Ο Άρης Καζακόπουλος φτιάχνει λίστες, λίστες, λίστες. Στο νέο του Listomania ακούει τα καλύτερα κομμάτια της Lady Gaga σε αντίστροφη μέτρηση.
Με αφορμή την πρόσφατη δολοφονία του George Floyd που έκανε τη Μινεάπολις το δυναμίτη μιας φλεγόμενη Αμερικής, ο Μάκης Μηλάτος ξεκινάει από αυτό το ματωμένο "I ...
Κάθε μήνα το Avopolis θα συγκεντρώνει τους δίσκους που έμειναν λίγο παραπάνω στα ακουστικά του. Για τον Μάιο αυτό σημαίνει πολύ Perfume Genius και neo soul (Moses ...
Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο μας κάνει βασικά μαθήματα ροκ, ψάχνοντας ...
Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να ...

To podcast της ημέρας από το Avopolis Radio.
Συντονιστείτε στο www.avopolisradio.gr, για special dj sets, αφιερώματα, mixtapes και την καλύτερη μουσική!

Top story

Ο r'n'b σταρ δώρισε το ποσό σε οργανισμούς υπέρ της φυλετικής δικαιοσύνης και προτρέπει τους φανς του να βοηθήσουν ο καθένας όπως μπορεί.

Ο πάλαι ποτέ μπασίστας των Nirvana χαρακτήρισε τα λόγια του αμερικανού προέδρου «δυνατά και άμεσα».

«Πρόκειται για συστηματικό ρατσισμό, για αστυνομική βία και για ανισότητες» γράφει η βρετανίδα τραγουδίστρια.

Ariana Grande, John Legend, Ice-T ανάμεσα σε αυτούς που εξέφρασαν τη διαδικτυακή δυσαρέσκειά τους για τις δηλώσεις του αμερικανού προέδρου περί στρατιωτικής

Δείτε την πλήρη λίστα των κυκλοφοριών και για τις τρεις ημερομηνίες στις οποίες θα λάβει χώρα φέτος.

«Τα λόγια του με έκαναν να συνειδητοποιήσω ότι εδώ πρέπει να αποδοθεί δικαιοσύνη».

Συνέντευξη με Trailblazer Records

metal.team
metal.team

-Αρχικά κάνε μας μια μικρή εισαγωγή για την Trailblazer Records…Από ποια άτομα αποτελείται, πότε ιδρύθηκε και που εδρεύει;

Η Trailblazer Records είναι μια μικρή ανεξάρτητη δισκογραφική και αυτή τη στιγμή αποτελείται μόνο από ένα άτομο, τον Γιάννη Τσιακόπουλο, δηλαδή εμένα.Ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2007 και εδρεύει στην Αθηνά και πιο συγκεκριμένα στην Κάντζα Παλλήνης.

-Ποιος ο σκοπός του label; Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος στόχος που επιδιώκει να πετύχει η Trailblazer;

Ο σκοπός του label είναι να προωθήσει όσο πιο πολύ γίνεται underground μπάντες της εγχώριας (κυρίως) σκηνής. Πιστεύω πως υπάρχουν πολλές καλές μπάντες σε όλη την Ελλάδα και είναι κρίμα να μένουν θαμμένες. Το label δεν θα αλλάξει τη σκηνή, δεν ονειροβατώ, απλά πιστεύω πως μπορεί να ανοίξει κάποιους δρόμους ή έστω να δώσει κίνητρο σε κάποιον. Όπως λέγαμε και με τον Μάρκο από την Venerate Industries, αν καταφέρουμε κάποια στιγμή να μαζευτούμε 4-5 ανεξάρτητες και να προωθούμε τον χώρο τότε ίσως τα πράγματα να φτιάξουν λιγάκι. Ένας μόνος η δυο δεν κάνουν τη διαφορά πάντως .

