View More
Και κάπως έτσι, έκαναν υπολογίσιμο το εγχώριο progressive metal. Τα υπόλοιπα τα εξηγεί καλύτερα ο κιθαρίστας της μπάντας, Γιώργος Τζαβάρας (Ravaya) στον ...
Όσο το σπίτι αυτόν τον χειμώνα μοιάζει μονόδρομος, η Τάνια Σκραπαλιώρη προτείνει 8 βιβλία που θα το κάνουν ακόμα πιο φιλόξενο, επιμηκύνοντάς το προς άπειρες συγγραφικές ...
Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να ...
Ρηξικέλευθος παραγωγός, δημιουργός του Wall of Sound, κακοποιητικός, δολοφόνος. Ο Ανδρέας Κύρκος ανατρέχει στο φρενήρες σύμπαν ενός από τα μεγαλύτερα παράδοξα της pop ...
Πώς το όραμα του για την A$AP κολεκτίβα άλλαξε το rap παιχνίδι; Και ποιος είναι αυτός ο Λατινοαμερικανός της Νέας Υόρκης για τον οποίο, 6 χρόνια πριν, όλα ...
Top story

Κάτι που δημιουργεί γενικότερα ερωτηματικά για το αν θα δούμε αυτό το καλοκαίρι μεγάλα μουσικά φεστιβάλ.

Ο Joe Biden έγινε ο 46ος πρόεδρος των ΗΠΑ, η Kamala Harris η πρώτη γυναίκα αντιπρόεδρος, η Lady Gaga τραγούδησε τον εθνικό ύμνο, η Jennifer Lopez χώρεσε

Οι δύο φρέσκοι μουσικοί συναντήθηκαν πριν λίγες μέρες μέσω του Avopolis Radio, για μια 90λεπτη συνομιλία με τον Δημήτρη Λιλή.

Δείτε τον Robin Pecknold να παίζει ζωντανά το κομμάτι της μπάντας του στην εκκλησία Brooklyn’s St. Ann & the Holy Trinity.

Το Ok Human θα έρθει στα ακουστικά μας μέσα στον μήνα.

Δύο από τις πιο φρέσκες εγχώριες μουσικές προσωπικότητες συνομιλούν στον αέρα του σταθμού μας, σήμερα Τρίτη 19/1 στις 19:00.

Αρκεί να φορέσετε τις πυτζάμες σας και να τους περιμένετε στο σαλόνι σας, την Παρασκευή 22 Ιανουαρίου.

Ακούστε το "Love", άλλο ένα single που προλογίζει την επερχόμενη δουλειά της μπάντας, Afterglow.

Οι ηχητικές απαντήσεις έρχονται μέσα από μια κασέτα από τα σχολικά χρόνια των (τότε) On A Friday που βγαίνει σε δημοπρασία.

Συνέντευξη με Trailblazer Records

metal.team
metal.team

-Αρχικά κάνε μας μια μικρή εισαγωγή για την Trailblazer Records…Από ποια άτομα αποτελείται, πότε ιδρύθηκε και που εδρεύει;

Η Trailblazer Records είναι μια μικρή ανεξάρτητη δισκογραφική και αυτή τη στιγμή αποτελείται μόνο από ένα άτομο, τον Γιάννη Τσιακόπουλο, δηλαδή εμένα.Ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2007 και εδρεύει στην Αθηνά και πιο συγκεκριμένα στην Κάντζα Παλλήνης.

-Ποιος ο σκοπός του label; Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος στόχος που επιδιώκει να πετύχει η Trailblazer;

Ο σκοπός του label είναι να προωθήσει όσο πιο πολύ γίνεται underground μπάντες της εγχώριας (κυρίως) σκηνής. Πιστεύω πως υπάρχουν πολλές καλές μπάντες σε όλη την Ελλάδα και είναι κρίμα να μένουν θαμμένες. Το label δεν θα αλλάξει τη σκηνή, δεν ονειροβατώ, απλά πιστεύω πως μπορεί να ανοίξει κάποιους δρόμους ή έστω να δώσει κίνητρο σε κάποιον. Όπως λέγαμε και με τον Μάρκο από την Venerate Industries, αν καταφέρουμε κάποια στιγμή να μαζευτούμε 4-5 ανεξάρτητες και να προωθούμε τον χώρο τότε ίσως τα πράγματα να φτιάξουν λιγάκι. Ένας μόνος η δυο δεν κάνουν τη διαφορά πάντως .

