View More
Νομίζω ότι ήρθε η ώρα, όλοι εμείς που αγαπήσαμε (και) την ποπ μουσική/κουλτούρα των 80s να ευχαριστήσουμε το ΠΑΣΟΚ. Κάποια επόμενη γενιά, το ίδιο θα ...
Η ιλιγγιώδης ιστορία του frontman των INXS, μέσα από σπάνιο οπτικό υλικό, έρχεται στο Backstage Film Festival.
 O Ανδρέας Κύρκος γράφει για τις δύο τηλεοπτικές σειρές που παρά τις ελλείψεις στο περιεχόμενο, παραμένουν χάρμα οφθαλμών.
Το χρονικό της φιλίας των δύο ανδρών, λίγο πριν την προβολή του Gonzo: The Life and Work of Dr. Hunter S. Thompson στο Backstage Film Festival ...
Ένα λεωφορείο, 4 μπάντες, 8 σταθμοί, 2350 χιλιόμετρα. Ένα μουσικό road movie που θα σας θυμίσει (ή θα σας μάθει) τι γινόταν στην ανεξάρτητη εγχώρια ...

Backstage Film Festival - η ταινία της ημέρας: Coachella: 20 Years in the Desert

Το ντοκιμαντέρ για τα 20 χρόνια του Coachella, είναι το ιδανικό φεστιβαλικό αντίδοτο, όσο οι συναυλίες εξακολουθούν να φαντάζουν μακρινό σενάριο.  

Η ταινία είναι διαθέσιμη εδώ (με ελληνικούς υπότιτλους).

Top story

Στο πλαίσιο διεξαγωγής πιλοτικών events που έχει βάλει μπρος η κυβέρνηση της Βρετανίας.

Η μουσικός έκανε το coming out της και αποκάλυψε πως επίσης έχει γίνει μητέρα, με ένα post της στα social media.

Sometimes I Might Be Introvert λέει η βρετανή ράπερ κι εμείς αναμένουμε να την ακούσουμε. Παίρνουμε προς το παρόν μια γεύση με το πρώτο single.

Ο Gene Simmons και ο Paul Stanley θα είναι στην παραγωγή.

Η παραγωγός θα είναι για λίγους μήνες ακόμη οικοδέσποινα του Future Sounds.

Να και κάτι που δεν περιμέναμε...

Ακούστε το νέο κομμάτι από το soundtrack του anime Yasuke του Netflix που υπογράφει ο Flying Lotus, αλλά και το "Between Memories" με τη Niki Randa.

Είχε γράψει κομμάτια όπως το "I’d Do Anything for Love (But I Won’t Do That)" του Meat Loaf και το "Total Eclipse of the Heart" της Bonnie Tyler.

Κάτι τέτοιο καταλάβαμε από post του AthensRocks...

Συντονιστείτε 18:00-20:00 στο σταθμό μας για ένα 2ωρο γεμάτο εγχώρια indie, με αφορμή τις επερχόμενες προβολές των The Approaching of the Hour (20/4) και Velvet Bus (21/4) της Γκρατσιέλας Κανέλλου στο Backstage Film Festival.

Ακούστε το νέο τους single "He Said She Said".

Δημήτρης Λιλής και Ζώης Χαλκιόπουλος έκαναν podcast όσα σκέφτονται, λένε και ακούνε πάνω από ζεστά σουβλάκια.

Τη λένε Wroomba και είναι η αυτόματη ηλεκτρική σκούπα που καθαρίζει πριν από εσάς για εσάς.

Ακούστε την εκδοχή της ποπ σταρ στο "Eugene" όπως το ερμήνευσε ζωντανά στο BBC Radio 1 Live Lounge.

Από 22-26 Ιουνίου στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων σε υβριδική μορφή, με πολλή μουσική, καινοτόμες διαδικτυακές δράσεις και ένα ιδιαίτερο live stage.

Ένας οδηγός για τις ταινίες που θα δείτε αυτή την εβδομάδα στο Backstage Film Festival

Όσα θα ακούσουμε στον σταθμό μας την εβδομάδα που μόλις ξεκίνησε.

