View More

Θεόδωρος Κουρεντζής & Utopia

Αθήνα Διονυσίου Αρεοπαγίτου, Αθήνα 105 58, Ελλάδα Ωδείο Ηρώδου Αττικού

 

Ο σούπερ σταρ του πόντιουμ Θεόδωρος Κουρεντζής θα βρεθεί με το νέο του διεθνές μουσικό σύνολο, Utopia στο Ηρώδειο για μία μοναδική συναυλία.

15 Jun. 2023
21:00
100 Day(s) Ago
0.00

Χαρισματικός και ιδιοσυγκρασιακός, ο Κουρεντζής έχει καταφέρει να αναγνωριστεί παγκοσμίως, χαρίζοντας στους λάτρεις της κλασικής μουσικής εκτελέσεις με ξεχωριστό καλλιτεχνικό στίγμα. Με το νέο του εγχείρημα, το σχήμα «Ουτοπία», το οποίο θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής περιοδείας του (Βιέννη / Βερολίνο), ο μαέστρος επιστρέφει στη γενέτειρά του για να παρουσιάσει στο κοινό του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου την επιβλητική Τρίτη Συμφωνία του Γκούσταβ Μάλερ.

Με αξιοθαύμαστη πορεία στις διεθνείς σκηνές, ο αρχιμουσικός που γεννήθηκε στον Βύρωνα της Αθήνας, έχει πια ως κέντρο της δημιουργίας του την Αγία Πετρούπολη της Ρωσίας, όπου έχει κατασκευάσει ένα δικό του μουσικό σύμπαν. Πρωτοπόρος και αντισυμβατικός, ο Θεόδωρος Κουρεντζής επιδιώκει να αλλάξει
το πρόσωπο της κλασικής μουσικής, δίνοντας νέα πνοή στην τέχνη της διεύθυνσης ορχήστρας. Γνωστός για τη μουσική ιδιοφυία του και τον εκφραστικό τρόπο που ερμηνεύει, ο Κουρεντζής δίνει ραντεβού με το ελληνικό κοινό στη μεγάλη αυτή διεθνή συμπαραγωγή που αποτελεί σημείο αναφοράς του φετινού μουσικού προγράμματος του Φεστιβάλ.

«Το Ηρώδειο είναι ένας χώρος μέσα τον οποίο μεγάλωσα, στον οποίο ουσιαστικά διαπλάστηκα και είχα τα πρώτα μου ακούσματα. Τα πρώτα καλλιτεχνικά όνειρα που έκανα όταν προχώρησα στη μουσική έχουν να κάνουν με αυτόν τον χώρο» λέει ο Έλληνας μαέστρος.

Η συναυλία στην Αθήνα, εκτός της καλλιτεχνικής της σημασίας, έχει για τον Θεόδωρο Κουρεντζή και ιδιαίτερη συναισθηματική αξία: «Η συμμετοχή μου σε κοντσέρτα στην πατρίδα μου είναι το πιο σημαντικό πράγμα για μένα. Μπορεί να παίζω στις μεγαλύτερες αίθουσες του κόσμου, όμως μεγαλύτερη ευθύνη αισθάνομαι εδώ. Ο κάθε καλλιτέχνης αισθάνεται έτσι όταν γυρνάει στον τόπο του. Είναι σαν να βγαίνεις πρώτη φορά στη σκηνή. Γίνεσαι έφηβος ξανά!».

Η Συμφωνία του Μάλερ και η «Ουτοπία»

Μαζί με τον Θεόδωρο Κουρεντζή θα βρεθεί στη σκηνή του Ρωμαϊκού Ωδείου η Utopia, ένα διεθνές σύνολο αποτελούμενο από κορυφαίους σολίστ του κόσμου.

