Η ταινία της Penelope Spheeris είναι μια ιστορία σκληρής ενηλικίωσης μέσα και έξω από τα punk κοινόβια. Πριν την ταινία, όπως κάθε βράδυ, δεν ξεχνάμε να βάλουμε στο ...
O Μάκης Μηλάτος επιλέγει τους δίσκους εκείνους που αναμένουμε να κυκλοφορήσουν μέσα στη χρονιά και μας κάνουν να θέλουμε το 2020 να κρατήσει λίγο ακόμα...
Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος ψάχνει τη χρονομηχανή για να μεταφερθεί στο 1970 και τη δημιουργία του Mike Westbrook's Love Songs.
Με αφορμή το νέο του βιβλίο, Ο Άντρας Που Επέστρεψε, ο George Pelecanos μίλησε στο Avopolis και τον Θανάση Μήνα: για την αστυνομική λογοτεχνία, το ρόλο της μουσικής στα ...
Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, τα λέει με έναν χατζημεταλλά, όνομα και ...
 

ΤΕΤΑΡΤΗ 15/7 ΣΤΟ BACKSTAGE FESTIVAL: SUBURBIA


Απόψε στο Backstage Festival powered by Pizza Χρυσή Ζύμη: το Suburbia (1983). Ως σκηνοθέτις, η Penelope Spheeris προσέγγισε το punk όχι τόσο ως μουσικό ιδίωμα, αλλά ως τρόπο ζωής. Κι αν αυτό ακούγεται κλισέ, η Spheeris πράγματι, στράφηκε στο περιθώριο. Σε εκείνα τα παιδιά που επειδή το σπίτι τους δεν τους έδινε αρκετά, το εγκατέλειψαν και με μια τσάντα στον ώμο αναζήτησαν τις νέες δικές τους οικογένειες μέσα από τα κοινόβια στα οποία μαζεύτηκαν και τα βρώμικα, ιδρωμένα live που ήταν οι δικές τους εστίες κοινωνικοποίησης, εκεί που σχηματίστηκαν ως άλλη μια υποκουλτούρα που στριφογύριζε (και) γύρω από τη μουσική. Ακριβώς μια τέτοια ιστορία σκληρής ενηλικίωσης αφηγείται και το Suburbia (1983) που θα προβληθεί απόψε on demand, μετά τις 22:00, στο www.avopolis.gr/backstage.

Και για να ολοκληρωθεί ευχάριστα η βραδιά, δεν ξεχνάμε να βάλουμε στο φούρνο την αγαπημένη μας Pizza από τη Χρυσή Ζύμη.


 


 

Top story

Ακούστε το νέο single της μπάντας από το Μπρίστολ που συνεχίζει να μας προθερμαίνει για το Ultra Mono που έρχεται το Σεπτέμβριο.

Το μέλος των Arcade Fire ανακοίνωσε τον δεύτερο σόλο δίσκο του. Ακούστε το πρώτο single, "Surrender".

Ακούστε και δείτε το "Monumental" στο οποίο ο μουσικός «πειράζει» τον Ολυμπιακό Ύμνο για τις ανάγκες της συλλογής SS21 του Thom Browne.

Στις 24 και 25 Ιουλίου στο Terra Republic με Πυξ Λαξ, Villagers of Ioannina City, Rotting Christ, μεταξύ άλλων.

Ξέρουμε την ημερομηνία κυκλοφορίας του Violet Bent Backwards Over the Grass.

Avopolis Core 2002-2012: The End.

core.team
core.team

Ο τίτλος του άρθρου είναι αρκετά επεξηγηματικός, οπότε καταλαβαίνετε τι θα διαβάσετε...

Δέκα χρόνια έχουν περάσει από το πρώτο κείμενο που έγραψα για το Avopolis και ήταν μια συναυλιακή ανταπόκριση για μια ανερχόμενη Hardcore μπάντα τότε, τους Hatebreed. Μόλις δεκαοχτώ χρονών το 2002, η ευκαιρία που μου είχε παρουσιαστεί (παρ’ ότι δεν μου προσφέρθηκε μιας και μόνος μου το κυνήγησα) να γράψω στο μεγαλύτερο μουσικό zine της χώρας -που υφίστανται από μια χρονολογία που ο κόσμος στην Ελλάδα δεν είχε ούτε καν στοιχειώδη γνώση χρήσης υπολογιστή- μου φαινόταν ειδυλλιακή, κάτι που μακροπρόθεσμα αποδείχτηκε σωστό. Το τμήμα core είχε αρχίσει σαν προσπάθεια από τον Απόστολο Θέμελη το 2001, αλλά για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω είχε παρατηθεί οπότε στα μάτια μου τότε φάνηκε ως μια μεγάλη ευκαιρία για να προσθέσω και εγώ το δικό μου λιθαράκι στην Ελληνική Hardcore/Punk σκηνή.

