Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να ...
Στο τελευταίο του Incoming για τον Αύγουστο, ο Δημήτρης Λιλής κοιτά με απορία την επικαιρότητα και ψάχνει τη θέση των μουσικών σε αυτή.
Στο τελευταίο του Diggin' πριν τις διακοπές, ο Ζώης Χαλκιόπουλος ακούει το The Mosaic of  Transformation της Kaitlyn Aurelia Smith.
Η Τάνια Σκραπαλιώρη διάβασε το πρώτο βιβλίο της τριλογίας της Virginie Despentes που χτίζει ένα σύμπαν γεμάτο αντι-ήρωες και πολλή μουσική στο φόντο. ...
Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, σας εύχεται καλές διακοπές με ένα ...
Top story

Στο οποίο θα δείτε, μεταξύ άλλων, την Kylie Jenner, τη Rosaliá και τη Normani.

Κι αυτό γιατί η Lady Gaga ετοιμάζεται να ξεκινήσει τη ραδιοφωνική της εκπομπή στο Apple Music.

Μετά από μια σεζόν, το Hulu ακυρώνει τη σειρά με την Zoë Kravitz.

Το φεστιβάλ έγινε την Παρασκευή 31 Ιουλίου στο Θέατρο της Ανατολικής Τάφρου.

Μιας και ο πρόεδρος των ΗΠΑ χρησιμοποίησε χωρίς άδεια μουσική του Καναδού.

Στα credits του Club Future Nostalgia θα δούμε ονόματα όπως αυτά της Madonna, της Gwen Stefani και της Missy Elliott.

Από το φθινόπωρο, τη θέση του θα πάρει σταδιακά το YouTube Music, με περισσότερα από 60 εκατομμύρια κομμάτια.

Δελτίο Τύπου για το live των Knut/Monno

metal.team
metal.team

VENERATE INDUSTRIES PROUDLY PRESENTS:

KNUT (Hydra Head Records) + MONNO (Conspiracy Records)

ΣΑΒΒΑΤΟ 6 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2007 @ ΑΝ CLUB (Σολωμού 17-19, Εξάρχεια)
+ Support: KVAZAR & STRAIGHTHATE

Τιμή εισιτηρίου: 20€
Οι πόρτες ανοίγουν στις 21:00 και η συναυλία αρχίζει στις 21:15.

KNUT
Έχοντας ξεκινήσει στην Γενεύη της Ελβετίας το 1994, και με μία δυναμική αν όχι συνεχή παρουσία στον ανεξάρτητο πειραματικό σκληρό ήχο, οι KNUT έχουν καταφέρει να καθιερώσουν τον εαυτό τους ως πλέον ένα από τα πιο αξιόλογα ονόματα της Ευρωπαϊκής σκηνής.
Το 1994 κυκλοφορούν μονοί τους το πρώτο τους ομώνυμο 7’’ με δυο μόνον κομμάτια, καθώς και ένα split 7’’ με τους Ελβετούς ISHMA το 1996. Το 1997 η ιδιόκτητη εταιρία τους Snuff Records (SHORA, NOSTROMO) κάνει την πρώτη της κυκλοφορία το MCD ‘Leftovers’ και ένα χρόνο αργότερα βγάζει και το πρώτο full length των KNUT, το ‘Bastardizer’.
Ακολούθησαν μια μυριάδα από DIY-ethic κυκλοφορίες όπως το Ordeal 7’’ (Molaire Industries), το 3-way split με τους συνοδοιπόρους BOTCH και ANANDA (Mosh Bart Industries), ένα limited edition live το 1999 αλλά και το κόψιμο του Bastardizer σε βινίλιο από την Chrome St. Magnus με artwork δια χειρός Jacob Bannon (Converge).
Δεν ήταν μέχρι να εκστρατεύσουν σε Ευρωπαϊκή περιοδεία με τους CONVERGE που ήρθαν στην προσοχή του Aaron Turner (ISIS, OLD MAN GLOOM, HOUSE OF LOW CULTURE) ο οποίος και αποφάσισε να κυκλοφορήσει στην Αμερική το ‘Bastardizer’ και το Self Titled CDEP το 2001, αλλά και τον επόμενό τους δίσκο ‘Challenger’ το 2002 στην εταιρία του Hydrahead. Οι KNUT γινόντουσαν μια από τις πλέον πολλά υποσχόμενες μπάντες της σκηνής τόσο στην Ευρώπη όσο και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
Η καλοκαιρινή τους περιοδεία στην Αμερική το 2001 με τους ISIS και τους THRONES, στην Ευρώπη με τους KEELHAUL και τους 5IVE στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2002, τους HIGH ON FIRE και MASTODON το 2003 αλλά και η Ευρωπαϊκή τους περιοδεία το επόμενο έτος ξανά με τους πλέον φίλους ISIS, τους καθιέρωνε αναμφισβήτητα ως μια μπάντα φημισμένη για τις εκρηκτικές τους live εμφανίσεις. Επίσης το γεγονός ότι έχουν μοιραστεί την σκηνή και με ονόματα όπως NEUROSIS, VOIVOD, BOTCH, ANANDA, SYSTRAL και CREATION IS CRUCIFIXION τους κέρδισε πλέον την θέση ανάμεσα στα καλύτερα ονόματα του ακραίου σκληρού ήχου.Πυροδοτημένοι άλλοτε με σπασμωδική οργή, τεχνικό και κλειστοφοβικό παίξιμο χαοτικών συνθέσεων γεμάτες ένταση και πολυπλοκότητα και άλλοτε με συντριπτικά αργές και υπνωτικές εκρήξεις παραμόρφωσης μονολιθικού βάρους, οι KNUT δημιουργούν μαρτυρικές μελωδίες και βασανιστικούς χωροχρόνους.