Σύμφωνα με τον μαέστρο πρόκειται για μια ουτοπική «αδελφότητα» με την οποία πραγματοποιεί τα μουσικά του όνειρα. «Η ιδέα ξεκίνησε πριν από 15 χρόνια. Σκέφτηκα τι θα γινόταν αν ενώναμε όλους αυτούς τους ανθρώπους, τους μουσικούς που έχουν δίψα και ιδεολογία. Που έχουν αυτή τη φωτιά μέσα
τους και διατηρούν αυτή τη νεότητα. Γιατί νέος καλλιτέχνης είναι αυτός που έχει τη δυνατότητα να αναπτύσσεται, να αφουγκράζεται την εποχή του».

Ο διάσημος αρχιμουσικός θα διευθύνει την ορχήστρα στην Τρίτη Συμφωνία του Μάλερ, που αποτελεί έναν ύμνο του μεγάλου συνθέτη στη Φύση. «Είναι μεγάλη μου τιμή που κάνουμε το ντεμπούτο μας στην Ελλάδα, ακριβώς σε αυτόν τον χώρο με αυτό το ρεπερτόριο. Ένα έργο που – όπως έλεγε ο Μάλερ – είναι ένα ολόκληρο σύμπαν το οποίο έχει δικούς του νόμους και κανόνες. Αυτή η συμφωνία ήταν η αγαπημένη της εφηβείας μου και οι ιδέες μου για την ερμηνεία της ήταν πάντα συνυφασμένες με αυτόν τον τόπο».

Από τις πιο δυνατές στιγμές του φετινού καλοκαιριού το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου υποδέχεται τον Θεόδωρο Κουρεντζή και την Utopia στο Ηρώδειο για μία συναυλία – εμπειρία.

Πληροφορίες εισιτηρίων: http://aefestival.gr/plirofories-eisitirion/ 
Αγορά εισιτηρίων: aefestival.gr, viva.gr & public.gr
ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ: Πλατεία Συντάγματος (info point Δήμου Αθηναίων)| Δε-Πα 10:00-18:00 - ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ: +30 2118008181 | Δε-Πα 10:00-18:00 - ΑΜΕΑ: +30 210 3221 897 | Δε-Πα 10:00-17:0

Χώρος

Πληροφορίες για τον χώρο: Ωδείο Ηρώδου Αττικού

To Ηρώδειο κτίσθηκε μεταξύ των ετών 160 και 174 μ.Χ. από τον πάμπλουτο Ηρώδη Αττικό, φιλόσοφο και γόνο παλιάς αθηναϊκής οικογένειας, στη μνήμη της συζύγου του Ρήγιλλας.

Τηλ: 210 3241807 


Πρόσβαση
Το Ωδείο του Ηρώδη Αττικού, ευρύτερα γνωστό ως «Ηρώδειο», βρίσκεται στη Νότια κλιτύ της Ακρόπολης, επί της σημερινής οδού Διονυσίου Αρεοπαγίτου. Η είσοδος γίνεται από τον πεζόδρομο της οδού Διονυσίου Αρεοπαγίτου. Καθώς ο χώρος βρίσκεται κοντά στο κέντρο της πόλης, η πρόσβαση είναι εξαιρετικά εύκολη.

Μεταφορά

Με μετρό
Σταθμός «Ακρόπολη» (Γραμμή 2)
www.ametro.gr

Με λεωφορείο
Στάση «Ερεχθείου» ή τέρμα διαδρομής (Αρ. Γραμμής 230)
www.oasa.gr

Πούλμαν
Στο χώρο στάθμευσης μπροστά από το εστιατόριο «Διόνυσος».

Στάθμευση

Αυτοκίνητο

Υπάρχουν περιορισμένες θέσεις στάθμευσης στην ευρύτερη περιοχή. Πολύ εξυπηρετικός, αν και πιο μακριά, είναι ο χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων «Συγγρού-Φιξ» στη ομώνυμη στάση του μετρό (Γραμμή 2).
Αν χρησιμοποιήσετε το μετρό για να επιστρέψετε από το Ηρώδειο, με την επίδειξη του εισιτηρίου του μετρό στα ταμεία του μετρό θα πληρώσετε τη μισή τιμή για τη στάθμευση του αυτοκινήτου.

