View More
Κάθε Πέμπτη η Ναταλία Πετρίτη θα βλέπει τη ζωή στο κινηματογραφικό πανί. Αυτή την εβδομάδα (17-23/6) βγάζει το καπέλο στο Digger του Τζώρτζη ...
Το 3ο διεθνές conference & showcase festival επιστρέφει στην υβριδική του εκδοχή (22-26/6) και εμείς κάνουμε μια πρώτη διαλογή με τα events που ...
Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε ...
Ο Μάκης Μηλάτος επιλέγει τις πολυαναμενόμενες δισκογραφικές κυκλοφορίες του επόμενου τριμήνου.
Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, παίζει μπαλίτσα με ...

Αυλαία στο Backstage Film Festival με δωρεάν προβολή: Manchester Keeps on Dancing

Το χρονικό της dance μουσικής και κουλτούρας, από την σκηνή του Σικάγο στα '80s, μέχρι το θρυλικό club Hacienda - ένα must-see film με ονόματα όπως οι Carl Craig, Laurent Garnier, Todd Terry, Andrew Weatherall. Δείτε το δωρεάν στο Backstage Film Festival. Περισσότερα για την ταινία, εδώ.

Tip: Για να δείτε την ταινία  σε πλήρη οθόνη, κάντε click σε αυτό το εικονίδιο του player:   

 



Αυλαία στο Backstage Film Festival με δωρεάν προβολή: Manchester Keeps on Dancing. Το χρονικό της dance μουσικής και κουλτούρας, από την σκηνή του Σικάγο στα '80s, μέχρι το θρυλικό club Hacienda - ένα must-see film με ονόματα όπως οι Carl Craig, Laurent Garnier, Todd Terry, Andrew Weatherall. Περισσότερα, εδώ.
Top story

Δεν περιμέναμε κάτι λιγότερο από τη μυστήρια κολεκτίβα...

Δείτε το βίντεο με τα αρχικά SP σχεδιασμένα σε ένα χωράφι.

Κι άλλος ένας δίσκος στον οποίο θα βάζει το χέρι του ο Jack Antonoff.

Ή αλλιώς, θα ζήσουμε το crossover episode τον δύο δημοφιλέστερων streaming services εκεί έξω.

Οι ενδιαφερόμενοι θα βρουν επίσης καλούδια από τους Slowdive, Mogwai και Florence + the Machine, μεταξύ πολλών άλλων.

Έτσι είπε τουλάχιστον ο Robert Smith σε συνέντευξή του.

Στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων, το Σάββατο 26 Ιουνίου, με ελεύθερη είσοδο.

Δευτέρα σημαίνει φρέσκο πρόγραμμα του σταθμού μας. Κάντε κλικ, πατήστε play.

Την απάντηση δίνει η ίδια η μουσικός στον Zane Lowe και το Apple Music.

Κάνοντας ποδαρικό στο Irving Plaza μετά από δύο χρόνια με κλειστές πόρτες, για τη στήριξη της υποψήφιας δημάρχου Maya Wiley.

Ο μουσικός έπαιξε μεταξύ άλλων το "Don't Look Back In Anger".

Δελτίο Τύπου για το live των Knut/Monno

metal.team
metal.team

VENERATE INDUSTRIES PROUDLY PRESENTS:

KNUT (Hydra Head Records) + MONNO (Conspiracy Records)

ΣΑΒΒΑΤΟ 6 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2007 @ ΑΝ CLUB (Σολωμού 17-19, Εξάρχεια)
+ Support: KVAZAR & STRAIGHTHATE

Τιμή εισιτηρίου: 20€
Οι πόρτες ανοίγουν στις 21:00 και η συναυλία αρχίζει στις 21:15.

