Δεν έπαιξε κανένα μεγάλο hit, δεν μίλησε στο κοινό, δεν χαμογέλασε, δεν μετακινήθηκε από τη θέση του. Γενικά, δεν... Από πού ερχόταν λοιπόν αυτή η μαγεία που εξέπεμπε;
Ένα μεγαλειώδες, τρισδιάστατο σχόλιο σε techno εκδοχή, πάνω στην ανθρώπινη ύπαρξη, στην κλιματική αλλαγή και στην αιώνια δίψα για το άπειρο, με «σφραγίδα» ανταπόκρισης ...
Δάφνινο στεφάνι αξίζει σε αυτό το ζηλευτό, διεθνών προδιαγραφών ανέβασμα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, που αποτυπώνει τους μεγάλους κώδικες της όπερας, αλλά και μια ...
Το 2019 δεν ήταν από τις πιο καρπερές μουσικές χρονιές της δεκαετίας (μάλλον το 2016 ήταν η τελευταία πραγματικά γενναιόδωρη), ωστόσο μετράει δύο σπουδαίες κυκλοφορίες ...
Στη σκηνή του Six d.o.g.s., ο λαουτιέρης Γιάγκος Χαιρέτης και η αρπίστρια Maria-Christina Harper έδειξαν ότι η σύμπραξή τους δεν είναι ένα τυπικό crossover εγχείρημα, ...

Avopolis Core 2002-2012: The End.

core.team
core.team

Ο τίτλος του άρθρου είναι αρκετά επεξηγηματικός, οπότε καταλαβαίνετε τι θα διαβάσετε...

Δέκα χρόνια έχουν περάσει από το πρώτο κείμενο που έγραψα για το Avopolis και ήταν μια συναυλιακή ανταπόκριση για μια ανερχόμενη Hardcore μπάντα τότε, τους Hatebreed. Μόλις δεκαοχτώ χρονών το 2002, η ευκαιρία που μου είχε παρουσιαστεί (παρ’ ότι δεν μου προσφέρθηκε μιας και μόνος μου το κυνήγησα) να γράψω στο μεγαλύτερο μουσικό zine της χώρας -που υφίστανται από μια χρονολογία που ο κόσμος στην Ελλάδα δεν είχε ούτε καν στοιχειώδη γνώση χρήσης υπολογιστή- μου φαινόταν ειδυλλιακή, κάτι που μακροπρόθεσμα αποδείχτηκε σωστό. Το τμήμα core είχε αρχίσει σαν προσπάθεια από τον Απόστολο Θέμελη το 2001, αλλά για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω είχε παρατηθεί οπότε στα μάτια μου τότε φάνηκε ως μια μεγάλη ευκαιρία για να προσθέσω και εγώ το δικό μου λιθαράκι στην Ελληνική Hardcore/Punk σκηνή.

 Τα χρόνια πέρασαν, η φοιτητική ζωή με τον άπειρο ελεύθερο χρόνο της τελείωσε, οι υποχρεώσεις αυξήθηκαν και δυστυχώς πλέον βρίσκομαι στο σημείο να γυρνάω σπίτι το απόγευμα από την δουλειά και ο χρόνος (και η όρεξη) να ασχοληθώ με το Avopolis Core να έχει περιοριστεί σημαντικά. Και με αυτό δεν εννοώ προφανώς πως έχω χάσει το ενδιαφέρον μου γι’ αυτό τον ήχο (κάθε άλλο), απλά ότι από εδώ και στο εξής μπορώ να προσφέρω μόνο με την απλή μέθοδο του να υποστηρίζω τις συναυλίες. Η απόφαση να σταματήσουν οριστικά οι ανανεώσεις στο Avopolis Core πάρθηκε έπειτα από πάρα πολύ μεγάλη σκέψη και –πιστέψτε με- δεν μου είναι καθόλου εύκολο μιας και θα έλεγα ψέματα αν δήλωνα πως δεν έχω δεθεί συναισθηματικά με το συγκεκριμένο site.

Φυσικά ο λόγος αυτής της απόφασης δεν είναι μόνο ότι δεν προλαβαίνω να τρέχω το τμήμα: Η λογική που άρχισα το Avopolis Core με την παρούσα μορφή του είναι να υποστηρίξει και αναδείξει την Ελληνική Hardcore/Punk σκηνή μαζί με όλα τα παρεμφερή παρακλάδια της. Πλέον με την γιγάντωση των site κοινωνικής δικτύωσης και του Youtube, όλοι έχουν μάθει το οποιοδήποτε γεγονός μέσα σε διάστημα λίγων λεπτών – είτε αυτό είναι ότι η Χ μπάντα βγάζει album είτε ότι οι τάδε έχουν γράψει νέο κομμάτι και το ανέβασαν στην σελίδα τους στο Facebook. Καλό είναι φυσικά αυτό, απλά ως συνέπεια έχει τον σημαντικό περιορισμό της χρησιμότητας του core. Ο ρόλος του τμήματος εξ’ άλλου ανέκαθεν επιθυμούσα να είναι περισσότερο  ‘υποστηρικτικός’ παρά δημοσιογραφικός – ούτε δημοσιογράφος είμαι ούτε έχω κάποια πρόθεση να γίνω.

