View More
Ο αναμφίβολα πιο αναγνωρίσιμος μουσικοκριτικός της εποχής μας μιλάει στην Ελένη Τζαννάτου και το Avopolis για τη βίντεο-κριτική που στην περίπτωσή του αποδείχθηκε ...
Ο Ανδρέας Κύρκος βρήκε ευρηματικό και διασκεδαστικό το sequel του Karate Kid στο Netflix και ανυπομονεί ήδη για τον επόμενο κύκλο της σειράς.
Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, κοιτά στη σκοτεινή πλευρά των Pink Floyd.
Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να ...
Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής αναρωτιέται πώς γίνεται τη στιγμή που ο Iggy Pop παίζει στο BBC Radio 6 μια garage μπάντα από την Αθήνα (Nerrves), εδώ να ...

Τα έσοδα της μουσικής συλλογής θα διατεθούν εξ' ολοκλήρου για την αγορά αγαθών για τους πρόσφυγες.

Δείτε το βίντεο για το "Nowhere, Man".

Αυτό, πάντως, δείχνουν τα στοιχεία έρευνας που έγινε στη Μεγάλη Βρετανία.

Το δεύτερο από την επερχόμενη δουλειά της, Disco.

Ο συνθέτης «σήκωσε» το πρώτο του Emmy με το βραβείο «Εξαίρετης Μουσικής Σύνθεσης για Σειρά».

Ο οποίος μάλιστα έρχεται την Τρίτη 22/9.

Εξαιτίας περιορισμών που σχετίζονται με τον Covid-19, o Wim Mertens δεν κατέστη δυνατόν να ταξιδέψει στην Αθήνα

Από 21 Σεπτεμβρίου έως 4 Οκτωβρίου, σύμφωνα με τα νέα μέτρα που εξήγγειλε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας για την Αττική.

Ένα ασυνήθιστο live ετοιμάζουν οι My Wet Calvin, την Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου. Είσοδος δωρεάν.

Avopolis Core 2002-2012: The End.

core.team
core.team

Ο τίτλος του άρθρου είναι αρκετά επεξηγηματικός, οπότε καταλαβαίνετε τι θα διαβάσετε...

Δέκα χρόνια έχουν περάσει από το πρώτο κείμενο που έγραψα για το Avopolis και ήταν μια συναυλιακή ανταπόκριση για μια ανερχόμενη Hardcore μπάντα τότε, τους Hatebreed. Μόλις δεκαοχτώ χρονών το 2002, η ευκαιρία που μου είχε παρουσιαστεί (παρ’ ότι δεν μου προσφέρθηκε μιας και μόνος μου το κυνήγησα) να γράψω στο μεγαλύτερο μουσικό zine της χώρας -που υφίστανται από μια χρονολογία που ο κόσμος στην Ελλάδα δεν είχε ούτε καν στοιχειώδη γνώση χρήσης υπολογιστή- μου φαινόταν ειδυλλιακή, κάτι που μακροπρόθεσμα αποδείχτηκε σωστό. Το τμήμα core είχε αρχίσει σαν προσπάθεια από τον Απόστολο Θέμελη το 2001, αλλά για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω είχε παρατηθεί οπότε στα μάτια μου τότε φάνηκε ως μια μεγάλη ευκαιρία για να προσθέσω και εγώ το δικό μου λιθαράκι στην Ελληνική Hardcore/Punk σκηνή.

 Τα χρόνια πέρασαν, η φοιτητική ζωή με τον άπειρο ελεύθερο χρόνο της τελείωσε, οι υποχρεώσεις αυξήθηκαν και δυστυχώς πλέον βρίσκομαι στο σημείο να γυρνάω σπίτι το απόγευμα από την δουλειά και ο χρόνος (και η όρεξη) να ασχοληθώ με το Avopolis Core να έχει περιοριστεί σημαντικά. Και με αυτό δεν εννοώ προφανώς πως έχω χάσει το ενδιαφέρον μου γι’ αυτό τον ήχο (κάθε άλλο), απλά ότι από εδώ και στο εξής μπορώ να προσφέρω μόνο με την απλή μέθοδο του να υποστηρίζω τις συναυλίες. Η απόφαση να σταματήσουν οριστικά οι ανανεώσεις στο Avopolis Core πάρθηκε έπειτα από πάρα πολύ μεγάλη σκέψη και –πιστέψτε με- δεν μου είναι καθόλου εύκολο μιας και θα έλεγα ψέματα αν δήλωνα πως δεν έχω δεθεί συναισθηματικά με το συγκεκριμένο site.

Φυσικά ο λόγος αυτής της απόφασης δεν είναι μόνο ότι δεν προλαβαίνω να τρέχω το τμήμα: Η λογική που άρχισα το Avopolis Core με την παρούσα μορφή του είναι να υποστηρίξει και αναδείξει την Ελληνική Hardcore/Punk σκηνή μαζί με όλα τα παρεμφερή παρακλάδια της. Πλέον με την γιγάντωση των site κοινωνικής δικτύωσης και του Youtube, όλοι έχουν μάθει το οποιοδήποτε γεγονός μέσα σε διάστημα λίγων λεπτών – είτε αυτό είναι ότι η Χ μπάντα βγάζει album είτε ότι οι τάδε έχουν γράψει νέο κομμάτι και το ανέβασαν στην σελίδα τους στο Facebook. Καλό είναι φυσικά αυτό, απλά ως συνέπεια έχει τον σημαντικό περιορισμό της χρησιμότητας του core. Ο ρόλος του τμήματος εξ’ άλλου ανέκαθεν επιθυμούσα να είναι περισσότερο  ‘υποστηρικτικός’ παρά δημοσιογραφικός – ούτε δημοσιογράφος είμαι ούτε έχω κάποια πρόθεση να γίνω.