 Τα χρόνια πέρασαν, η φοιτητική ζωή με τον άπειρο ελεύθερο χρόνο της τελείωσε, οι υποχρεώσεις αυξήθηκαν και δυστυχώς πλέον βρίσκομαι στο σημείο να γυρνάω σπίτι το απόγευμα από την δουλειά και ο χρόνος (και η όρεξη) να ασχοληθώ με το Avopolis Core να έχει περιοριστεί σημαντικά. Και με αυτό δεν εννοώ προφανώς πως έχω χάσει το ενδιαφέρον μου γι’ αυτό τον ήχο (κάθε άλλο), απλά ότι από εδώ και στο εξής μπορώ να προσφέρω μόνο με την απλή μέθοδο του να υποστηρίζω τις συναυλίες. Η απόφαση να σταματήσουν οριστικά οι ανανεώσεις στο Avopolis Core πάρθηκε έπειτα από πάρα πολύ μεγάλη σκέψη και –πιστέψτε με- δεν μου είναι καθόλου εύκολο μιας και θα έλεγα ψέματα αν δήλωνα πως δεν έχω δεθεί συναισθηματικά με το συγκεκριμένο site.

Φυσικά ο λόγος αυτής της απόφασης δεν είναι μόνο ότι δεν προλαβαίνω να τρέχω το τμήμα: Η λογική που άρχισα το Avopolis Core με την παρούσα μορφή του είναι να υποστηρίξει και αναδείξει την Ελληνική Hardcore/Punk σκηνή μαζί με όλα τα παρεμφερή παρακλάδια της. Πλέον με την γιγάντωση των site κοινωνικής δικτύωσης και του Youtube, όλοι έχουν μάθει το οποιοδήποτε γεγονός μέσα σε διάστημα λίγων λεπτών – είτε αυτό είναι ότι η Χ μπάντα βγάζει album είτε ότι οι τάδε έχουν γράψει νέο κομμάτι και το ανέβασαν στην σελίδα τους στο Facebook. Καλό είναι φυσικά αυτό, απλά ως συνέπεια έχει τον σημαντικό περιορισμό της χρησιμότητας του core. Ο ρόλος του τμήματος εξ’ άλλου ανέκαθεν επιθυμούσα να είναι περισσότερο  ‘υποστηρικτικός’ παρά δημοσιογραφικός – ούτε δημοσιογράφος είμαι ούτε έχω κάποια πρόθεση να γίνω.

 Δέκα χρόνια λοιπόν μετά μπορώ να πω με ευχαρίστηση πως εγώ και όλα τα υπόλοιπα παιδιά που συμμετείχαν κάναμε το καλύτερο δυνατόν για να αναδειχθεί η εγχώρια σκηνή και θεωρώ πως επιτύχαμε στο έπακρο – εκατοντάδες ξεχωριστά hits ανά μέρα όπως και να το κάνουμε είναι σοβαρή επισκεψιμότητα για site που ασχολείται με το Ελληνικό Hardcore, δηλαδή με ένα ελάχιστο κομμάτι της ντόπιας μουσικής σκηνής. Όλα αυτά μάλιστα χωρίς να έχω βγάλει ούτε μισό ευρώ και αυτό όχι γιατί το Avopolis υποστηρίζει την εκδούλευση των συντακτών του (το αντίθετο μάλιστα), αλλά γιατί πολύ απλά δεν αποτέλεσε ποτέ επιδίωξη μου. Ο κύκλος του Avopolis Core έκλεισε από την στιγμή που δεν υπάρχει σοβαρός λόγος ύπαρξης του, οπότε εγώ δεν έχω παρά να ευχαριστήσω όλους ανεξαιρέτως που συμμετείχαν λίγο ή πολύ στην σύνταξη κειμένων, όσους μας βοήθησαν με τον οποιονδήποτε τρόπο και φυσικά όλους εσάς που μας προτιμήσατε για την ενημέρωση σας πάνω στον συγκεκριμένο χώρο. Αν νιώσατε ότι κάποια στιγμή σας αδίκησα τότε συγνώμη αλλά να είστε σίγουροι πως δεν ήταν πότε η επιδίωξη μου.