Συνέντευξη με Trailblazer Records

metal.team
metal.team

-Αρχικά κάνε μας μια μικρή εισαγωγή για την Trailblazer Records…Από ποια άτομα αποτελείται, πότε ιδρύθηκε και που εδρεύει;

Η Trailblazer Records είναι μια μικρή ανεξάρτητη δισκογραφική και αυτή τη στιγμή αποτελείται μόνο από ένα άτομο, τον Γιάννη Τσιακόπουλο, δηλαδή εμένα.Ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2007 και εδρεύει στην Αθηνά και πιο συγκεκριμένα στην Κάντζα Παλλήνης.

-Ποιος ο σκοπός του label; Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος στόχος που επιδιώκει να πετύχει η Trailblazer;

Ο σκοπός του label είναι να προωθήσει όσο πιο πολύ γίνεται underground μπάντες της εγχώριας (κυρίως) σκηνής. Πιστεύω πως υπάρχουν πολλές καλές μπάντες σε όλη την Ελλάδα και είναι κρίμα να μένουν θαμμένες. Το label δεν θα αλλάξει τη σκηνή, δεν ονειροβατώ, απλά πιστεύω πως μπορεί να ανοίξει κάποιους δρόμους ή έστω να δώσει κίνητρο σε κάποιον. Όπως λέγαμε και με τον Μάρκο από την Venerate Industries, αν καταφέρουμε κάποια στιγμή να μαζευτούμε 4-5 ανεξάρτητες και να προωθούμε τον χώρο τότε ίσως τα πράγματα να φτιάξουν λιγάκι. Ένας μόνος η δυο δεν κάνουν τη διαφορά πάντως .

-Ποια συγκροτήματα υπάρχουν στο roster; Ενδέχεται μελλοντικά να προστεθούν κάποια από το εξωτερικό;

Τα συγκροτήματα με τα οποία συνεργάζεται η Trailblazer Records μέχρι στιγμής είναι οι For What Is Worth, οι The Curf, οι B.L.E.E.D, οι BAG A HEAD, οι LAST EYE MOTION, οι ROUTES και οι INSIDE IT GROWS. Για όλα μπορείτε να βρείτε links στο Myspace (www.myspace.com/trailblazerrecords) και στο official website της Trailblazer Records (www.trailblazerrecords.com) . Το να προστεθούν μπάντες του εξωτερικού είναι λίγο πιο πολύπλοκο και απαιτεί κάποια πράγματα και κάποια ευχέρεια που ακόμα δεν υπάρχει. Όταν με το καλό έρθει ο καιρός που το label θα πληροί κάποιες απαραίτητες προϋποθέσεις πολύ ευχαρίστως θα προστεθούν και ξένες μπάντες.

-Ποιες οι υπάρχουσες και ποιες οι μελλοντικές κυκλοφορίες σας;

Επειδή το label υπάρχει μόλις 8 μήνες δεν έχει γίνει ακόμα κάποια επίσημη κυκλοφορία, αν εξαιρέσεις το Thoughts Are My Enemies των For What Is Worth, το οποίο ήταν self-financed και η Trailblazer Records ανέλαβε το promotion, τη διανομή και τη διαφήμιση. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι 8 μήνες τώρα δεν έγιναν πράγματα. Μέσα στο 2007 και συγκεκριμένα τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο θα γίνουν τα δυο πρώτα επίσημα releases του label. Στις 12 Νοέμβριου 2007 θα κυκλοφορήσει το “Provoking Images” των B.L.E.E.D, από το οποίο μπορείτε από τώρα να ακούσετε κάποια κομμάτια στο Myspace της μπάντας (www.myspace.com/bleedmetalcore) . Στις 17 Δεκεμβρίου 2007 έχουμε την κυκλοφορία των The Curf και μετά μέσα στο 2008 τα ντεμπούτα των LAST EYE MOTION, ROUTES, BAG A HEAD καθώς και το 2ο album των FOR WHAT IS WORTH.

-Οι μπάντες σας θα πρέπει να έχουν κάποιο συγκεκριμένο μουσικό προφίλ ή δεν βάζετε φραγμούς σε αυτό;

