View More
Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να ...
O αρχηγός της μπάντας από το Μπρίστολ μίλησε στην Ελένη Τζαννάτου για το νέο τους δίσκο, Ultra Mono, που αποτελεί μια ευγενική υπενθύμιση του να αποδέχεστε και να ...
Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος ακούει το Today των αυστραλών Babe Rainbow.
Η Τάνια Σκραπαλιώρη φτιάχνει τον χάρτη της πρωτεύουσας με 7 δισκάδικα που συμμετέχουν στην δεύτερη RSD για το 2020, για να τα επισκεφθείτε διαβασμένοι το ...
Ο αναμφίβολα πιο αναγνωρίσιμος μουσικοκριτικός της εποχής μας μιλάει στην Ελένη Τζαννάτου και το Avopolis για τη βίντεο-κριτική που στην περίπτωσή του αποδείχθηκε ...
Top story

Η εκδοχή τους στο "How Lucky" είναι η δεύτερη ηχογράφηση του John Prine που ακούμε μετά τον θάνατό του. 

Ακούστε το "Ghosts" που ο μουσικός κυκλοφόρησε λίγο μετά τα 71α γενέθλιά του. 

Με πάνω από μισό αιώνα καριέρα, η, μεταξύ άλλων, «Μούσα του Υπαρξισμού» έφυγε από τη ζωή στα 93 της χρόνια. 

Οι προγραμματισμένες παραστάσεις του Φοίβου Δεληβοριά για τις 24/9 και 1/10 μεταφέρθηκαν στις 6 και 8/10, αντίστοιχα.

Τα έσοδα της μουσικής συλλογής θα διατεθούν εξ' ολοκλήρου για την αγορά αγαθών για τους πρόσφυγες.

Δείτε το βίντεο για το "Nowhere, Man".

Αυτό, πάντως, δείχνουν τα στοιχεία έρευνας που έγινε στη Μεγάλη Βρετανία.

Το δεύτερο από την επερχόμενη δουλειά της, Disco.

Ο συνθέτης «σήκωσε» το πρώτο του Emmy με το βραβείο «Εξαίρετης Μουσικής Σύνθεσης για Σειρά».

Αντιγόνη Κατσούρη - Ουράνιο Τόξο

Κείμενο: Κωνσταντίνος Πετρόπουλος

Η Αντιγόνη Κατσούρη είναι μια ερμηνεύτρια με ομολογουμένως εντυπωσιακό βιογραφικό. Σε ηλικία 10 χρόνων παρουσιάστηκε σαν παιδί-θαύμα στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο ενώ στη συνέχεια ακολούθησαν πολλές μουσικές σπουδές (πτυχίο πιάνου, φωνητική, ενασχόληση με διάφορα όργανα) και ζωντανές εμφανίσεις στο πλευρό αναγνωρισμένων δημιουργών (Μάριος Τόκας, Λάκης Παπαδόπουλος κ.ά.). Το Ουράνιο Τόξο είναι το πολυσυλλεκτικό ντεμπούτο της και περιέχει 10 τραγούδια.Η Κατσούρη διαθέτει μια ιδιαίτερη, σχεδόν «διάφανη» φωνή, άρτια τεχνικά και με μεγάλο εύρος, που μου θύμισε σε κάποιες στιγμές την Κατερίνα Νιτσοπούλου, ερμηνεύτρια των Άνεμος. Έχει αναλάβει η ίδια την παραγωγή και την καλλιτεχνική διεύθυνση αυτής της εργασίας, η οποία παίρνει έτσι τον χαρακτήρα προσωπικού στοιχήματος. Τα τραγούδια που επέλεξε να ερμηνεύσει γράφτηκαν από τους Άρη Κλεισούρα, Ηλία Κατελάνο και Βασίλη Καζούλλη ενώ υπάρχει και ένα δικό της, σε στίχους Πέτρου Βοσκαρίδη. Στον εκτελεστικό τομέα επιστρατεύτηκαν μερικοί πολύ καλοί μουσικοί σε κοντά δυο ντουζίνες ακουστικά και ηλεκτρικά όργανα, με αποτέλεσμα οι ενορχηστρώσεις, καθαρά ποπ προσανατολισμών, με τζαζ, ροκ και έθνικ πινελιές, να είναι λεπτοδουλεμένες και ενίοτε εντυπωσιακές.   Δυστυχώς η πολύ φιλόδοξη παραγωγή και η μεγάλη προσοχή που έχει δοθεί στον ήχο πάει χαμένη εξαιτίας του μέτριου υλικού του Ουράνιου Τόξου. Πέρα από το ατμοσφαιρικό “Θάλασσα”, που σωστά επιλέχτηκε να ανοίγει τον δίσκο, δύσκολα βρίσκει κανείς άλλα άξια λόγου κομμάτια. Ακόμα και σε περιπτώσεις όπου οι μελωδίες έχουν κάτι να πουν (π.χ. στο “Ταξιδεύω”), οι ανέμπνευστοι στίχοι φροντίζουν έτσι ώστε να χάνεται το όποιο ενδιαφέρον. Και είναι απορίας άξιο πώς ο Βασίλης Καζούλλης έβαλε την υπογραφή του σε ένα τραγούδι σαν το “Δεν Με Νοιάζει”: «Καρφί δε μου καίγεται πια τι κάνεις και πού πας/ Για αυτές που πίσω σου σέρνεις και τις απατάς» και πιο κάτω: «Πια δε με νοιάζει και για σένα δεν πίνω/ Δεν ξενυχτάω, δεκάρα δεν δίνω!».Στις οσκαρικών διαστάσεων ευχαριστίες της, στο ένθετο του cd, η Αντιγόνη Κατσούρη κάνει ξεχωριστή αναφορά σε κάθε έναν από τους δημιουργούς που τής έδωσαν τραγούδια. Είναι όμως αυτά τα τραγούδια που αποτελούν το μεγάλο πρόβλημα του Ουράνιου Τόξου. Κατά τη γνώμη μου, όταν θα μπει στη διαδικασία της συγκέντρωσης υλικού για τον επόμενο δίσκο της, η Κατσούρη θα πρέπει να εφαρμόσει έναν πιο αυστηρό ποιοτικό έλεγχο. Γιατί καλό το εντυπωσιακό περιτύλιγμα (ο όλος σχεδιασμός του cd παραπέμπει στην... Madame Figaro) αλλά, αν δεν συνοδεύεται από ανάλογο περιεχόμενο, δεν μένει τίποτα στο τέλος. 