-Ποια συγκροτήματα υπάρχουν στο roster; Ενδέχεται μελλοντικά να προστεθούν κάποια από το εξωτερικό;

Τα συγκροτήματα με τα οποία συνεργάζεται η Trailblazer Records μέχρι στιγμής είναι οι For What Is Worth, οι The Curf, οι B.L.E.E.D, οι BAG A HEAD, οι LAST EYE MOTION, οι ROUTES και οι INSIDE IT GROWS. Για όλα μπορείτε να βρείτε links στο Myspace (www.myspace.com/trailblazerrecords) και στο official website της Trailblazer Records (www.trailblazerrecords.com) . Το να προστεθούν μπάντες του εξωτερικού είναι λίγο πιο πολύπλοκο και απαιτεί κάποια πράγματα και κάποια ευχέρεια που ακόμα δεν υπάρχει. Όταν με το καλό έρθει ο καιρός που το label θα πληροί κάποιες απαραίτητες προϋποθέσεις πολύ ευχαρίστως θα προστεθούν και ξένες μπάντες.

-Ποιες οι υπάρχουσες και ποιες οι μελλοντικές κυκλοφορίες σας;

Επειδή το label υπάρχει μόλις 8 μήνες δεν έχει γίνει ακόμα κάποια επίσημη κυκλοφορία, αν εξαιρέσεις το Thoughts Are My Enemies των For What Is Worth, το οποίο ήταν self-financed και η Trailblazer Records ανέλαβε το promotion, τη διανομή και τη διαφήμιση. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι 8 μήνες τώρα δεν έγιναν πράγματα. Μέσα στο 2007 και συγκεκριμένα τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο θα γίνουν τα δυο πρώτα επίσημα releases του label. Στις 12 Νοέμβριου 2007 θα κυκλοφορήσει το “Provoking Images” των B.L.E.E.D, από το οποίο μπορείτε από τώρα να ακούσετε κάποια κομμάτια στο Myspace της μπάντας (www.myspace.com/bleedmetalcore) . Στις 17 Δεκεμβρίου 2007 έχουμε την κυκλοφορία των The Curf και μετά μέσα στο 2008 τα ντεμπούτα των LAST EYE MOTION, ROUTES, BAG A HEAD καθώς και το 2ο album των FOR WHAT IS WORTH.

-Οι μπάντες σας θα πρέπει να έχουν κάποιο συγκεκριμένο μουσικό προφίλ ή δεν βάζετε φραγμούς σε αυτό;

Κοιτά, ο μόνος φραγμός είναι ότι πρέπει να υπάρχει μια ηλεκτρική κιθάρα στο σχήμα :-). Χωρίς πλάκα τώρα, ο φραγμός που βάζω είναι ότι κάθε μπάντα θα πρέπει να ασχολείται σοβαρά με τη φάση. Δεν εννοώ να ζει από αυτό (στην Ελλάδα ζούμε άλλωστε , όπου και εργοστάσιο να χεις καθαρή δεν την βγάζεις, πόσο μάλλον μπάντα), αλλά να κυνηγάει live, να προβάρει συχνά, να είναι δεμένη και σε γενικές γραμμές να ξέρει που πάει και τι κάνει. Άμα παίζεις 3 μήνες δεν μπορείς να χεις την απαίτηση να βγάλεις και δίσκο. Εφόσον εγώ θα σπαταλήσω χρόνο και χρήμα σε κάποια μπάντα θα πρέπει και η μπάντα να σπαταλήσει χρόνο και να σεβαστεί πρώτα από όλα τον ίδιο τον εαυτό της αλλά και την συνεργασία μας.
Όσων αφορά το μουσικό profile τώρα, ότι γυρνάει γύρω από το rock και το metal ταιριάζει και στο χαρακτήρα της Trailblazer Records. Μπορεί ένα group να παίζει funk ή emo, αυτό δε σημαίνει ότι του κλείνω την πόρτα, αρκεί όμως να έχει κάτι καλό να δείξει. Δεν θα κυκλοφορήσω κάποιους κλώνους των Pantera ή των KsE ή των Funeral For A Friend π.χ, όσο καλοί και να ΄ναι.