-Ποια συγκροτήματα υπάρχουν στο roster; Ενδέχεται μελλοντικά να προστεθούν κάποια από το εξωτερικό;

Τα συγκροτήματα με τα οποία συνεργάζεται η Trailblazer Records μέχρι στιγμής είναι οι For What Is Worth, οι The Curf, οι B.L.E.E.D, οι BAG A HEAD, οι LAST EYE MOTION, οι ROUTES και οι INSIDE IT GROWS. Για όλα μπορείτε να βρείτε links στο Myspace (www.myspace.com/trailblazerrecords) και στο official website της Trailblazer Records (www.trailblazerrecords.com) . Το να προστεθούν μπάντες του εξωτερικού είναι λίγο πιο πολύπλοκο και απαιτεί κάποια πράγματα και κάποια ευχέρεια που ακόμα δεν υπάρχει. Όταν με το καλό έρθει ο καιρός που το label θα πληροί κάποιες απαραίτητες προϋποθέσεις πολύ ευχαρίστως θα προστεθούν και ξένες μπάντες.

-Ποιες οι υπάρχουσες και ποιες οι μελλοντικές κυκλοφορίες σας;

Επειδή το label υπάρχει μόλις 8 μήνες δεν έχει γίνει ακόμα κάποια επίσημη κυκλοφορία, αν εξαιρέσεις το Thoughts Are My Enemies των For What Is Worth, το οποίο ήταν self-financed και η Trailblazer Records ανέλαβε το promotion, τη διανομή και τη διαφήμιση. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι 8 μήνες τώρα δεν έγιναν πράγματα. Μέσα στο 2007 και συγκεκριμένα τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο θα γίνουν τα δυο πρώτα επίσημα releases του label. Στις 12 Νοέμβριου 2007 θα κυκλοφορήσει το “Provoking Images” των B.L.E.E.D, από το οποίο μπορείτε από τώρα να ακούσετε κάποια κομμάτια στο Myspace της μπάντας (www.myspace.com/bleedmetalcore) . Στις 17 Δεκεμβρίου 2007 έχουμε την κυκλοφορία των The Curf και μετά μέσα στο 2008 τα ντεμπούτα των LAST EYE MOTION, ROUTES, BAG A HEAD καθώς και το 2ο album των FOR WHAT IS WORTH.

-Οι μπάντες σας θα πρέπει να έχουν κάποιο συγκεκριμένο μουσικό προφίλ ή δεν βάζετε φραγμούς σε αυτό;

Κοιτά, ο μόνος φραγμός είναι ότι πρέπει να υπάρχει μια ηλεκτρική κιθάρα στο σχήμα :-). Χωρίς πλάκα τώρα, ο φραγμός που βάζω είναι ότι κάθε μπάντα θα πρέπει να ασχολείται σοβαρά με τη φάση. Δεν εννοώ να ζει από αυτό (στην Ελλάδα ζούμε άλλωστε , όπου και εργοστάσιο να χεις καθαρή δεν την βγάζεις, πόσο μάλλον μπάντα), αλλά να κυνηγάει live, να προβάρει συχνά, να είναι δεμένη και σε γενικές γραμμές να ξέρει που πάει και τι κάνει. Άμα παίζεις 3 μήνες δεν μπορείς να χεις την απαίτηση να βγάλεις και δίσκο. Εφόσον εγώ θα σπαταλήσω χρόνο και χρήμα σε κάποια μπάντα θα πρέπει και η μπάντα να σπαταλήσει χρόνο και να σεβαστεί πρώτα από όλα τον ίδιο τον εαυτό της αλλά και την συνεργασία μας.
Όσων αφορά το μουσικό profile τώρα, ότι γυρνάει γύρω από το rock και το metal ταιριάζει και στο χαρακτήρα της Trailblazer Records. Μπορεί ένα group να παίζει funk ή emo, αυτό δε σημαίνει ότι του κλείνω την πόρτα, αρκεί όμως να έχει κάτι καλό να δείξει. Δεν θα κυκλοφορήσω κάποιους κλώνους των Pantera ή των KsE ή των Funeral For A Friend π.χ, όσο καλοί και να ΄ναι.

-Ποιο είναι το βασικό κίνητρο που δίνετε σε μια μπάντα για να συνεργαστεί μαζί σας;

Το ότι πιστεύω στη μουσική τους και πως θα τους βοηθήσω όπως μπορώ να ακουστούν παραέξω. Δεν τάζω λαγούς με πετραχήλια σε κανέναν. Έτσι κι αλλιώς τα περισσότερα πράγματα γίνονται εκ του υστερήματος ακόμα. Η αντιμετώπιση που έχω είναι τυπική εννοείται. Και ποσοστό θα συμφωνήσουμε και συμφωνητικό θα υπογράψουμε. Τα πράγματα πρέπει να γίνονται σωστά αλλιώς δε θα μας πάρει κανείς στα σοβαρά.

