View More
Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, τα λέει με τον ...
Λίγο πριν οι Brian και Roger Eno εμφανιστούν στο Ηρώδειο για μια (κυριολεκτικά) μοναδική συναυλία (4/8) έκαναν μια διαδικτυακή κουβέντα εφ’ όλης της ...
Δώδεκα ολόκληρα χρόνια μετά την κυκλοφορία του, το League of Legends, ή LoL για όσες και όσους ξέρουν από gaming, συνεχίζει να είναι το πιο δημοφιλές ...
Κάθε Πέμπτη η Ναταλία Πετρίτη θα βλέπει τη ζωή στο κινηματογραφικό πανί. Αυτή την εβδομάδα (22-28/7), βλέπει μια ακόμα εξαιρετική παραγωγή της Α24, ...
Δώδεκα χρόνια μετά την κυκλοφορία του, το League of Legends, ή LoL για τους γνώστες του gaming, συνεχίζει να είναι το πιο δημοφιλές video game ...

Άλλη μια εβδομάδα, άλλη μια διασκευή από το ζευγάρι, αυτή τη φορά στο "My Generation" των Who".

Το "summer in the city" του Φοίβου Δεληβοριά συνεχίζεται στη σκηνή του Θεάτρου Άλσος.

Μετά την Ελένη Φουρέιρα και την Έλενα Τσαγκρινού, άλλη μια ελληνίδα τραγουδίστρια που φιγουράρει στην πλατεία της Νέας Υόρκης, στο πλαίσιο της καμπάνιας EQUAL του Spotify.

Ακούμε ένα ακόμα νέο κομμάτι από το Solar Power.

Και λέει «Tο label μου πιστεύει πως αυτό δεν είναι single». Εσείς;

Αυτή τη φορά όχι για το εξώφυλλο του περιοδικού, αλλά για τα γενέθλια του συζύγου της. Αυτό που λέμε couple goals... 

Αντιγόνη Κατσούρη - Ουράνιο Τόξο

Κείμενο: Κωνσταντίνος Πετρόπουλος

Η Αντιγόνη Κατσούρη είναι μια ερμηνεύτρια με ομολογουμένως εντυπωσιακό βιογραφικό. Σε ηλικία 10 χρόνων παρουσιάστηκε σαν παιδί-θαύμα στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο ενώ στη συνέχεια ακολούθησαν πολλές μουσικές σπουδές (πτυχίο πιάνου, φωνητική, ενασχόληση με διάφορα όργανα) και ζωντανές εμφανίσεις στο πλευρό αναγνωρισμένων δημιουργών (Μάριος Τόκας, Λάκης Παπαδόπουλος κ.ά.). Το Ουράνιο Τόξο είναι το πολυσυλλεκτικό ντεμπούτο της και περιέχει 10 τραγούδια.Η Κατσούρη διαθέτει μια ιδιαίτερη, σχεδόν «διάφανη» φωνή, άρτια τεχνικά και με μεγάλο εύρος, που μου θύμισε σε κάποιες στιγμές την Κατερίνα Νιτσοπούλου, ερμηνεύτρια των Άνεμος. Έχει αναλάβει η ίδια την παραγωγή και την καλλιτεχνική διεύθυνση αυτής της εργασίας, η οποία παίρνει έτσι τον χαρακτήρα προσωπικού στοιχήματος. Τα τραγούδια που επέλεξε να ερμηνεύσει γράφτηκαν από τους Άρη Κλεισούρα, Ηλία Κατελάνο και Βασίλη Καζούλλη ενώ υπάρχει και ένα δικό της, σε στίχους Πέτρου Βοσκαρίδη. Στον εκτελεστικό τομέα επιστρατεύτηκαν μερικοί πολύ καλοί μουσικοί σε κοντά δυο ντουζίνες ακουστικά και ηλεκτρικά όργανα, με αποτέλεσμα οι ενορχηστρώσεις, καθαρά ποπ προσανατολισμών, με τζαζ, ροκ και έθνικ πινελιές, να είναι λεπτοδουλεμένες και ενίοτε εντυπωσιακές.   Δυστυχώς η πολύ φιλόδοξη παραγωγή και η μεγάλη προσοχή που έχει δοθεί στον ήχο πάει χαμένη εξαιτίας του μέτριου υλικού του Ουράνιου Τόξου. Πέρα από το ατμοσφαιρικό “Θάλασσα”, που σωστά επιλέχτηκε να ανοίγει τον δίσκο, δύσκολα βρίσκει κανείς άλλα άξια λόγου κομμάτια. Ακόμα και σε περιπτώσεις όπου οι μελωδίες έχουν κάτι να πουν (π.χ. στο “Ταξιδεύω”), οι ανέμπνευστοι στίχοι φροντίζουν έτσι ώστε να χάνεται το όποιο ενδιαφέρον. Και είναι απορίας άξιο πώς ο Βασίλης Καζούλλης έβαλε την υπογραφή του σε ένα τραγούδι σαν το “Δεν Με Νοιάζει”: «Καρφί δε μου καίγεται πια τι κάνεις και πού πας/ Για αυτές που πίσω σου σέρνεις και τις απατάς» και πιο κάτω: «Πια δε με νοιάζει και για σένα δεν πίνω/ Δεν ξενυχτάω, δεκάρα δεν δίνω!».Στις οσκαρικών διαστάσεων ευχαριστίες της, στο ένθετο του cd, η Αντιγόνη Κατσούρη κάνει ξεχωριστή αναφορά σε κάθε έναν από τους δημιουργούς που τής έδωσαν τραγούδια. Είναι όμως αυτά τα τραγούδια που αποτελούν το μεγάλο πρόβλημα του Ουράνιου Τόξου. Κατά τη γνώμη μου, όταν θα μπει στη διαδικασία της συγκέντρωσης υλικού για τον επόμενο δίσκο της, η Κατσούρη θα πρέπει να εφαρμόσει έναν πιο αυστηρό ποιοτικό έλεγχο. Γιατί καλό το εντυπωσιακό περιτύλιγμα (ο όλος σχεδιασμός του cd παραπέμπει στην... Madame Figaro) αλλά, αν δεν συνοδεύεται από ανάλογο περιεχόμενο, δεν μένει τίποτα στο τέλος. 