Κοιτά, ο μόνος φραγμός είναι ότι πρέπει να υπάρχει μια ηλεκτρική κιθάρα στο σχήμα :-). Χωρίς πλάκα τώρα, ο φραγμός που βάζω είναι ότι κάθε μπάντα θα πρέπει να ασχολείται σοβαρά με τη φάση. Δεν εννοώ να ζει από αυτό (στην Ελλάδα ζούμε άλλωστε , όπου και εργοστάσιο να χεις καθαρή δεν την βγάζεις, πόσο μάλλον μπάντα), αλλά να κυνηγάει live, να προβάρει συχνά, να είναι δεμένη και σε γενικές γραμμές να ξέρει που πάει και τι κάνει. Άμα παίζεις 3 μήνες δεν μπορείς να χεις την απαίτηση να βγάλεις και δίσκο. Εφόσον εγώ θα σπαταλήσω χρόνο και χρήμα σε κάποια μπάντα θα πρέπει και η μπάντα να σπαταλήσει χρόνο και να σεβαστεί πρώτα από όλα τον ίδιο τον εαυτό της αλλά και την συνεργασία μας.
Όσων αφορά το μουσικό profile τώρα, ότι γυρνάει γύρω από το rock και το metal ταιριάζει και στο χαρακτήρα της Trailblazer Records. Μπορεί ένα group να παίζει funk ή emo, αυτό δε σημαίνει ότι του κλείνω την πόρτα, αρκεί όμως να έχει κάτι καλό να δείξει. Δεν θα κυκλοφορήσω κάποιους κλώνους των Pantera ή των KsE ή των Funeral For A Friend π.χ, όσο καλοί και να ΄ναι.

-Ποιο είναι το βασικό κίνητρο που δίνετε σε μια μπάντα για να συνεργαστεί μαζί σας;

Το ότι πιστεύω στη μουσική τους και πως θα τους βοηθήσω όπως μπορώ να ακουστούν παραέξω. Δεν τάζω λαγούς με πετραχήλια σε κανέναν. Έτσι κι αλλιώς τα περισσότερα πράγματα γίνονται εκ του υστερήματος ακόμα. Η αντιμετώπιση που έχω είναι τυπική εννοείται. Και ποσοστό θα συμφωνήσουμε και συμφωνητικό θα υπογράψουμε. Τα πράγματα πρέπει να γίνονται σωστά αλλιώς δε θα μας πάρει κανείς στα σοβαρά.

-Απ’ όσο γνωρίζω υπάρχει μια συνεργασία με το Moth Studio…Ποιες διευκολύνσεις μπορεί να προσφέρει αυτό;

Χαχα! Συνεργασία με τον εαυτό μου...Το MOTH Studio είναι η αρχή όλων για μένα! Το άνοιξα το 2005 με σκοπό να κάνω αυτό που αγαπάω, το οποίο είναι οι ηχογραφήσεις, οι παραγωγές και γενικότερα ότι έχει να κάνει με τη μουσική. Το ΜΟΤΗ Studio εξελίσσεται συνεχώς και στον εξοπλισμό του και στους χώρους του και στην εμπειρία του αλλά και στις δραστηριότητες του. Το label θα με βοηθούσε να κάνω ένα σημαντικό βήμα ποιο κοντά στον στόχο μου και έτσι και το αποφάσισα.
Η «συνεργασία» απλά είναι ότι όταν οι ηχογραφήσεις γίνονται στο ΜΟΤΗ τότε γλιτώνω κάποια ουσιώδη έξοδα στο label. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι κερδίζω, μιας και πρέπει να αφιερωθούν άπειρες ώρες προσωπικής εργασίας. Από την άλλη δρομολογούνται και τα πράματα πολύ πιο εύκολα.

-Που μπορούμε να αγοράσουμε τις κυκλοφορίες της Trailblazer;

Τη διανομή της Trailblazer Records έχει αναλάβει η Venerate Industries όποτε μπορείτε να τις αγοράσετε όπου και της Venerate, δηλαδή στο online store της (www.venerateindustries.com/store) καθώς και στα εξής δισκοπωλεία:
Θεσσαλονίκη:
MUSICLAND – Mητροπόλεως 102
WAX RECORDS - Eμιλιανου Γρεβαινων 8, Πλατεία Nαυαρίνου.
Πατρα:
ROCK N' ROLL - Kαραισκάκη 168
Aθήνα:
RHTHYM RECORDS - Eμμ. Μπενάκη 74
ROCKSTAR – Θεμιστοκλεους 31
Και σε όλα τα METROPOLIS.

-Υπό ποια έννοια αυτοχαρακτηρίζεστε Indie Label;

Υπό την έννοια ότι όλες η συνεργασίες γίνονται σε προσωπικό επίπεδο με κοινό γνώμονα και πυρήνα την μουσική και του ότι δεν ψάχνουμε μπάντες που θα πουλήσουνε αλλά μπάντες που αξίζουνε.

