View More
O αρχηγός της μπάντας από το Μπρίστολ μίλησε στην Ελένη Τζαννάτου για το νέο τους δίσκο, Ultra Mono, που αποτελεί μια ευγενική υπενθύμιση του να αποδέχεστε και να ...
Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος ακούει το Today των αυστραλών Babe Rainbow.
Η Τάνια Σκραπαλιώρη φτιάχνει τον χάρτη της πρωτεύουσας με 7 δισκάδικα που συμμετέχουν στην δεύτερη RSD για το 2020, για να τα επισκεφθείτε διαβασμένοι το ...
Ο αναμφίβολα πιο αναγνωρίσιμος μουσικοκριτικός της εποχής μας μιλάει στην Ελένη Τζαννάτου και το Avopolis για τη βίντεο-κριτική που στην περίπτωσή του αποδείχθηκε ...
Ο Ανδρέας Κύρκος βρήκε ευρηματικό και διασκεδαστικό το sequel του Karate Kid στο Netflix και ανυπομονεί ήδη για τον επόμενο κύκλο της σειράς.
Top story

Η εκδοχή τους στο "How Lucky" είναι η δεύτερη ηχογράφηση του John Prine που ακούμε μετά τον θάνατό του. 

Ακούστε το "Ghosts" που ο μουσικός κυκλοφόρησε λίγο μετά τα 71α γενέθλιά του. 

Με πάνω από μισό αιώνα καριέρα, η, μεταξύ άλλων, «Μούσα του Υπαρξισμού» έφυγε από τη ζωή στα 93 της χρόνια. 

Οι προγραμματισμένες παραστάσεις του Φοίβου Δεληβοριά για τις 24/9 και 1/10 μεταφέρθηκαν στις 6 και 8/10, αντίστοιχα.

Τα έσοδα της μουσικής συλλογής θα διατεθούν εξ' ολοκλήρου για την αγορά αγαθών για τους πρόσφυγες.

Δείτε το βίντεο για το "Nowhere, Man".

Αυτό, πάντως, δείχνουν τα στοιχεία έρευνας που έγινε στη Μεγάλη Βρετανία.

Το δεύτερο από την επερχόμενη δουλειά της, Disco.

Ο συνθέτης «σήκωσε» το πρώτο του Emmy με το βραβείο «Εξαίρετης Μουσικής Σύνθεσης για Σειρά».

Downed City

Κάλλια Κακαλέτρη
Κάλλια Κακαλέτρη

Η εικόνα έξω από το Πολυτεχνείο θυμίζει αυτό που οι Fugazi ορίζουν ως «τον χώρο ανάμεσα στην πόλη και στο προάστιο», όπου «προάστιο» ο ανεπίσημα θεσπισμένος χώρος των τοξικομανών. Εκεί λοιπόν που τελειώνει αυτός ο χώρος ξεκινά η «πόλη», με νοητό όριο (στην περίπτωσή μας) την είσοδο που χρησιμοποιούν οι φοιτητές Αρχιτεκτονικής επί της Στουρνάρη. Οι μεν τοξικομανείς δεν φτάνουν μέχρι την πλαϊνή είσοδο του Πολυτεχνείου, οι δε φοιτητές δείχνουν να αποφεύγουν κατά το δυνατόν να κατεβαίνουν πιο κάτω από εκείνη την είσοδο. Όπως και να 'χει, συνυπάρχουν. Και πιθανώς να τους ενώνει ο υπαίθριος κατ' ευφημισμόν ανθοπώλης της γωνίας Πατησίων και Στουρνάρη, ο οποίος δεν θα με άφηνε να φύγω με τα λουλούδια που είχα πάρει για τις φίλες μου που παρουσίαζαν διπλωματική απέναντι, αν δεν έπαιρνα μαζί μου μια φτέρη –από αυτήν που μπαίνει συνοδευτικά στις κακές ανθοδέσμες. Λίγο πριν περάσω το νοητό όριο προς την «πόλη», ένας τοξικομανής μου ζήτησε ένα τσιγάρο ή μια βόλτα. Του έδωσα τη φτέρη και δεν φάνηκε να δυσαρεστείται.