-Ποιο είναι το βασικό κίνητρο που δίνετε σε μια μπάντα για να συνεργαστεί μαζί σας;

Το ότι πιστεύω στη μουσική τους και πως θα τους βοηθήσω όπως μπορώ να ακουστούν παραέξω. Δεν τάζω λαγούς με πετραχήλια σε κανέναν. Έτσι κι αλλιώς τα περισσότερα πράγματα γίνονται εκ του υστερήματος ακόμα. Η αντιμετώπιση που έχω είναι τυπική εννοείται. Και ποσοστό θα συμφωνήσουμε και συμφωνητικό θα υπογράψουμε. Τα πράγματα πρέπει να γίνονται σωστά αλλιώς δε θα μας πάρει κανείς στα σοβαρά.

-Απ’ όσο γνωρίζω υπάρχει μια συνεργασία με το Moth Studio…Ποιες διευκολύνσεις μπορεί να προσφέρει αυτό;

Χαχα! Συνεργασία με τον εαυτό μου...Το MOTH Studio είναι η αρχή όλων για μένα! Το άνοιξα το 2005 με σκοπό να κάνω αυτό που αγαπάω, το οποίο είναι οι ηχογραφήσεις, οι παραγωγές και γενικότερα ότι έχει να κάνει με τη μουσική. Το ΜΟΤΗ Studio εξελίσσεται συνεχώς και στον εξοπλισμό του και στους χώρους του και στην εμπειρία του αλλά και στις δραστηριότητες του. Το label θα με βοηθούσε να κάνω ένα σημαντικό βήμα ποιο κοντά στον στόχο μου και έτσι και το αποφάσισα.
Η «συνεργασία» απλά είναι ότι όταν οι ηχογραφήσεις γίνονται στο ΜΟΤΗ τότε γλιτώνω κάποια ουσιώδη έξοδα στο label. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι κερδίζω, μιας και πρέπει να αφιερωθούν άπειρες ώρες προσωπικής εργασίας. Από την άλλη δρομολογούνται και τα πράματα πολύ πιο εύκολα.

-Που μπορούμε να αγοράσουμε τις κυκλοφορίες της Trailblazer;

Τη διανομή της Trailblazer Records έχει αναλάβει η Venerate Industries όποτε μπορείτε να τις αγοράσετε όπου και της Venerate, δηλαδή στο online store της (www.venerateindustries.com/store) καθώς και στα εξής δισκοπωλεία:
Θεσσαλονίκη:
MUSICLAND – Mητροπόλεως 102
WAX RECORDS - Eμιλιανου Γρεβαινων 8, Πλατεία Nαυαρίνου.
Πατρα:
ROCK N' ROLL - Kαραισκάκη 168
Aθήνα:
RHTHYM RECORDS - Eμμ. Μπενάκη 74
ROCKSTAR – Θεμιστοκλεους 31
Και σε όλα τα METROPOLIS.

-Υπό ποια έννοια αυτοχαρακτηρίζεστε Indie Label;

Υπό την έννοια ότι όλες η συνεργασίες γίνονται σε προσωπικό επίπεδο με κοινό γνώμονα και πυρήνα την μουσική και του ότι δεν ψάχνουμε μπάντες που θα πουλήσουνε αλλά μπάντες που αξίζουνε.

-Ποια η άποψη σας για την πειρατεία;

Το σίγουρο είναι ότι δεν τρελαίνομαι και δε με πιάνει πανικός με αυτή την ιστορία. Σε καμία περίπτωση δε συμφωνώ όμως. Το να λες ότι συμφωνείς δηλώνει ότι έχεις άγνοια επί κάποιων πραγμάτων ή πως απλά ‘αντιδράς’ επειδή είναι πια cool. Όπως δεν συμφωνώ με την πολιτική των μεγάλων δισκογραφικών έτσι δεν συμφωνώ και με την πειρατεία. Βασικά είναι μεγάλη κουβέντα αυτή και δεν θα επεκταθώ. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Στην τελική άμα ακούς μουσική επειδή γουστάρεις και όχι απλά επειδή ακούν όλοι και είναι cool να λες ότι ακούς 3000 group τότε σίγουρα κάποια πράγματα θες να τα χεις αυθεντικά.