 

 
Top story

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Κι αναρωτιέται, αλήθεια, πότε θα πάψουμε να «χαϊδεύουμε» την εγχώρια μουσική παραγωγή;

O αρχηγός της μπάντας από το Μπρίστολ μίλησε στην Ελένη Τζαννάτου για το νέο τους δίσκο, Ultra Mono, που αποτελεί μια ευγενική υπενθύμιση του να αποδέχεστε και να αγαπάτε τον εαυτό σας.

Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος ακούει το Today των αυστραλών Babe Rainbow.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη φτιάχνει τον χάρτη της πρωτεύουσας με 7 δισκάδικα που συμμετέχουν στην δεύτερη RSD για το 2020, για να τα επισκεφθείτε διαβασμένοι το Σάββατο 26/9.

Ο αναμφίβολα πιο αναγνωρίσιμος μουσικοκριτικός της εποχής μας μιλάει στην Ελένη Τζαννάτου και το Avopolis για τη βίντεο-κριτική που στην περίπτωσή του αποδείχθηκε μονόδρομος, τη σημασία του γραπτού λόγου αλλά και το μέλλον της pop μουσικής που διαγράφεται παγκόσμιο.

Ο Ανδρέας Κύρκος βρήκε ευρηματικό και διασκεδαστικό το sequel του Karate Kid στο Netflix και ανυπομονεί ήδη για τον επόμενο κύκλο της σειράς.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, κοιτά στη σκοτεινή πλευρά των Pink Floyd.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Πλέον αναπολεί όσα γινονταν μετά τα μεσάνυχτα στα αναλογικά στενά και βρίσκει το δρόμο του στα ψηφιακά.

Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής αναρωτιέται πώς γίνεται τη στιγμή που ο Iggy Pop παίζει στο BBC Radio 6 μια garage μπάντα από την Αθήνα (Nerrves), εδώ να χειροκροτάμε τα  αθηναϊκά FM όταν ακούμε Stooges.

Ακριβώς 50 χρόνια μετά το θάνατο του σπουδαίου κιθαρίστα, ο Άγγελος Κλειτσίκας ψάχνει ανάμεσα στις ρίμες και βρίσκει τα samples του Jimi Hendrix που «έκοψαν και έραψαν» hip hop καλλιτέχνες, από τους A Tribe Called Quest μέχρι  τους Death Grips.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη αναζήτησε απαντήσεις από διοργανωτές, μέσα στο ρευστό σκηνικό που διανύουμε και εκείνοι συνιστούν υπομονή.

Ο Ανδρέας Κύρκος επιλέγει τις ταινίες εκείνες που θα μας κάνουν τους επόμενους μήνες να καθίσουμε στη σκοτεινή αίθουσα με μάσκα -αλλά και στον καναπέ μας, μπροστά στις streaming πλατφόρμες.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Συνεχίζοντας σε εκπαιδευτικό κλίμα, ξετυλίγει το κεφάλαιο Λεντ Ζέππελιν.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Περνάει το νέο του Snap(shots) κάπου ανάμεσα στον Charile Kaufman, τον  Lionel Messi και τους Radiohead.

O Travis Scott λανσάρει μαξιλάρι-γιγάντια κοτομπουκιά McDonald’s κι η Ελένη Τζαννάτου βουτάει στα άδυτα του μουσικού merchandise κι αναρωτιέται «Γιατί;».

Instagram





Top