1991

Ανάμεσα σε Δυτική κι Ανατολική Ακτή, gangsta ρίμες, jazz samples και crossovers στο rock κοινό, ο Δημήτρης Λιλής επιλέγει τους 5 δίσκους που σημάδεψαν λίγο περισσότερο μια από τις εμβληματικότερες χρονιές της χρυσής εποχής του αμερικανικού rap.

Top story

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, τα λέει με τον Δημοσθένη Ιωάννου των ομηρικών Κίρκη.

Λίγο πριν οι Brian και Roger Eno εμφανιστούν στο Ηρώδειο για μια (κυριολεκτικά) μοναδική συναυλία (4/8) έκαναν μια διαδικτυακή κουβέντα εφ’ όλης της ύλης εν είδει συνέντευξης τύπου. Η Ελένη Τζαννάτου ήταν εκεί.

Κάθε Πέμπτη η Ναταλία Πετρίτη θα βλέπει τη ζωή στο κινηματογραφικό πανί. Αυτή την εβδομάδα (22-28/7), βλέπει μια ακόμα εξαιρετική παραγωγή της Α24, τον Μάκη Παπαδημητρίου να ψάχνει μία πορνοστάρ και τον Humphrey Bogart, που θα 'χει για πάντα το Παρίσι.

Στη δεύτερη πάντως δουλειά τους, Cavalcade, που κυκλοφόρησαν φέτος άφησαν το τζαμάρισμα κι έπιασαν τη μελωδία και τις ποπ αναφορές. Γιατί, όπως λέει ο Geordie Greep στην Ελένη Τζαννάτου, στο τέλος της ημέρας, γράφουν μουσική για αυτούς.

Με αφορμή την έναρξη του 1ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κρουστών Ρεθύμνου (20-24/7) θυμόμαστε 7 ταινίες με τα ντραμς σε πρώτο πλάνο. 

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, επιλέγει 6 φετινά metal ντεμπούτα εγχώριας προέλευσης που θα σας σώσουν.

Ο Άγγελος Κλειτσίκας βρέθηκε για δυο βραδιές στο Ηρώδειο (12 & 14/7) για να ακούσει και να δει 4 ονόματα που υπηρετούν διαχρονικά τον ανήσυχο, ελληνικό ήχο.

Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος ακούει το Streams, τη νέα δουλειά του έλληνα ντράμερ.

Κάθε Πέμπτη η Ναταλία Πετρίτη θα βλέπει τη ζωή στο κινηματογραφικό πανί. Αυτή την εβδομάδα (15-21/7), κάνει thumbs up στο ντεμπούτο του Mehdi Barsaoui, παρακολουθεί με ενδιαφέρον την επιστροφή του Γιώργου Γεωργόπουλου και νιώθει πλήξη στο Φεστιβάλ του Ρίφκιν.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο νέο του Snap(shots) αναθαρρεί από το πρώτο του live μετά από καιρό, λέει ιστορίες για το Euro 2020 και θυμάται τα ακούσματα της εφηβείας του.

Ο Μάκης Μηλάτος, κάθε μήνα, μαζεύει επανακυκλοφορίες, επανεκδόσεις, επετειακές κυκλοφορίες, box sets και άλλα αντικείμενα του πόθου που ζωντανεύουν ξανά το παρελθόν. Για τον Ιούλιο, επιλέγει την απόλυτη hip hop συλλογή και 3 ακόμα ελκυστικές επανακυκλοφορίες.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, επιλέγει 6 φετινά metal ντεμπούτα που θα σας απομακρύνουν από τους Μέηντεν.

Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής απορεί για τη μεγάλη αντίφαση που ζει η DJ κουλτούρα αυτό το καλοκαίρι στην Ελλάδα.

Και λίγο πριν τη βρει και πάνω στη σκηνή του Ωδείου Ηρώδου Αττικού (15/7) μιλάει στον Άγγελο Κλειτσίκα για το πώς απαρνήθηκε τον έλεγχο των πραγμάτων για να φτάσει εκεί που θέλει στη δημιουργική διαδικασία , το ρόλο της τέχνης στην Covid εποχή και την επόμενη μέρα.

Κάθε Πέμπτη η Ναταλία Πετρίτη θα βλέπει τη ζωή στο κινηματογραφικό πανί. Αυτή την εβδομάδα (8-14/7) βλέπει από οσκαρικό Anthony Hopkins μέχρι τις σόλο περιπέτειες της Black Widow, ελληνικά ντοκιμαντέρ και κλασικές επανεκδόσεις.

Top