Ο Ανδρέας Κύρκος είδε τη σειρά που προσπαθεί να αφουγκραστεί τη γενιά του τώρα σε λονδρέζικο φόντο και κατέληξε πως κάποιες φορές πετυχαίνει το σκοπό της, ...
Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής ακούει δυνατά τσιτωμένο hardcore, από την Ουάσινγκτον μέχρι την Αθήνα κι από εκεί στο Λος Άντζελες.
Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος ξανακούει την πρώτη κυκλοφορία του Madlib ως Quasimoto και απολαμβάνει το καρτουνίστικο alter ego του, Lord Quas.
Το Avopolis αποχαιρετά τον σπουδαίο συνθέτη που έφυγε από τη ζωή στα 91 του χρόνια, ξανακούγοντας 10 εμβληματικά soundtracks του.
Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, ξεχύνεται και πάλι σε chats συγκροτημάτων ...
 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10/7 ΣΤΟ BACKSTAGE FESTIVAL: Havana Club x Kareem Kalokoh: Beyond ATH music film


Το νέο poster boy στην street κουλτούρα της Αθήνας είναι ο Kareem Kalokoh. Τα κλιπ του έγιναν “talk of the town” και στους μουσικούς κύκλους οι μικρότεροι είδαν τον ήχο του δρόμου να γίνεται αποδεκτός από τα μουσικά μέσα των μεγάλων. Ένας συνομήλικός τους, με καταγωγή από την Σιέρα Λεόνε αλλά μεγαλωμένος στα Πατήσια, ντυνόταν και ράπαρε το ίδιο αν όχι και καλύτερα ακόμα και από τους μεγάλους παίχτες του εξωτερικού που κυριαρχούν στα charts.

Δείτε -εκτάκτως- σήμερα στο Backstage Festival το ντοκιμαντέρ Beyond ATH και ανακαλύψτε τον απολαμβάνοντας όπως πάντα τις αγαπημένες γεύσεις από την Pizza της Χρυσής Ζύμης.. Περισσότερα εδώ.


 


 

Top story

Οι Massive Attack συνεργάζονται με τους Algiers, τον Saul Williams και τους Young Fathers στο νέο τους υλικό που μας προετοιμάζει για την εμφάνισή τους

Στις 4 Σεπτεμβρίου ο 11ος δίσκος των Stones θα είναι και πάλι διαθέσιμος με νέα ακυκλοφόρητα τραγούδια σε ποικίλες deluxe εκδοχές και όχι

43 χρόνια μετά κυκλοφορεί ένα επίσημο clip του κομματιού.

Ο Kevin Parker έκατσε σε μια καρέκλα μόνο με την κιθάρα του για να παίξει το κομμάτι από τον τελευταίο δίσκο της μπάντας του, The Slow Rush.

Ο μουσικός θα εμφανιστεί το Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων.

Η νέα δουλειά του ντουέτου θα είναι ένα τριπλό CD με συμμετοχές από Oneohtrix Point Never και Yo La Tengo, μεταξύ άλλων.

Η ταινία θα περιλαμβάνει υλικό από εμφανίσεις του Johansen στο νεοϋορκέζικο Café Carlyle.

Ο frontman αφήνει τη μπάντα του για «προσωπικούς λόγους».

Δείτε το μονόωρο σετ διασκευών του frontman των Wilco από την καραντίνα.

Μετά τους Queen και ο sir Elton αποκτά το δικό του βρετανικό νόμισμα.

The Gathering: Η κύρια έμπνευσή μας είναι να είμαστε όσο πιο αυθεντικοί γίνεται...

metal.team
metal.team

the_gathering_1

Οι Ολλανδοί THE GATHERING είναι μια από τις “αδυναμίες” των μεταλλάδων που ασχολούνται με τον ατμοσφαιρικό ήχο, γεγονός που οφείλεται τόσο στα μαγικά κομμάτια που περιέχει η δισκογραφία τους, όσο και στην μέχρι πριν κάποια χρόνια, παρουσία της Anneke Van Giersbergen πίσω από το μικρόφωνο της μπάντας. Η έλευση της Silje Wergeland σηματοδότησε μια νέα εποχή για το συγκρότημα και το ολόφρεσκο “Disclosure” είναι το δεύτερό τους album αυτής της εποχής. Το Avopolis Metal περίεργο όπως πάντα, επικοινώνησε με τον Frank Boeijen (πλήκτρα) και συζήτησε για τον καινούργιο δίσκο…