DIYdec_frontpage

Μερικούς δρόμους πιο πάνω, στο Vinyl Microstore –λίγο πριν την εκπνοή των Yuria 2011– έπαιξαν οι Nasty Beach: τρία κορίτσια από την Αθήνα, τα οποία πιστεύουν ότι παίζουν lo-fi. Δεν μπορώ να πω ότι δεν παίζουν, σίγουρα πάντως δεν το υποστηρίζουν. Ίσως αν το υποστήριζαν, να μην φάνταζε και τόσο μεγάλο πρόβλημα το ότι δεν παίζουν (καλά). Κάποιος που θα ακούσει το ΕΡ τους Obscene Noises κατά πάσα πιθανότητα θα φύγει φυσητός να τις δει ζωντανά, αφού μέσα θα βρει τέσσερις έξυπνες και σχετικά διαβασμένες συνθέσεις με αναντίρρητη φρεσκάδα και με τσιμπήματα από διάφορα κοριτσίστικα μουσικά σκεπτικά. Πάνω σ' αυτήν τη βάση, μια ζωντανή εμφάνιση τριών κοριτσιών με αυτό το επιλεγμένο ύφος και μ’ αυτό το υλικό θα μπορούσε να προκαλέσει αναταραχή, αν υπήρχε η παραμικρή γυναικεία δυναμική. Δεν υπήρξε όμως, ενώ μαζί της έλειπε και η συνοχή ανάμεσα στα τρία κορίτσια, των οποίων τα ομαδικά φωνητικά ενοχλούσαν ακόμα και την απέξω πλευρά της τζαμαρίας του δισκάδικου.

DIYdec_2

Πολλά πολλά χρόνια πριν οι Nasty Beach πιάσουν όργανα στα χέρια τους, οι In Trance 95 έφτιαχναν τάση στην ανύπαρκτη ελληνική ηλεκτρονική σκηνή της δεκαετίας του 1980. Το No Central, όπου έπαιξαν το περασμένο Σάββατο ο Μαχαίρας και ο Βελιώτης, ήταν αισθητικά ο ιδανικός ίσως χώρος για να το κάνουν. Αλλά η διάδραση με το κοινό ήρθε δεύτερη σε σχέση με την αυτόνομη δράση του ντουέτο επί σκηνής και γι’ αυτό μάλλον ευθύνεται το καθηλωτικό ηχητικό αποτέλεσμα, το οποίο σε έκανε να συνειδητοποιήσεις πόσο μπροστά μπορεί να βρισκόταν η συγκεκριμένη ομάδα τόσα πολλά χρόνια πριν.

Πριν μερικές μέρες ο αενάως γράφων Αλέξανδρος Βούλγαρης (πιθανώς το συχνότερα αναφερόμενο όνομα αυτής της στήλης) κυκλοφόρησε διαδικτυακά και δωρεάν τον νέο του δίσκο ως The Boy. Το άλμπουμ διαθέτει τον μάλλον ρεαλιστικό τίτλο When You Grow Up Your Heart Dies και κινείται μεταξύ μαγείας και φαντασίας.

{youtube width="480" height="300"}XNe5j0aljF0{/youtube}

Απόψε στο 6 D.O.G.S. οι Arte Fiasco φέρνουν από τα ιταλικά εδάφη τους Soviet Soviet και Comaneci, για λίγο γειτονικό post-punk και λίγο γειτονικό folk, ενώ αύριο το mixtape.gr καλωσορίζει πανηγυρικά τον Josh T. Pearson στο Bios, ο οποίος φέρνει μαζί του έναν από τους καλύτερους δίσκους της χρονιάς, αλλά και μια μυθική χροιά από τα χρόνια των Lift To Experience και του The Texas/Jerusalem Crossroads. Την ίδια ώρα ο Scott McCloud, με τη δική του θρυλική χροιά των Girls Against Boys και με αρκετό σόλο δακρύβρεχτο υλικό, θα βρίσκεται στο Closer.

