κιθαρίστα, ο Άγγελος Κλειτσίκας ψάχνει ανάμεσα στις ρίμες και βρίσκει τα samples του Jimi Hendrix που «έκοψαν και έραψαν» hip hop καλλιτέχνες, από τους A Tribe Called Quest μέχρι  τους Death Grips.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη αναζήτησε απαντήσεις από διοργανωτές, μέσα στο ρευστό σκηνικό που διανύουμε και εκείνοι συνιστούν υπομονή.

Ο Ανδρέας Κύρκος επιλέγει τις ταινίες εκείνες που θα μας κάνουν τους επόμενους μήνες να καθίσουμε στη σκοτεινή αίθουσα με μάσκα -αλλά και στον καναπέ μας, μπροστά στις streaming πλατφόρμες.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Συνεχίζοντας σε εκπαιδευτικό κλίμα, ξετυλίγει το κεφάλαιο Λεντ Ζέππελιν.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Περνάει το νέο του Snap(shots) κάπου ανάμεσα στον Charile Kaufman, τον  Lionel Messi και τους Radiohead.

O Travis Scott λανσάρει μαξιλάρι-γιγάντια κοτομπουκιά McDonald’s κι η Ελένη Τζαννάτου βουτάει στα άδυτα του μουσικού merchandise κι αναρωτιέται «Γιατί;».

Instagram





Top