-Αυτά! Κλείσε όπως θέλεις την συνέντευξη!

Leave politics, criticism and doubt aside and give Music a chance.
Rock ‘n Roll!
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που μου αφιέρωσες!



Top story

Και κάπως έτσι, έκαναν υπολογίσιμο το εγχώριο progressive metal. Τα υπόλοιπα τα εξηγεί καλύτερα ο κιθαρίστας της μπάντας, Γιώργος Τζαβάρας (Ravaya) στον Αλέξανδρο Τοπιντζή, με αφορμή το νέο δίσκο των Need, Norchestrion: A Song for the End.

Όσο το σπίτι αυτόν τον χειμώνα μοιάζει μονόδρομος, η Τάνια Σκραπαλιώρη προτείνει 8 βιβλία που θα το κάνουν ακόμα πιο φιλόξενο, επιμηκύνοντάς το προς άπειρες συγγραφικές κατευθύνσεις.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο νέο του Snap(shots) συνδυάζει την εγχώρια επικαιρότητα με την pop κουλτούρα που κατανάλωσε.

Ρηξικέλευθος παραγωγός, δημιουργός του Wall of Sound, κακοποιητικός, δολοφόνος. Ο Ανδρέας Κύρκος ανατρέχει στο φρενήρες σύμπαν ενός από τα μεγαλύτερα παράδοξα της pop ιστορίας, του Phil Spector, που πέθανε στα 81 του χρόνια.

Πώς το όραμα του για την A$AP κολεκτίβα άλλαξε το rap παιχνίδι; Και ποιος είναι αυτός ο Λατινοαμερικανός της Νέας Υόρκης για τον οποίο, 6 χρόνια πριν, όλα τέλειωσαν βίαια, αλλά αυτοί που ξέρουν, τιμούν κάθε χρόνο στις 18 Ιανουαρίου; Ο Δημήτρης Λιλής έχει τις απαντήσεις.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Περνάει το νέο του Παρατηρητήριο, απορώντας για το φεϊσμπουκικό ban της Επιτροπής και του ΚΨΜ, αλλά δε σας αφήνει χωρίς τις νέες κυκλοφορίες που έπιασε το ραντάρ του.

Μόνο τυχαίοι δεν είναι οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από κάποιους δίσκους που γνωρίζουν μαζική επιτυχία…

Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος γυρνάει στα 90s και τα ambient αυλάκια του Aphex Twin, για να φτιάξει ένα mix που θα μας στείλει στη λήθη.

Ο Ανδρέας Κύρκος επιλέγει τις 10 ταινίες της award season που εικάζει πως θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον και όταν έρθει η ώρα, θα «σηκώσουν» τα βραβεία της χρονιάς.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη αποχαιρετά τον σπουδαίο συγγραφέα που έφυγε από τη ζωή, αφού άφησε το δικό του αποτύπωμα στην ελληνική γραμματεία. Άλλωστε, ήταν από τις πένες που μπορούσε να πει τα πάντα με μία μόνο λέξη: την πρώτη του.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο νέο του Snap(shots) σαλπάρει για ΗΠΑ: από το Καπιτώλιο του 2021, μέχρι τη βαθιά Αμερική των 30s και των αδελφών Coen.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο κάνει μια ανθολογία με τους πιο ψεκασμένους στίχους των Iced Earth. Όλοι ξέρουμε γιατί...

Στο πρώτο του Incoming για το 2021, ο Δημήτρης Λιλής βάζει στόχο να ακούσει φέτος όση περισσότερη και διαφορετική μουσική μπορεί. Χωρίς να ξεχνάει, όσα δίδαξαν οι παλιοί.

Ο Francis Ford Coppola προσφέρει μια ελαφρώς διαφορετική εκδοχή του τρίτου Νονού και ο Ανδρέας Κύρκος ανατρέχει στα παρασκήνια ενός από τα εμβληματικότερα κινηματογραφικά saga όλων των εποχών. Όσο για τον «νέο» Νονό,  συμπεραίνει ότι ο Coppola, στα γεράματά του, έγινε ο Michael Corleone.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο πρώτο Snap(shots) του 2021 σταχυολογεί την ποπ κουλτούρα που του κράτησε συντροφιά στην αλλαγή της σκυτάλης της χρονιάς.

Instagram





Top