KNUT
Έχοντας ξεκινήσει στην Γενεύη της Ελβετίας το 1994, και με μία δυναμική αν όχι συνεχή παρουσία στον ανεξάρτητο πειραματικό σκληρό ήχο, οι KNUT έχουν καταφέρει να καθιερώσουν τον εαυτό τους ως πλέον ένα από τα πιο αξιόλογα ονόματα της Ευρωπαϊκής σκηνής.
Το 1994 κυκλοφορούν μονοί τους το πρώτο τους ομώνυμο 7’’ με δυο μόνον κομμάτια, καθώς και ένα split 7’’ με τους Ελβετούς ISHMA το 1996. Το 1997 η ιδιόκτητη εταιρία τους Snuff Records (SHORA, NOSTROMO) κάνει την πρώτη της κυκλοφορία το MCD ‘Leftovers’ και ένα χρόνο αργότερα βγάζει και το πρώτο full length των KNUT, το ‘Bastardizer’.
Ακολούθησαν μια μυριάδα από DIY-ethic κυκλοφορίες όπως το Ordeal 7’’ (Molaire Industries), το 3-way split με τους συνοδοιπόρους BOTCH και ANANDA (Mosh Bart Industries), ένα limited edition live το 1999 αλλά και το κόψιμο του Bastardizer σε βινίλιο από την Chrome St. Magnus με artwork δια χειρός Jacob Bannon (Converge).
Δεν ήταν μέχρι να εκστρατεύσουν σε Ευρωπαϊκή περιοδεία με τους CONVERGE που ήρθαν στην προσοχή του Aaron Turner (ISIS, OLD MAN GLOOM, HOUSE OF LOW CULTURE) ο οποίος και αποφάσισε να κυκλοφορήσει στην Αμερική το ‘Bastardizer’ και το Self Titled CDEP το 2001, αλλά και τον επόμενό τους δίσκο ‘Challenger’ το 2002 στην εταιρία του Hydrahead. Οι KNUT γινόντουσαν μια από τις πλέον πολλά υποσχόμενες μπάντες της σκηνής τόσο στην Ευρώπη όσο και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
Η καλοκαιρινή τους περιοδεία στην Αμερική το 2001 με τους ISIS και τους THRONES, στην Ευρώπη με τους KEELHAUL και τους 5IVE στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2002, τους HIGH ON FIRE και MASTODON το 2003 αλλά και η Ευρωπαϊκή τους περιοδεία το επόμενο έτος ξανά με τους πλέον φίλους ISIS, τους καθιέρωνε αναμφισβήτητα ως μια μπάντα φημισμένη για τις εκρηκτικές τους live εμφανίσεις. Επίσης το γεγονός ότι έχουν μοιραστεί την σκηνή και με ονόματα όπως NEUROSIS, VOIVOD, BOTCH, ANANDA, SYSTRAL και CREATION IS CRUCIFIXION τους κέρδισε πλέον την θέση ανάμεσα στα καλύτερα ονόματα του ακραίου σκληρού ήχου.Πυροδοτημένοι άλλοτε με σπασμωδική οργή, τεχνικό και κλειστοφοβικό παίξιμο χαοτικών συνθέσεων γεμάτες ένταση και πολυπλοκότητα και άλλοτε με συντριπτικά αργές και υπνωτικές εκρήξεις παραμόρφωσης μονολιθικού βάρους, οι KNUT δημιουργούν μαρτυρικές μελωδίες και βασανιστικούς χωροχρόνους.

ΜΟΝΝΟ
Το 1999 τα αρχικά μέλη των ΜΟΝΝΟ γνωρίστηκαν στην Γενεύη της Ελβετίας. Έχοντας παίξει σε διάφορα projects μαζί και αφού κυκλοφορήσαν μια demo κασέτα, αρχίζουν και παίζουν μαζί ως κουαρτέτο. Στην αρχή οι μουσικές τους ήταν ένα κράμα από heavy rock, αυτοσχέδιας jazz και πειραματικών ηλεκτρονικών ήχων. Η πρώτη τους live εμφάνιση στο Βερολίνο το 2002 ήταν και ο καταλυτικός λόγος ώστε ναι μετακομίσουν εκεί πλέον μόνιμα. To 2003 μια θυγατρική της Conspiracy Records, η Subdeviant Recordings κυκλοφορεί το πρώτο τους ντεμπούτο CD το Candlelight Technology. Ο Marc Fantini, ο Antoine Chessex και ο Gilles Aubry ένωσαν τις δυνάμεις τους με τον Καναδό μπασίστα Derek Shirley ώστε να δημιουργηθεί η πλέον τελική μορφή των ΜΟΝΝΟ και οδοιπορούν σε περιοδεία, μοιράζονται την σκηνή με τους MELT BANANA και τον Martin Rev των SUICIDE, αφήνοντας το κοινό να παραλύσει με τις πειραματικές τους μουσικοσυνθέσεις. Το 2004 οι LIGHTNING BOLT τους προσκαλούν να περιοδεύσουν μαζί τους στην Ευρώπη. Ακολούθησε η γραφή νέου υλικού για τον δίσκο τους Error το οποίο και παρουσίασαν στην επόμενη τους περιοδεία με τους ISIS και τους JESU.
Έχοντας «τραυματίσει» το κοινό τους με τις live εμφανίσεις τους απέδειξαν πως το ‘Error’, με το ενδιαφέρον 28-σελιδο artwork από τον Dennis Tyfus, δεν θα περάσει απαρατήρητο.
Συνεχίζουν να μεταδίδουν την νόσο τους σε σχεδόν όλη την Ευρώπη παίζοντας σε φεστιβάλ στην Γερμανία, την Ολλανδία, την Γαλλία, την Ελβετία και την Αυστρία, την Ιταλία, την Ισπανία, την Πορτογαλία αλλά και στην Πολωνία, την Σλοβενία, την Κροατία και την Τσεχία! Επί σκηνής πλάι σε ονόματα του χώρου τους όπως ΜAURO PAWLOWSKI, ULTRALYD, THROBBING GRISTLE, WHITEHOUSE, MARDUK και WOLF EYES αφήνουν ανεξίτηλη την εντύπωση ότι δίκαια κατατάσσονται στα πιο αξιοσημείωτα ονόματα του μοντέρνου πειραματικού, αφαιρετικού και αφηρημένου, avant-noise εξερευνητικού ήχου.
Με το σαξόφωνο να παίζει σκοτεινά, τερατόμορφα riffs πλέον μέσα από 2 (!) ενισχυτές κιθάρας, το μπάσο και τα τύμπανα να δημιουργούν ρυθμικά τείχη πολλαπλών διαστάσεων με κατατονικές αυξομειώσεις βάθους και βάρους και το laptop να θέτει το noise παρασκήνιο θορύβου και παράνοιας, οι μουσικές των ΜΟΝΝΟ θυμίζουν απομνημονεύματα από τα πιο ψυχεδελικά όνειρα και τους πιο σουρεάλ εφιάλτες ενός σχιζοφρενικού μυαλού.