ΜΟΝΝΟ
Το 1999 τα αρχικά μέλη των ΜΟΝΝΟ γνωρίστηκαν στην Γενεύη της Ελβετίας. Έχοντας παίξει σε διάφορα projects μαζί και αφού κυκλοφορήσαν μια demo κασέτα, αρχίζουν και παίζουν μαζί ως κουαρτέτο. Στην αρχή οι μουσικές τους ήταν ένα κράμα από heavy rock, αυτοσχέδιας jazz και πειραματικών ηλεκτρονικών ήχων. Η πρώτη τους live εμφάνιση στο Βερολίνο το 2002 ήταν και ο καταλυτικός λόγος ώστε ναι μετακομίσουν εκεί πλέον μόνιμα. To 2003 μια θυγατρική της Conspiracy Records, η Subdeviant Recordings κυκλοφορεί το πρώτο τους ντεμπούτο CD το Candlelight Technology. Ο Marc Fantini, ο Antoine Chessex και ο Gilles Aubry ένωσαν τις δυνάμεις τους με τον Καναδό μπασίστα Derek Shirley ώστε να δημιουργηθεί η πλέον τελική μορφή των ΜΟΝΝΟ και οδοιπορούν σε περιοδεία, μοιράζονται την σκηνή με τους MELT BANANA και τον Martin Rev των SUICIDE, αφήνοντας το κοινό να παραλύσει με τις πειραματικές τους μουσικοσυνθέσεις. Το 2004 οι LIGHTNING BOLT τους προσκαλούν να περιοδεύσουν μαζί τους στην Ευρώπη. Ακολούθησε η γραφή νέου υλικού για τον δίσκο τους Error το οποίο και παρουσίασαν στην επόμενη τους περιοδεία με τους ISIS και τους JESU.
Έχοντας «τραυματίσει» το κοινό τους με τις live εμφανίσεις τους απέδειξαν πως το ‘Error’, με το ενδιαφέρον 28-σελιδο artwork από τον Dennis Tyfus, δεν θα περάσει απαρατήρητο.
Συνεχίζουν να μεταδίδουν την νόσο τους σε σχεδόν όλη την Ευρώπη παίζοντας σε φεστιβάλ στην Γερμανία, την Ολλανδία, την Γαλλία, την Ελβετία και την Αυστρία, την Ιταλία, την Ισπανία, την Πορτογαλία αλλά και στην Πολωνία, την Σλοβενία, την Κροατία και την Τσεχία! Επί σκηνής πλάι σε ονόματα του χώρου τους όπως ΜAURO PAWLOWSKI, ULTRALYD, THROBBING GRISTLE, WHITEHOUSE, MARDUK και WOLF EYES αφήνουν ανεξίτηλη την εντύπωση ότι δίκαια κατατάσσονται στα πιο αξιοσημείωτα ονόματα του μοντέρνου πειραματικού, αφαιρετικού και αφηρημένου, avant-noise εξερευνητικού ήχου.
Με το σαξόφωνο να παίζει σκοτεινά, τερατόμορφα riffs πλέον μέσα από 2 (!) ενισχυτές κιθάρας, το μπάσο και τα τύμπανα να δημιουργούν ρυθμικά τείχη πολλαπλών διαστάσεων με κατατονικές αυξομειώσεις βάθους και βάρους και το laptop να θέτει το noise παρασκήνιο θορύβου και παράνοιας, οι μουσικές των ΜΟΝΝΟ θυμίζουν απομνημονεύματα από τα πιο ψυχεδελικά όνειρα και τους πιο σουρεάλ εφιάλτες ενός σχιζοφρενικού μυαλού.