 Δέκα χρόνια λοιπόν μετά μπορώ να πω με ευχαρίστηση πως εγώ και όλα τα υπόλοιπα παιδιά που συμμετείχαν κάναμε το καλύτερο δυνατόν για να αναδειχθεί η εγχώρια σκηνή και θεωρώ πως επιτύχαμε στο έπακρο – εκατοντάδες ξεχωριστά hits ανά μέρα όπως και να το κάνουμε είναι σοβαρή επισκεψιμότητα για site που ασχολείται με το Ελληνικό Hardcore, δηλαδή με ένα ελάχιστο κομμάτι της ντόπιας μουσικής σκηνής. Όλα αυτά μάλιστα χωρίς να έχω βγάλει ούτε μισό ευρώ και αυτό όχι γιατί το Avopolis υποστηρίζει την εκδούλευση των συντακτών του (το αντίθετο μάλιστα), αλλά γιατί πολύ απλά δεν αποτέλεσε ποτέ επιδίωξη μου. Ο κύκλος του Avopolis Core έκλεισε από την στιγμή που δεν υπάρχει σοβαρός λόγος ύπαρξης του, οπότε εγώ δεν έχω παρά να ευχαριστήσω όλους ανεξαιρέτως που συμμετείχαν λίγο ή πολύ στην σύνταξη κειμένων, όσους μας βοήθησαν με τον οποιονδήποτε τρόπο και φυσικά όλους εσάς που μας προτιμήσατε για την ενημέρωση σας πάνω στον συγκεκριμένο χώρο. Αν νιώσατε ότι κάποια στιγμή σας αδίκησα τότε συγνώμη αλλά να είστε σίγουροι πως δεν ήταν πότε η επιδίωξη μου.

 Μου είναι δύσκολο να πιστέψω πως αυτή είναι η τελευταία πρόταση που γράφω για το Avopolis αλλά όπως λένε και οι Bane στο What Keeps Us Here…

What keeps us here
Is a few shining lights
Who brighten our paths
Whenever we roll through
Its more than music
Not part of some crew
It won't last forever
But it's thicker than blood


                                                                                             Κυριάκος Πιερράκος

 

 
Top story

Ο αναμφίβολα πιο αναγνωρίσιμος μουσικοκριτικός της εποχής μας μιλάει στην Ελένη Τζαννάτου και το Avopolis για τη βίντεο-κριτική που στην περίπτωσή του αποδείχθηκε μονόδρομος, τη σημασία του γραπτού λόγου αλλά και το μέλλον της pop μουσικής που διαγράφεται παγκόσμιο.

Ο Ανδρέας Κύρκος βρήκε ευρηματικό και διασκεδαστικό το sequel του Karate Kid στο Netflix και ανυπομονεί ήδη για τον επόμενο κύκλο της σειράς.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, κοιτά στη σκοτεινή πλευρά των Pink Floyd.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Πλέον αναπολεί όσα γινονταν μετά τα μεσάνυχτα στα αναλογικά στενά και βρίσκει το δρόμο του στα ψηφιακά.

Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής αναρωτιέται πώς γίνεται τη στιγμή που ο Iggy Pop παίζει στο BBC Radio 6 μια garage μπάντα από την Αθήνα (Nerrves), εδώ να χειροκροτάμε τα  αθηναϊκά FM όταν ακούμε Stooges.

Ακριβώς 50 χρόνια μετά το θάνατο του σπουδαίου κιθαρίστα, ο Άγγελος Κλειτσίκας ψάχνει ανάμεσα στις ρίμες και βρίσκει τα samples του Jimi Hendrix που «έκοψαν και έραψαν» hip hop καλλιτέχνες, από τους A Tribe Called Quest μέχρι  τους Death Grips.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη αναζήτησε απαντήσεις από διοργανωτές, μέσα στο ρευστό σκηνικό που διανύουμε και εκείνοι συνιστούν υπομονή.

Ο Ανδρέας Κύρκος επιλέγει τις ταινίες εκείνες που θα μας κάνουν τους επόμενους μήνες να καθίσουμε στη σκοτεινή αίθουσα με μάσκα -αλλά και στον καναπέ μας, μπροστά στις streaming πλατφόρμες.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Συνεχίζοντας σε εκπαιδευτικό κλίμα, ξετυλίγει το κεφάλαιο Λεντ Ζέππελιν.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Περνάει το νέο του Snap(shots) κάπου ανάμεσα στον Charile Kaufman, τον  Lionel Messi και τους Radiohead.

O Travis Scott λανσάρει μαξιλάρι-γιγάντια κοτομπουκιά McDonald’s κι η Ελένη Τζαννάτου βουτάει στα άδυτα του μουσικού merchandise κι αναρωτιέται «Γιατί;».

Ο βετεράνος σκηνοθέτης ξαναβρήκε τα τελευταία χρόνια τη δημιουργική πνοή μέσω της τηλεόρασης, σε τρεις ολότελα διαφορετικές σειρές: το A Very English Scandal, το State of the Union και το Quiz.

Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος θαυμάζει το score που έγραψε ο Piero Piccioni για την ταινία Camille 2000.

Με αφορμή την επιστροφή των Bill & Ted στη μεγάλη οθόνη, η Ελένη Τζαννάτου θυμάται 10+1 περιπτώσεις κινηματογραφικών μπαντών που ήταν πολύ καλές για να μην είναι αληθινές.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο πρώτο Παρατηρητήριο της σεζόν, μας μαθαίνει φυσικά ότι οι Σάμπαθ έπαιζαν τζαζ.

Instagram





Top