-Ποια η άποψη σας για την πειρατεία;

Το σίγουρο είναι ότι δεν τρελαίνομαι και δε με πιάνει πανικός με αυτή την ιστορία. Σε καμία περίπτωση δε συμφωνώ όμως. Το να λες ότι συμφωνείς δηλώνει ότι έχεις άγνοια επί κάποιων πραγμάτων ή πως απλά ‘αντιδράς’ επειδή είναι πια cool. Όπως δεν συμφωνώ με την πολιτική των μεγάλων δισκογραφικών έτσι δεν συμφωνώ και με την πειρατεία. Βασικά είναι μεγάλη κουβέντα αυτή και δεν θα επεκταθώ. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Στην τελική άμα ακούς μουσική επειδή γουστάρεις και όχι απλά επειδή ακούν όλοι και είναι cool να λες ότι ακούς 3000 group τότε σίγουρα κάποια πράγματα θες να τα χεις αυθεντικά.

-Αυτά! Κλείσε όπως θέλεις την συνέντευξη!

Leave politics, criticism and doubt aside and give Music a chance.
Rock ‘n Roll!
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που μου αφιέρωσες!

Top story

Νομίζω ότι ήρθε η ώρα, όλοι εμείς που αγαπήσαμε (και) την ποπ μουσική/κουλτούρα των 80s να ευχαριστήσουμε το ΠΑΣΟΚ. Κάποια επόμενη γενιά, το ίδιο θα έκανε με τον Sean Parker του Napster (και έναν από τους πρώτους χρηματοδότες του Spotify).

 O Ανδρέας Κύρκος γράφει για τις δύο τηλεοπτικές σειρές που παρά τις ελλείψεις στο περιεχόμενο, παραμένουν χάρμα οφθαλμών.

Το χρονικό της φιλίας των δύο ανδρών, λίγο πριν την προβολή του Gonzo: The Life and Work of Dr. Hunter S. Thompson στο Backstage Film Festival (Σάββατο 24/4). Μάθετε ακόμα πως θα διεκδικήσετε μία από τις 50 κόπιες από το Μεθυσμένο Ημερολόγιο του Hunter S. Thompson που κληρώνουμε σε συνεργασία με τις εκδόσεις Οξύ.

Για όσους δε χόρτασαν με τον σωσία του Morrissey, θυμόμαστε 10 μουσικούς που πάτησαν το πόδι τους στο Springfield, για να μπλέξουν συχνά σε περιπέτειες που δεν περίμεναν.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο νέο του Snap(shots) ρίχνει λίγο ακόμη αλατοπίπερο σε μία άνοστη ζωή.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο τα λέει με τον Κυριάκο Μπαλάνο των Silent Winter.

Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής αναπολεί τις εποχές που τα blogs καθόριζαν τις νέες μουσικές τάσεις. 

Οι συνθήκες στις οποίες εμφανίστηκαν οι Nirvana και το grunge, με αφορμή το 1991: The Year Punk Broke που προβάλλεται δωρεάν στο Backstage Film Festival.

Η δισκογραφία του Nick Cave, μέσα από κείμενα που δημοσιεύτηκαν στο Avopolis, μαζί με κάποιες σκέψεις που φέρνουν αυτά τα ταξίδια...

Με την ευκαιρία της δωρεάν προβολής του Straight To You (1994), ανατρέχουμε στο σχετικό αφιέρωμα του SONIK.

Η Ζώης Χαλκιόπουλος ξεσκονίζει τα συνθεσάιζερ "made in Greece", μαζί με μια Spotify λίστα που συνεχώς θα μεγαλώνει.

 Ο Ανδρέας Κύρκος προτείνει τα Your Honor, The Good Lord Bird και WandaVision, που θα σας ανταμείψουν για τον χρόνο του binge watching σας.

Η μπάντα κυκλοφόρησε πριν λίγο καιρό το Maze και ο Γιώργος Καρανικόλας μιλάει στον Θανάση Μήνα για τη δημιουργία του άλμπουμ.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμα κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Αυτή την εβδομάδα γιορτάζει 1 χρόνο και 50 Παρατηρητήρια επιτυχίες, με μια εποικοδομητική συζήτηση με την Ελένη Τζαννάτου αλλά και δίνοντας το μικρόφωνο στα μέλη του ΚΨΜ.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη γράφει για τον δίσκο που πριν 3 δεκαετίες, έβαλε το trip hop στον μουσικό χάρτη.

Top