Top story

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο τελευταίο Snap(shots) του καλοκαιριού, ταξιδεύει από την Ιρλανδία μέχρι το Palm Springs.

Στο τελευταίο του Incoming για τον Αύγουστο, ο Δημήτρης Λιλής κοιτά με απορία την επικαιρότητα και ψάχνει τη θέση των μουσικών σε αυτή.

Στο τελευταίο του Diggin' πριν τις διακοπές, ο Ζώης Χαλκιόπουλος ακούει το The Mosaic of  Transformation της Kaitlyn Aurelia Smith.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη διάβασε το πρώτο βιβλίο της τριλογίας της Virginie Despentes που χτίζει ένα σύμπαν γεμάτο αντι-ήρωες και πολλή μουσική στο φόντο. Κάτι, δηλαδή, σαν την σκοτεινή εκδοχή του High Fidelity...

Ο αγαπημένος σεφ δεν έχει μόνο αγάπη για την κουζίνα, αλλά και για την καλή μουσική και την καλή ελληνική μπύρα.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, σας εύχεται καλές διακοπές με ένα καλοκαιρινό διήγημα.

Κάθε μήνα το Avopolis θα συγκεντρώνει τους δίσκους που έμειναν λίγο παραπάνω στα ακουστικά του. Λίγο πριν πακετάρουμε για καλοκαιρινές διακοπές, βγάλαμε το καπέλο σε μερικές κυρίες της μουσικής βιομηχανίας -και όχι μόνο.

Φεγγάρι, ψυχεδελικός φωτισμός, κατανυκτική ατμόσφαιρα, ένας ήχος άλλοτε απογυμνωμένος, άλλοτε ήρεμος και διαλογιστικός και άλλοτε κλειστοφοβικός ή καταιγιστικός ήταν οι πρωταγωνιστές των 110 περίπου λεπτών που χρειάστηκαν για να απολαύσουμε ζωντανά ένα δύσκολο άλμπουμ με ιδιαίτερες διασκευές.

O Θανάσης Μήνας αποχαιρετά τον βρετανό σκηνοθέτη που πέθανε στα 76 του χρόνια, «ξαναβλέποντας» 7 ταινίες του. 

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο νέο του Snap(shots), σταχυολογεί την indie επικαιρότητα, σιγοτραγουδώντας Taylor Swift.

Η γερμανική σειρά είναι ένα ασυμμάζευτο αίνιγμα με πολλά επίπεδα που ολοκληρώθηκε με τον τρίτο κύκλο και προκαλεί τους θεατές να το αποκρυπτογραφήσουν από την αρχή.

O Άρης Καζακόπουλος φτιάχνει λίστες, λίστες, λίστες. Στο νέο του Listomania, με αφορμή τον δίσκο-έκπληξη, Folklore, ανατρέχει στη δισκογραφία μιας από τις μεγαλύτερες pop stars της τελευταίας δεκαπενταετίας.

Λίγο πριν την απονομή των τηλεοπτικών βραβείων της βρετανικής ακαδημίας (31/7), ο Ανδρέας Κύρκος ρίχνει μια ματιά στις υποψηφιότητες της κατηγορίας μίνι σειρών, που αποτελούν και τον κρυμμένο άσσο στο μανίκι της φετινής διοργάνωσης.

Στο νέο του Diggin', o Ζώης Χαλκιόπουλος ακούει το soundtrack της τελευταίας ταινίας του The Boy. 

Στις 26 και 27 Ιουλίου του 1985 στο Καλλιμάρμαρο έλαβε χώρα μία από τις θρυλικότερες συναυλιακές στιγμές της χώρας. Τρεισήμισι δεκαετίες μετά, 8 άνθρωποι που τις έζησαν μπροστά ή πίσω από τη σκηνή, αφηγούνται στην Ελένη Τζαννάτου ένα μουσικό οδοιπορικό, με τα καλά και τα κακά του, που θα λένε και στα εγγόνια τους.

Instagram





Top