Καλησπέρα Frank. Ακούω συνέχεια τις τελευταίες μέρες το καινούργιο σας δίσκο και τον βρίσκω καταπληκτικό. Πως αισθάνεσαι τώρα που είναι έτοιμος να κυκλοφορήσει? Θα μπορούσες με μια λέξη να μας τον περιγράψεις;

Λοιπόν, μου είναι πραγματικά δύσκολο να βρω μία μόνο λέξη για να το περιγράψω. Αφιερώσαμε την καρδιά μας και τη ψυχή μας σε αυτό το δίσκο και εξελίχθηκε σε μια πολύ προσωπική δουλειά για όλους μας. Ελπίζουμε ο ακροατής να “πιάσει” όλα τα συναισθήματα που βάλαμε εκεί μέσα και να αφιερώσει χρόνο σε αυτό. Μέχρι στιγμής πάντως οι αντιδράσεις είναι πραγματικά καλές! Έτσι λοιπόν είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που το “Disclosure” είναι έτοιμο για κυκλοφορία. Είναι πολύ όμορφο το συναίσθημα. Δουλεύαμε για δύο χρόνια πάνω σε αυτό το δίσκο και μας αφήνει μια όμορφη γεύση τώρα που το έχουμε ολοκληρωμένο  στα χέρια μας και θα δείξουμε στον κόσμο που βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή.

Θα ήθελα να μας πεις μερικά πράγματα σχετικά με τον τρόπο που δουλέψατε πάνω στο “Disclosure” μιας και είναι ουσιαστικά η πρώτη φορά που δουλέψατε συλλογικά με την Silje, μιας και οι συνθέσεις του “The West Pole” ήταν έτοιμα πριν μπει στο συγκρότημα…

Αυτή τη φορά μας πήρε περισσότερο χρόνο να γράψουμε όλοι παρέα τα κομμάτια του δίσκου. Όταν η Silje ήρθε στο συγκρότημα το 2008, είχαμε σχεδόν όλα τα κομμάτια έτοιμα. Αυτή τη φορά ξεκινήσαμε από το μηδέν και η Silje ανακατεύτηκε από την αρχή  στην διαδικασία σύνθεσης. Συνήθως απλοποιούμε την ιδέα ενός κομματιού μόνο στο πιάνο ή στην κιθάρα και δουλεύουμε παράλληλα πάνω στα φωνητικά. Έτσι με αυτό τον τρόπο μπορούμε να παραλλάσουμε να τη δομή ενός κάποιου κομματιού, όπου αυτό χρειάζεται και να το βελτιώνουμε, συμπεριλαμβάνοντας και τα φωνητικά.

the_gathering_2

Κάνοντας μια σύγκριση με τον προηγούμενο δίσκο, στο “Disclosure” δίνετε έμφαση στην ατμόσφαιρα, συναντάμε μεγαλύτερα σε διάρκεια κομμάτια και παρατηρούμε έναν όμορφο συνδυασμό του οργανικού ήχου με ηλεκτρονικά στοιχεία, με τρανταχτό παράδειγμα το κομμάτι “Meltdown”, όπου οι breakbeat ρυθμοί συνυπάρχουν με την ηλεκτρική κιθάρα και την τρομπέτα. Εντοπίζεις και κάποιες άλλες διαφορές με το “The West Pole”;

Μας αρέσουν πολλά είδη μουσικής και αυτό είναι εύκολο να το διακρίνεις στα τραγούδια μας. Στον καινούργιο δίσκο όντως υπάρχει ελαφρώς μια κόκκινη κλωστή που χωρίζει τον οργανικό και συναισθηματικό, με τον συνθετικό, μηχανικό και σκληρό κόσμο. Πιστεύω πως είμαστε πολύ καλοί στο να κάνουμε αυτό τον συνδυασμό. Στο “The West Pole” τα τραγούδια ήταν πιο άμεσα και εστιασμένα ως προς τον ήχο τους. Στο “Disclosure” ανακατέψαμε πολλά στοιχεία διαφορετικά μεταξύ τους, ακριβώς όπως κάναμε και στα “How to Measure a Planet” και “Souvenirs”.