-Απ’ όσο γνωρίζω υπάρχει μια συνεργασία με το Moth Studio…Ποιες διευκολύνσεις μπορεί να προσφέρει αυτό;

Χαχα! Συνεργασία με τον εαυτό μου...Το MOTH Studio είναι η αρχή όλων για μένα! Το άνοιξα το 2005 με σκοπό να κάνω αυτό που αγαπάω, το οποίο είναι οι ηχογραφήσεις, οι παραγωγές και γενικότερα ότι έχει να κάνει με τη μουσική. Το ΜΟΤΗ Studio εξελίσσεται συνεχώς και στον εξοπλισμό του και στους χώρους του και στην εμπειρία του αλλά και στις δραστηριότητες του. Το label θα με βοηθούσε να κάνω ένα σημαντικό βήμα ποιο κοντά στον στόχο μου και έτσι και το αποφάσισα.
Η «συνεργασία» απλά είναι ότι όταν οι ηχογραφήσεις γίνονται στο ΜΟΤΗ τότε γλιτώνω κάποια ουσιώδη έξοδα στο label. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι κερδίζω, μιας και πρέπει να αφιερωθούν άπειρες ώρες προσωπικής εργασίας. Από την άλλη δρομολογούνται και τα πράματα πολύ πιο εύκολα.

-Που μπορούμε να αγοράσουμε τις κυκλοφορίες της Trailblazer;

Τη διανομή της Trailblazer Records έχει αναλάβει η Venerate Industries όποτε μπορείτε να τις αγοράσετε όπου και της Venerate, δηλαδή στο online store της (www.venerateindustries.com/store) καθώς και στα εξής δισκοπωλεία:
Θεσσαλονίκη:
MUSICLAND – Mητροπόλεως 102
WAX RECORDS - Eμιλιανου Γρεβαινων 8, Πλατεία Nαυαρίνου.
Πατρα:
ROCK N' ROLL - Kαραισκάκη 168
Aθήνα:
RHTHYM RECORDS - Eμμ. Μπενάκη 74
ROCKSTAR – Θεμιστοκλεους 31
Και σε όλα τα METROPOLIS.

-Υπό ποια έννοια αυτοχαρακτηρίζεστε Indie Label;

Υπό την έννοια ότι όλες η συνεργασίες γίνονται σε προσωπικό επίπεδο με κοινό γνώμονα και πυρήνα την μουσική και του ότι δεν ψάχνουμε μπάντες που θα πουλήσουνε αλλά μπάντες που αξίζουνε.

-Ποια η άποψη σας για την πειρατεία;

Το σίγουρο είναι ότι δεν τρελαίνομαι και δε με πιάνει πανικός με αυτή την ιστορία. Σε καμία περίπτωση δε συμφωνώ όμως. Το να λες ότι συμφωνείς δηλώνει ότι έχεις άγνοια επί κάποιων πραγμάτων ή πως απλά ‘αντιδράς’ επειδή είναι πια cool. Όπως δεν συμφωνώ με την πολιτική των μεγάλων δισκογραφικών έτσι δεν συμφωνώ και με την πειρατεία. Βασικά είναι μεγάλη κουβέντα αυτή και δεν θα επεκταθώ. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Στην τελική άμα ακούς μουσική επειδή γουστάρεις και όχι απλά επειδή ακούν όλοι και είναι cool να λες ότι ακούς 3000 group τότε σίγουρα κάποια πράγματα θες να τα χεις αυθεντικά.

-Αυτά! Κλείσε όπως θέλεις την συνέντευξη!

Leave politics, criticism and doubt aside and give Music a chance.
Rock ‘n Roll!
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που μου αφιέρωσες!

Top story

Ο Άρης Καζακόπουλος φτιάχνει λίστες, λίστες, λίστες. Στο νέο του Listomania ακούει τα καλύτερα κομμάτια της Lady Gaga σε αντίστροφη μέτρηση.

Με αφορμή την πρόσφατη δολοφονία του George Floyd που έκανε τη Μινεάπολις το δυναμίτη μιας φλεγόμενη Αμερικής, ο Μάκης Μηλάτος ξεκινάει από αυτό το ματωμένο "I Can't Breathe" και περπατάει την αμερικάνικη πόλη υπό την υπόκρουση της μουσικής που η ίδια γέννησε.

