View More

Danai Nielsen & Kill Emil: το κορίτσι με τις περούκες και το αγόρι με τα beats

 Η Άννα Γεωργάτου συνομιλεί με το μουσικό δίδυμο μια μέρα με ακραία κακοκαιρία αλλά τεράστια χαμόγελα.

Άννα Γεωργάτου
Άννα Γεωργάτου

Αυτή γόνος ενός ελληνοδανέζικου έρωτα στη Σαντορίνη, αυτός μωρό στη Βραζιλία μέχρι τα τρία και όνομα εξωτικό -Emilio Cardoso Dolores Protopapa-, που γίνεται απλά Kill Emil από το «Kill’Εm’Αll» των Metallica-, δυο παιδιά-ήρωες κι όλο φρεσκάδα που καταφθάνουν στο στούντιο του Avopolis με ένα μικρό μπλε Matise, σαν άλλο Blue Star Ferry, Πέμπτη 26/1 με κατακλυσμό στην Αττική και μήνυμα από το 112, την πρώτη ίσως χειμωνιάτικη μέρα – που κάθε άλλος θα ακύρωνε τη συνάντηση- με ακραία κακοκαιρία, αλλά τεράστια χαμόγελα.

Η dream pop και το hip hop αποφασίζουν να συναντηθούν και να τζαμάρουν, αφού έρχονται σε επαφή μέσα από τα social media, ενώ η απόφαση να συνεργαστούν προκύπτει στη στιγμή μετά το πρώτο τζαμάρισμα. Cinekod -λίγο διαφορετικά γραμμένο από το αντιβηχικό σιρόπι- και Rosebleed οι πρώτες τους μπάντες κι έχουν να μας πουν ιστορίες και από εκεί με κορυφαία όλων την «κόντρα» είσοδο του Craig Walker των Archive με πρόσκληση των Rosebleed στη συναυλία των Cranberries και το μεθυσμένο του παραλήρημα εναντίον της συντοπίτισσάς του Dolores...

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου και ακούστε το podcast στο MyPodcasts του Avopolis.gr


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ


avopolis_google_news

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

To showcase που συναρπάζει πάνω μια δεκαετία τη γαλλική μουσική σκηνή έρχεται για πρώτη φορά στην

Είδαμε στο Θέατρο Σφενδονή την "Αφιέρωση", σε σκηνοθεσία Χάρη Φραγκούλη: μια διεισδυτική ανάγνωση

Οι 5 στιγμές που το αυστριακό δίδυμο συγκλόνισε το μουσικό σύμπαν.

FEATURED TODAY

To showcase που συναρπάζει πάνω μια δεκαετία τη γαλλική μουσική σκηνή έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα την 1η Απριλίου στο Arch Club Live Stage. 

Είδαμε στο Θέατρο Σφενδονή την "Αφιέρωση", σε σκηνοθεσία Χάρη Φραγκούλη: μια διεισδυτική ανάγνωση του Στράους σε μορφή οπερέτας και ροκ παράστασης. 

Το πιο διεισδυτικό μυθιστόρημα του Τζόναθαν Κόου από την εποχή της "Λέσχης των Τιποτένιων" και του "Τι ωραίο πλιάτσικο!". Του Θανάση Μήνα.

Top