View More

INCOMING

Ο ελέφαντας στο δωμάτιο των Grammys

Για τον Δημήτρη Λιλή το θέμα με τα βραβεία Grammy είναι ότι μετατρέπονται στον ελέφαντα που έχει “κολλήσει” στο δωμάτιο, ειδικά αυτών που υποτίθεται ότι παρακολουθούν επιμελώς τη νέα μουσική.

Χορεύω και Μαθαίνω

Όλοι θέλουν να είναι djs, γιατί όλοι νομίζουν ότι είναι τόσο εύκολο.

Λίγο πριν τα best of του 2021

Στο νέο του Incoming o Δημήτρης Λιλής αναρωτιέται αν κερδίζει όντως φέτος η νέα ανεξάρτητη μουσική. 

Το House που έχτισε ο Frankie

Στο νέο του Incoming o Δημήτρης Λιλής γράφει για την house παράδοση του Frankie Knuckles που επιστρέφει μαζικά στην Αμερική αλλά απαξιώνεται σταδιακά στην Αθήνα.

Too Many DJs

 Το παραδοσιακό, ετήσιο μανιφέστο του Avopolis Radio  επιστρέφει, λίγο πριν βγει στον άερα το νέο πρόγραμμα.

H αποστασία της χορευτικής μουσικής

Μία νέα παγκόσμια νόρμα από τους "αποστάτες" που θέλουν να επιστρέψουν στη ζωή μετά μουσικής όπως την ήξεραν πριν. 

Περί μόδας και αισθητικής

Το πρώτο Incoming της νέας σεζόν, υπενθυμίζει τον σημαντικό ρόλο της εμφάνισης και  της αισθητικής  στη φήμη των μουσικών. 

H Θερινή Ραστώνη της Εγχώριας Μουσικής Βιομηχανίας

Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής γράφει για το αιώνιο ελληνικό καλοκαίρι, στο οποίο η μουσική ακούγεται από σπόντα. 

Για Την DJ Κουλτούρα, It's All Gone Pete Tong

Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής απορεί για τη μεγάλη αντίφαση που ζει η DJ κουλτούρα αυτό το καλοκαίρι στην Ελλάδα.

«Παρθενογένεση». Πάλι.

Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής ψάχνει τη διεθνή μουσική βιομηχανία στην εγχώρια επικαιρότητα.

FEATURED TODAY

Κάποιες χρονιές, τα πορνογραφικά φιλμ αποτέλεσαν την πλειοψηφία της εγχώριας κινηματογραφικής παραγωγής στην Ελλάδα. Ο dj Electric Looser γράφει για την τέχνη της μουσικής επιμέλειας στα εγχώρια πορνογραφικά φιλμ και ετοίμασε ένα χορταστικό mixtape με θέματα από adult film των '70s.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, συζητά με τον Παντελή Νικηφόρο για το Τρία, τον νέο δίσκο των Λάμδα.

Η δέκατη κινηματογραφική ταινία του Wes Anderson βρήκε επιτέλους τον δρόμο της στις ελληνικές αίθουσες και η Ναταλία Πετρίτη σχολιάζει το τελευταίο πόνημα του αγαπημένου σκηνοθέτη

Top
0
Shares