Top story

Κάθε Πέμπτη η Ναταλία Πετρίτη θα βλέπει τη ζωή στο κινηματογραφικό πανί. Αυτή την εβδομάδα (17-23/6) βγάζει το καπέλο στο Digger του Τζώρτζη Γρηγοράκη, σηκώνει τη γροθιά της στην Emerald Fennell και μπαίνει In The Mood For Love.

Το 3ο διεθνές conference & showcase festival επιστρέφει στην υβριδική του εκδοχή (22-26/6) και εμείς κάνουμε μια πρώτη διαλογή με τα events που ξεχωρίσαμε.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο νέο του Snap(shots) συνεχίζει να καταναλώνει ποπ κουλτούρα, λιγότερο λαίμαργα μα πιο ουσιαστικά.

Ο Μάκης Μηλάτος επιλέγει τις πολυαναμενόμενες δισκογραφικές κυκλοφορίες του επόμενου τριμήνου.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, παίζει μπαλίτσα με μουσικές προτάσεις από τις χώρες της τελικής φάσης του Euro (και έπεται συνέχεια).

O Δημήτρης Λιλής περνάει το νέο του Incoming με δύο μπαγκέτες στα χέρια.

Ο «άγνωστος δρόμος» της βρήκε αυτόν του Φοίβου Δεληβοριά που από την Ταράτσα έφτασε πλέον να της υπογράφει το ντεμπούτο της. Κι όπως λέει η τραγουδίστρια στην Ελένη Τζαννάτου, το δύσκολο βήμα έρχεται με κάτι προσωπικό που σε καθορίζει για πάντα.  

Ανάμεσα σε Δυτική κι Ανατολική Ακτή, gangsta ρίμες, jazz samples και crossovers στο rock κοινό, ο Δημήτρης Λιλής επιλέγει τους 5 δίσκους που σημάδεψαν λίγο περισσότερο μια από τις εμβληματικότερες χρονιές της χρυσής εποχής του αμερικανικού rap.

Κάθε Πέμπτη η Ναταλία Πετρίτη θα βλέπει τη ζωή στο κινηματογραφικό πανί. Αυτή την εβδομάδα (10/6-16/6), ποντάρει σε οσκαρικές επιλογές (Ο Άνθρωπος που Πούλησε το Δέρμα του, Ηνωμένες Πολιτείες εναντίον Μπίλι Χόλιντεϊ) και Μόνο Αυτούς Που Είδαν Τον Δολοφόνο.

O Ανδρέας Κύρκος γράφει για τη σειρά του Barry Jenkins (Moonlight) που μέσα από την ιστορία της Cora αφηγείται την οδύσσεια της αφροαμερικανικής ιστορίας κα υμνεί την ελευθερία.

23 χρόνια μετά τη συνεργασία του Κ. Βήτα με την νεοκυματική τραγουδίστρια Πόπη Αστεριάδη, ο δίσκος επανακυκλοφορεί από τη Veego Records και ο μουσικός μιλάει στο Ζώη Χαλκιόπουλο για τη δημιουργία του.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, ανυπομονεί να ιδρώσει σαν ιπποπόταμος στις συναυλίες του καλοκαιριού.

Στο νέο του Diggin', o Ζώης Χαλκιόπουλος ακούει το «φαντασμαγόρι» Pan Pan σε έναν δίσκο που είναι παιδί της εποχής του.

H ισλανδή συγγραφέας αστυνομικών μυθιστορημάτων και ένα από τα κορυφαία ονόματα του nordic noir μιλάει στον Θανάση Μήνα  για την τέχνη της γραφής, με αφορμή το τελευταίο της μυθιστόρημα Τόπος Εκτέλεσης (εκδ. Μεταίχμιο).

Ο Ανδρέας Κύρκος, πάντως, δεν είδε πολλά πίσω από τους εντυπωσιοθηρικούς χειρισμούς του Zack Snyder.

Top