View More

Μέσα κι έξω από τα σινεμά με τον Άκη Καπράνο

 Ο Άκης Καπράνος συζητάει με την Τάνια Σκραπαλιώρη για το παρόν και το μέλλον του εγχώριου και όχι μόνο κινηματογράφου, μέσα και έξω από τις αίθουσες.

avopolis.team
avopolis.team

 

 

 

Μια ιστορική κινηματογραφική αίθουσα στον αριθμό 5 της Πατριάρχου Ιωακείμ στο Κολωνάκι κλείνει οριστικά τις πόρτες της μετά από 60 χρόνια λειτουργίας, μία ακόμη σε μια σειρά "κινηματογραφικών" λουκέτων σε σινεμά που έκλεισαν προσωρινά λόγω πανδημίας και δεν ξανάνοιξαν ποτέ, ακόμα και σε mutliplex που δεν άντεξαν τον ανταγωνισμό της μικρής οθόνης και του coocooning. Θερινά σινεμά σε πλήρη άνθιση, μοιάζουν να κρατάνε στις πάνινες καρέκλες τους, το παρόν της μεγάλης οθόνης στη ζωή. Το κραταιό streaming, οι αδύναμοι αιθουσάρχες και η υπό εξαφάνιση διανομή. Ένα event μεταμεσονύκτιων προβολών που μετατρέπεται σε pop culture φαινόμενο και χτίζει τη δικιά του φανατική κοινότητα. Η πλούσια κινηματογραφική παιδεία του ασιατικού σινεμά και η γερασμένη Ευρώπη. Το Crimes of the Future του David Cronenberg και τα Μαγνητικά Πεδία του Γιώργου Γούση. 

Ο κριτικός κινηματογράφου, συνθέτης και σκηνοθέτης Άκης Καπράνος, ο άνθρωπος πίσω από την εξαιρετικά επιτυχημένη σειρά μεταμεσονύκτιων προβολών Midnight Express έχει μια λέξη για όλα όσα συμβαίνουν στον κόσμο του κινηματογράφου, μέσα και έξω από τις αίθουσες, μέσα και έξω από την Ελλάδα, μέσα και έξω από την Ευρώπη.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου και ακούστε το podcast στο MyPodcasts του Avopolis.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το Avopolis πήγε στο Europavox Festival στη Γαλλία, γνωστό και ως σημείο συνάντησης για νέες ...

Όχι, δεν έχει γίνει λάθος στον τίτλο. Αν κι είναι ίσως πιο δόκιμο το «’90s: Η Άνοδος και η Πτώση

Η Μάρω Αγγελοπούλου μετράει σημαντικές στιγμές σε ένα ακλόνητο brand name. (“Bow down, bitches!”)

FEATURED TODAY

Το Avopolis πήγε στο Europavox Festival στη Γαλλία, γνωστό και ως σημείο συνάντησης για νέες μπάντες από κάθε γωνιά της Ευρώπης. Είδαμε, ακούσαμε και καταγράψαμε τους καλλιτέχνες που πιθανότατα να μας απασχολήσουν και στο μέλλον.

Όχι, δεν έχει γίνει λάθος στον τίτλο. Αν κι είναι ίσως πιο δόκιμο το «’90s: Η Άνοδος και η Πτώση του Βασιλιά της Ποπ», ωστόσο προτιμήθηκε ένας τίτλος προς το Bowie-κότερο για να καταδείξει ότι η δεκαετία του 1990 υπήρξε για τον Michael Jackson η επιβεβαίωση των αρχικών μας υποψιών...

Μια ονειρική τηλεοπτική μεταφορά του εμβληματικού comic του Neil Geiman που έμοιαζε ακατόρθωτη, πιστή στην καρδιά των χάρτινων αναζητήσεων του Ονείρου. 

Top