 Μου είναι δύσκολο να πιστέψω πως αυτή είναι η τελευταία πρόταση που γράφω για το Avopolis αλλά όπως λένε και οι Bane στο What Keeps Us Here…

What keeps us here
Is a few shining lights
Who brighten our paths
Whenever we roll through
Its more than music
Not part of some crew
It won't last forever
But it's thicker than blood


                                                                                             Κυριάκος Πιερράκος

Top story

O Μάκης Μηλάτος επιλέγει τους δίσκους εκείνους που αναμένουμε να κυκλοφορήσουν μέσα στη χρονιά και μας κάνουν να θέλουμε το 2020 να κρατήσει λίγο ακόμα...

Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος ψάχνει τη χρονομηχανή για να μεταφερθεί στο 1970 και τη δημιουργία του Mike Westbrook's Love Songs.

Με αφορμή το νέο του βιβλίο, Ο Άντρας Που Επέστρεψε, ο George Pelecanos μίλησε στο Avopolis και τον Θανάση Μήνα: για την αστυνομική λογοτεχνία, το ρόλο της μουσικής στα μυθιστορήματά του, το μπάσκετ και μια Ουάσινγκτον που όλο αλλάζει.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, τα λέει με έναν χατζημεταλλά, όνομα και πράγμα.

Λίγο πριν την προβολή του Ζητείται Διέξοδος στο Backstage Film Festival (Κυριακή 12/7), ο σκηνοθέτης του ντοκιμαντέρ μίλησε στη Βασιλεία Μαξακούλη και το allyou.gr.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο νέο του Snap(shots), δηλώνει περήφανος φυτομπαμπάς, ακούγοντας Mort Garson και HAIM.

Ο Ανδρέας Κύρκος είδε τη σειρά που προσπαθεί να αφουγκραστεί τη γενιά του τώρα σε λονδρέζικο φόντο και κατέληξε πως κάποιες φορές πετυχαίνει το σκοπό της, αλλά πρέπει να προσπαθήσει περισσότερο.

Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής ακούει δυνατά τσιτωμένο hardcore, από την Ουάσινγκτον μέχρι την Αθήνα κι από εκεί στο Λος Άντζελες.

Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος ξανακούει την πρώτη κυκλοφορία του Madlib ως Quasimoto και απολαμβάνει το καρτουνίστικο alter ego του, Lord Quas.

Το Avopolis αποχαιρετά τον σπουδαίο συνθέτη που έφυγε από τη ζωή στα 91 του χρόνια, ξανακούγοντας 10 εμβληματικά soundtracks του.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, ξεχύνεται και πάλι σε chats συγκροτημάτων για να αλιεύσει απαντήσεις σε απίθανες ερωτήσεις. Αυτή τη φορά, θύματα οι Church of Man.

Η σκηνοθέτρια της Ταξιδιάρας Ψυχής μίλησε στην Ιλένα Μπόγρη και το allyou.gr για το ντοκιμαντέρ που γύρισε ακολουθώντας τον Γιάννη Αγγελάκα, λίγο πριν αυτό προβληθεί στο Backstage Film Festival, τη Δευτέρα 6/7.

Ο Ανδρέας Κύρκος είδε το «μικρό πνευματικό αδερφάκι» του Big Little Lies που θέλει να κάνει τους τηλεθεατές να έρθουν σε σπουδαία συμπεράσματα, καθώς θα γνέφουν θετικά και τα βουρκωμένα μάτια τους θα μαρτυρούν κατανόηση.

Κάθε μήνα το Avopolis θα συγκεντρώνει τους δίσκους που έμειναν λίγο παραπάνω στα ακουστικά του. Ο Ιούνιος συνέχισε το σερί πολύ δυνατών κυκλοφοριών και μεταξύ άλλων, βρήκαμε κάποιους από τους δίσκους που θα φιγουράρουν ψηλά στις λίστες της χρονιάς.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη είδε τη νέα πολυσυζητημένη σειρά του Netflix κι ένιωσε ανάμικτα συναισθήματα στο κενό μεταξύ παρωδίας και κωμωδίας. Αλλά, ευτυχώς, θα έχουμε για πάντα τον John Malkovich.

Instagram





Top