 Δέκα χρόνια λοιπόν μετά μπορώ να πω με ευχαρίστηση πως εγώ και όλα τα υπόλοιπα παιδιά που συμμετείχαν κάναμε το καλύτερο δυνατόν για να αναδειχθεί η εγχώρια σκηνή και θεωρώ πως επιτύχαμε στο έπακρο – εκατοντάδες ξεχωριστά hits ανά μέρα όπως και να το κάνουμε είναι σοβαρή επισκεψιμότητα για site που ασχολείται με το Ελληνικό Hardcore, δηλαδή με ένα ελάχιστο κομμάτι της ντόπιας μουσικής σκηνής. Όλα αυτά μάλιστα χωρίς να έχω βγάλει ούτε μισό ευρώ και αυτό όχι γιατί το Avopolis υποστηρίζει την εκδούλευση των συντακτών του (το αντίθετο μάλιστα), αλλά γιατί πολύ απλά δεν αποτέλεσε ποτέ επιδίωξη μου. Ο κύκλος του Avopolis Core έκλεισε από την στιγμή που δεν υπάρχει σοβαρός λόγος ύπαρξης του, οπότε εγώ δεν έχω παρά να ευχαριστήσω όλους ανεξαιρέτως που συμμετείχαν λίγο ή πολύ στην σύνταξη κειμένων, όσους μας βοήθησαν με τον οποιονδήποτε τρόπο και φυσικά όλους εσάς που μας προτιμήσατε για την ενημέρωση σας πάνω στον συγκεκριμένο χώρο. Αν νιώσατε ότι κάποια στιγμή σας αδίκησα τότε συγνώμη αλλά να είστε σίγουροι πως δεν ήταν πότε η επιδίωξη μου.

 Μου είναι δύσκολο να πιστέψω πως αυτή είναι η τελευταία πρόταση που γράφω για το Avopolis αλλά όπως λένε και οι Bane στο What Keeps Us Here…

What keeps us here
Is a few shining lights
Who brighten our paths
Whenever we roll through
Its more than music
Not part of some crew
It won't last forever
But it's thicker than blood


                                                                                             Κυριάκος Πιερράκος

ΑΤΖΕΝΤΑ

Hooverphonic
13-12-2019

Hooverphonic

Θεσσαλονίκη - Fix Factory Of Sound
Oι Hooverphonic επιστρέφουν στη χώρα μας για δύο μοναδικές βραδιές, γεμάτες από τις επιτυχίες που αγαπά το ελληνικό κοινό, την Παρασκευή 13 ...
The Stranglers
13-12-2019

The Stranglers

Αθήνα - Fuzz Live Music Club
Hooverphonic
14-12-2019

Hooverphonic

Αθήνα - Fuzz Live Music Club
01-12-2019

Vinyl & Vintage Marketplace

Αθήνα - Ωδείον Αθηνών
12-12-2019

Λένα Πλάτωνος: Το αηδόνι του αυτοκράτορα

Αθήνα - Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

Ψαραντώνης

Αθήνα - Αγγλικανική Εκκλησία Αγ. Παύλου

we.own.the.sky

Αθήνα - Gagarin 205

Chicago The Musical

Αθήνα - Ολύμπια Δημοτικό Μουσικό Θέατρο Μαρία Κάλλας

Λένα Πλάτωνος

Αθήνα - Το Άλσος

Golden Nugget

Αθήνα - An Club

The Boy

Αθήνα - Ρομάντσο

The Black Oak Ensemble

Αθήνα - Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων

Xaxakes

Αθήνα - Tiki Athens

ΠΡΟΤΑΣΗ

Για τρεις συναυλίες στο Piraeus 117 Academy

GALLERY OF THE WEEK

ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ

Τάνια Σκραπαλιώρη
Ένα μεγαλειώδες, τρισδιάστατο σχόλιο σε techno εκδοχή, πάνω στην ανθρώπινη ύπαρξη, στην κλιματική αλλαγή και στην αιώνια δίψα για το άπειρο, με «σφραγίδα» ανταπόκρισης από το μέλλον...
Δημήτρης Μεντές
Δάφνινο στεφάνι αξίζει σε αυτό το ζηλευτό, διεθνών προδιαγραφών ανέβασμα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, που αποτυπώνει τους μεγάλους κώδικες της όπερας, αλλά και μια ευφυέστατη κριτική απέναντι στον ...
Πέννυ Γέρου
Στη σκηνή του Six d.o.g.s., ο λαουτιέρης Γιάγκος Χαιρέτης και η αρπίστρια Maria-Christina Harper έδειξαν ότι η σύμπραξή τους δεν είναι ένα τυπικό crossover εγχείρημα, αλλά ένα ενδιαφέρον «ξεβόλεμα»