Κάθε μήνα το Avopolis θα συγκεντρώνει τους δίσκους που έμειναν λίγο παραπάνω στα ακουστικά του. Για τον Μάιο αυτό σημαίνει πολύ Perfume Genius και neo soul (Moses Somney), κάνα δύο top metal κυκλοφορίες (Ulcerate, Huntsmen), λίγη americana (Lucinda Williams) και λίγο πατρινό garage (Goodbye Bedouin).

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο μας κάνει βασικά μαθήματα ροκ, ψάχνοντας τις ρίζες του κάπου ανάμεσα στον Bach, την Μέση Γη και το Στην Υγειά Μας Ρε Παιδιά.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Σε αυτό το Snap(shots), δεν μπορούσε να μην κοντοσταθεί στην μελανότερη παγκόσμια στιγμή της εβδομάδας: την δολοφονία του αφροαμερικανού George Floyd από λευκό ...

Πριν ακριβώς 15 χρόνια, στις 29 Μαΐου του 2005, το ιστορικό λαιβάδικο της οδού Μάρνη έριξε αυλαία. Επτά άνθρωποι που το έζησαν, ο καθένας με το δικό του τρόπο, θυμούνται και αφηγούνται στην Ελένη Τζαννάτου εκείνες τις στιγμές που θα μείνουν χαραγμένες στο συναυλιακό διηνεκές.

Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής επιστρέφει στους 90s ήρωές του, που ακόμη και τη στιγμή που μαζεύουν τα τελευταία τους ένσημα, κάτι έχουν να του μάθουν.

Η νέα σειρά παραγωγής FX/Hulu, αφηγείται την ιστορία της Phyllis Sclafyly, μιας από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες της «μαμάς Αμερικής» κι ο Ανδρέας Κύρκος υποκλίνεται στην ερμηνεία της Cate Blanchett σε άψογο 70s φόντο.

Η νέα σειρά του Netflix περπατάει σε μουσκεμένα σοκάκια του Παρισιού με jazz υπόκρουση αλλά, για την Τάνια Σκραπαλιώρη, αυτό δεν είναι αρκετό.

Στο νέο του Diggin' ο Ζώης Χαλκιόπουλος ακούει δυνατά το ομώνυμο ντεμπούτο των MadMadMad, που γεννήθηκαν από τα σπλάχνα των Ill Considered και νιώθει θυμωμένος, οργισμένος, τσαντισμένος -για καλό.

Μαύροι Πάνθηρες, chicanos, ασιάτες, LGBTQ κοινότητα, φόνοι, αντικουλτούρα, μουσική στο Λος Άντζελες της δεκαετίας του '60 αποτελούν τα κινητήρια καύσιμα του νέου βιβλίου  των Mike Davis & Jon Wiener, Set the Night on Fire: L.A. in the Sixties. Ο Θανάσης Μήνας βούτηξε στις σελίδες του και μας πήγε ένα βήμα πέρα από ...

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, αφού μας πήραν το moshing και μας άφησαν με το greek sirtaki, βλέπει το μέλλον του καλοκαιριού στον Sin Boy και τη Rina. Άλλωστε, "it's a trap" (#διπλής).

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο πρώτο Snap(shots) εκτός καραντίνας, ξανανακαλύπτει την πόλη και τη νέα μουσική, όσο ο Neil Young ανακαλύπτει τις χαρές του να παίζει μουσική στις κότες του.

Ο Ανδρέας Κύρκος είδε την μίνι σειρά του Ryan Murphy στο Netflix και οδηγήθηκε στο ασφαλές συμπέρασμα που συνοψίζει όλη την καριέρα του: ήταν πάντα καλύτερος στο να εντοπίζει μεγάλες ιδέες παρά να εκφράζει μεγάλα συναισθήματα.

Music Types: Η Τάνια Σκραπαλιώρη διάβασε την αυτοβιογραφία του Tricky, Hell Is Round The Corner και κατάλαβε πως, όταν έχεις ζήσει ανάμεσα στη βιωματική φθορά και την δημιουργική αφθαρσία, δεν σου μένει τίποτα παρά να κοιτάς τα πράγματα και να γελάς. Αφού πρώτα τα γράψεις όπως είναι.

Instagram





Top