ΑΜΕΑ
Για την αυτόνομη μετακίνηση των ατόμων με αμαξίδιο, ο χώρος έχει εξοπλιστεί με ράμπα που διαθέτει αντιολισθητικό ξύλο και εκτείνεται από την είσοδο των Καλλιτεχνών μέχρι την Α1 κερκίδα του θεάτρου. Στα W.C. του κοινού έχει κατασκευασθεί ειδική τουαλέτα. 

Τα αυτοκίνητα που μεταφέρουν άτομα με αναπηρίες μπορούν να φτάσουν μέχρι την πλατεία του θεάτρου από το πλαϊνό δρομάκι που ξεκινά από το τέρμα της συμβολής των οδών Διονυσίου Αρεοπαγίτου και Ροβέρτου Γκάλλι. Για καλύτερη εξυπηρέτηση η μετακίνηση είναι καλό να γίνεται μεταξύ 19:30 και 20:15.

Η τιμή του εισιτηρίου για άτομα με αναπηρίες και για έναν συνοδό ορίζεται στην κατώτερη τιμή (φοιτητικό).

Για άτομα με αμαξίδια διατίθενται έως 8 θέσεις στην Α1 κερκίδα του κάτω διαζώματος η οποία είναι διαμορφωμένη ειδικά, κάθε άτομο με αμαξίδιο έχει δικαίωμα ενός συνοδού, ο οποίος κάθεται στην Α2 κερκίδα πίσω του.

Για τα άτομα με αναπηρίες χωρίς αμαξίδιο διατίθενται οι υπόλοιπες διαθέσιμες θέσεις στην Α2 κερκίδα και έχουν δικαίωμα ενός συνοδού.Το σύνολο των διαθέσιμων θέσεων στην Α2 κερκίδα είναι 13.

Δεν επιτρέπονται

1. H είσοδος στο θέατρο μετά την έναρξη της παράστασης, παρά μόνο στο διάλειμμα, εφόσον προβλέπεται.
2. Η είσοδος σε παιδιά κάτω των έξι (6) ετών – εκτός από τις παραστάσεις που απευθύνονται σε αυτά.
3. Το κάπνισμα και η κατανάλωση τροφίμων και ποτών μέσα στο θέατρο.
4. Τα ψηλά τακούνια.
5. Η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά τη διάρκεια της παράστασης.
6. Η λήψη φωτογραφιών με ή χωρίς φλας, η μαγνητοφώνηση και η μαγνητοσκόπηση κατά τη διάρκεια των παραστάσεων.
7. Το φιλοδώρημα.
Θερμά παρακαλούνται οι θεατές να χρησιμοποιούν τα καλάθια απορριμμάτων για να πετούν διάφορα άχρηστα αντικείμενα (τσίκλες κτλ). Οι βλάβες που προκαλούνται από αυτά στις επιφάνειες του μνημείου είναι ανεπανόρθωτες.

 

avopolis_google_news

FEATURED TODAY

Μία εβδομάδα προτού η σαρωτική βρετανική post-punk πεντάδα επισκεφθεί τη χώρα μας για πρώτη φορά στα χρονικά, επικοινωνήσαμε τηλεφωνικώς με τη φοβερή μορφή και κιθαρίστα του γκρουπ Mark Bowen και συζητήσαμε σε εντελώς ελεύθερη ροή. Συνέντευξη στον Άγγελο Κλειτσίκα.

Κάθε Πέμπτη ο Δημήτρης Λιλής επιμελείται και παρουσιάζει το Incoming podcast σχετικά με την ευρύτερη ποπ κουλτούρα. Σε αυτό το 2o επεισόδιο, καλεσμένος ο Dj Atsou (Άλκης Βλείωρας) του label Madorasindahouse που φέτος είχε το hit του καλοκαιριού με το περίφημο "7 Seconds".

O μουσικοκριτικός και δημοσιογράφος Σάκης Δημητρακόπουλος προλογίζει την ελληνική έκδοση του βιβλίου που έγραψε ο μουσικός και συγγραφέας Joe Pernice για το Meat Is Murder των The Smiths.

Top