ΣΤΗΛΕΣ

Άρης Καζακόπουλος
Το 2019 δεν ήταν από τις πιο καρπερές μουσικές χρονιές της δεκαετίας (μάλλον το 2016 ήταν η τελευταία πραγματικά γενναιόδωρη), ωστόσο μετράει δύο σπουδαίες κυκλοφορίες και αρκετές που τοποθετούνται
Ελένη Τζαννάτου
Ο δίσκος που μας εισήγαγε στο σύμπαν της πιο καθολικής ποπ σταρ της τελευταίας δεκαετίας έμοιαζε με best of συλλογή και είχε εκτόπισμα παλαιάς κοπής, του είδους που δίδαξε η Βασίλισσα Madonna...
Δημήτρης Λιλής
Οπουδήποτε η ιστορία έχει φέρει σοβαρές συγκρούσεις με τον Δυτικό πολιτισμό, το TikTok έχει κάνει μαζική εμφάνιση. Μήπως όμως είναι το social network που θα αλλάξει (και) τη μουσική στην επόμενη ...
Ζώης Χαλκιόπουλος
Έχω φτιάξει καφέ και έχω διαλέξει δισκάρα στο πικάπ. Δίσκος-φωτιά, με τον Σουηδό τρομπετίστα-κρουστό και το κουϊντέτο του στα καλύτερά τους, σε μια προσεγμένη επανέκδοση ενός αρκετά σπάνιου LP...

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Βύρων Κριτζάς

Δεν έπαιξε κανένα μεγάλο hit, δεν μίλησε στο κοινό, δεν χαμογέλασε, δεν μετακινήθηκε από τη θέση του. Γενικά, δεν... Από πού ερχόταν λοιπόν αυτή η μαγεία που εξέπεμπε;

avopolis.team
503 δίσκοι διεκδίκησαν την είσοδό τους στην 100άδα της δεκαετίας σύμφωνα με την ψηφοφορία των συντακτών μας, η οποία έβγαλε άνετο νικητή, μα είχε και τις εκπλήξεις της...
avopolis.team
239 δίσκοι διεκδίκησαν την είσοδό τους στην 50άδα της δεκαετίας σύμφωνα με την ψηφοφορία των συντακτών μας, η οποία «έδειξε» τελικά προς χιπ χοπ κορυφή, σε μια αρκετά σκληρή μάχη για τις 3 πρώτες ...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Μάριος Αποστόλου
Το alternative heavy rock κουαρτέτο επιστρέφει και πετυχαίνει με μια ζαριά όσα για άλλους φαντάζουν ακατόρθωτα. Πρωτοτυπία στις συνθέσεις, σκοτεινές και στοιχειωτικές μελωδίες, απαγκίστρωση από τις
Μάριος Αποστόλου
Επιστρέφουν με νέο άλμπουμ και μας θυμίζουν όχι μόνο ότι ο ουρανός τους ανήκει, αλλά και πώς είναι να μεταφέρεις συναισθήματα και ατμόσφαιρες με ορχηστρική μουσική. Μουσική στην οποία η ανοιχτή
Πέννυ Γέρου
DJ των θρυλικών Beastie Boys, μέλος στους Cypress Hill, αλλά και πολυβραβευμένος turntablist, έκανε πρόσφατα μια στάση στην Ελλάδα περιοδεύοντας για το επικείμενο προσωπικό άλμπουμ Conquest.
Τάνια Σκραπαλιώρη
Ο Βρετανός παραγωγός βρήκε ιδανικό σύνδεσμο μεταξύ της τέχνης και των (λαμπρών) ακαδημαϊκών του περγαμηνών, με αποτέλεσμα έναν καινοτόμο techno ήχο, τον οποίον κατάφερε να οπτικοποιήσει στις

Instagram





Top
Στo avopolis.gr χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε την εύρυθμη λειτουργία του site και την καλύτερη εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την πλοήγησή σας στο site, αποδέχεστε τη χρήση των cookies και την πολιτική απορρήτου. More details…