DIYdec_3

 

 
Top story

O αρχηγός της μπάντας από το Μπρίστολ μίλησε στην Ελένη Τζαννάτου για το νέο τους δίσκο, Ultra Mono, που αποτελεί μια ευγενική υπενθύμιση του να αποδέχεστε και να αγαπάτε τον εαυτό σας.

Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος ακούει το Today των αυστραλών Babe Rainbow.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη φτιάχνει τον χάρτη της πρωτεύουσας με 7 δισκάδικα που συμμετέχουν στην δεύτερη RSD για το 2020, για να τα επισκεφθείτε διαβασμένοι το Σάββατο 26/9.

Ο αναμφίβολα πιο αναγνωρίσιμος μουσικοκριτικός της εποχής μας μιλάει στην Ελένη Τζαννάτου και το Avopolis για τη βίντεο-κριτική που στην περίπτωσή του αποδείχθηκε μονόδρομος, τη σημασία του γραπτού λόγου αλλά και το μέλλον της pop μουσικής που διαγράφεται παγκόσμιο.

Ο Ανδρέας Κύρκος βρήκε ευρηματικό και διασκεδαστικό το sequel του Karate Kid στο Netflix και ανυπομονεί ήδη για τον επόμενο κύκλο της σειράς.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, κοιτά στη σκοτεινή πλευρά των Pink Floyd.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Πλέον αναπολεί όσα γινονταν μετά τα μεσάνυχτα στα αναλογικά στενά και βρίσκει το δρόμο του στα ψηφιακά.

Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής αναρωτιέται πώς γίνεται τη στιγμή που ο Iggy Pop παίζει στο BBC Radio 6 μια garage μπάντα από την Αθήνα (Nerrves), εδώ να χειροκροτάμε τα  αθηναϊκά FM όταν ακούμε Stooges.

Ακριβώς 50 χρόνια μετά το θάνατο του σπουδαίου κιθαρίστα, ο Άγγελος Κλειτσίκας ψάχνει ανάμεσα στις ρίμες και βρίσκει τα samples του Jimi Hendrix που «έκοψαν και έραψαν» hip hop καλλιτέχνες, από τους A Tribe Called Quest μέχρι  τους Death Grips.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη αναζήτησε απαντήσεις από διοργανωτές, μέσα στο ρευστό σκηνικό που διανύουμε και εκείνοι συνιστούν υπομονή.

Ο Ανδρέας Κύρκος επιλέγει τις ταινίες εκείνες που θα μας κάνουν τους επόμενους μήνες να καθίσουμε στη σκοτεινή αίθουσα με μάσκα -αλλά και στον καναπέ μας, μπροστά στις streaming πλατφόρμες.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Συνεχίζοντας σε εκπαιδευτικό κλίμα, ξετυλίγει το κεφάλαιο Λεντ Ζέππελιν.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Περνάει το νέο του Snap(shots) κάπου ανάμεσα στον Charile Kaufman, τον  Lionel Messi και τους Radiohead.

O Travis Scott λανσάρει μαξιλάρι-γιγάντια κοτομπουκιά McDonald’s κι η Ελένη Τζαννάτου βουτάει στα άδυτα του μουσικού merchandise κι αναρωτιέται «Γιατί;».

Ο βετεράνος σκηνοθέτης ξαναβρήκε τα τελευταία χρόνια τη δημιουργική πνοή μέσω της τηλεόρασης, σε τρεις ολότελα διαφορετικές σειρές: το A Very English Scandal, το State of the Union και το Quiz.

Instagram





Top