Πρόλαβες εν μέρει την επόμενή μου ερώτηση. Στo “Disclosure” η μουσική έχει μεγάλη ποικιλία ήχων και πολλά στρώματα, όπως και τα δύο albums που ανέφερες. Τι σας ενέπνευσε αυτή τη φορά;

Θέλαμε να φτιάξουμε το δίσκο όσο πιο φυσικά γινόταν, χωρίς καμία εξωτερική πίεση. Στην πορεία φάνηκε πως τα τραγούδια είχαν μια ταξιδιάρικη διάθεση, με χώρο για πειραματισμό και αποτελούσαν μια ενδοσκόπηση του προσωπικού μας εσωτερικού κόσμου. Αυτή ήταν και η κύριά μας έμπνευση, να είμαστε όσο πιο αυθεντικοί γίνεται…

Το εξώφυλλο είναι εντελώς διαφορετικό σε σχέση με οτιδήποτε άλλο έχετε δοκιμάσει στο παρελθόν. Θα ήθελες να μας δώσεις μερικές πληροφορίες;

Γνωρίζαμε τον Carlos Vergara Rivera, ο οποίος είναι ένας Χιλιανός καλλιτέχνης. Κάποια στιγμή αρχίσαμε να ασχολούμαστε με τις δουλειές του όλο και περισσότερο και τελικά του ζητήσαμε να φτιάξει κάτι για το καινούργιο μας album. Πιστεύουμε πως έκανε φανταστική δουλειά. Το κορίτσι του εξωφύλλου, αν και είναι περικυκλωμένο από τη δική του μυστηριώδη φύση, ζει μέσα σε ένα μηχανικό και υλικό κόσμο. Καταφέρνει να αντιμετωπίζει όλα τα σκατένια πράγματα (σ.σ.: ναι, shitty things είπε…) του κόσμου που την περιβάλει, αλλά το κάνει όντας δημιουργική και ακούγοντας τη φωνή που βγαίνει από μέσα. Πιστεύω πως αντιπροσωπεύει ιδανικά τα συναισθήματά μας για αυτό το δίσκο και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με το artwork.

the_gathering4Στο “The West Pole” υπάρχουν στιγμές που το ύφος των φωνητικών της Silje φέρνει πολύ σε αυτό της Anneke. Αντίθετα στο “Disclosure” τα φωνητικά της είναι καταπληκτικά, ενώ είναι εμφανής η αυτοπεποίθηση της Silje μέσα στη μπάντα, αλλά και της μπάντας με τη Silje…

Συμφωνώ απόλυτα με το δεύτερο που είπες. Η Silje έχει κάνει τεράστια πρόοδο εάν συγκρίνεις τις ερμηνείες της με αυτές του προηγούμενού μας album. Για να είμαι όμως ειλικρινής, δε νομίζω πως τα φωνητικά της Silje είναι παρόμοια με αυτά της Anneke. Προσωπικά πιστεύω πως η Silje έχει ένα εντελώς διαφορετικό χρώμα στη φωνή της και τρόπο τραγουδιού…

Υπάρχουν διαφορές στον τρόπο που δουλεύετε με την Silje σε σχέση με αυτό που συνηθίζατε να δουλεύετε με την Anneke?

Λοιπόν, η Silje δεν ζει εδώ στην Ολλανδία, αλλά στο Bergen της Νορβηγίας. Αυτό από μόνο του φυσικά, αλλάζει ουσιαστικά τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουμε μαζί της.

Όποτε συμβαίνει μια αναχώρηση κάποιου μέλους από ένα συγκρότημα, αυτό σαν γεγονός αλλάζει τόσο το ίδιο το συγκρότημα, όσο και το κοινό του. Τι αντίκτυπο είχε στους THE GATHERING η αποχώρηση της Anneke;

Οπωσδήποτε μετά την αποχώρηση της  Anneke οφείλαμε να ξανα-προσαρμοστούμε στην ίδια μας τη μπάντα και αυτό χρειάζεται χρόνο. Επίσης όμως ήταν μια καινούργια αρχή, με νέες προοπτικές, γεγονός που μας έδωσε έμπνευση. Ελπίζω το κοινό μας να νιώθει και να καταλαβαίνει αυτή την έμπνευση επίσης.

Θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι πιο προσωπικό. Πως είναι το συναίσθημα του να δημιουργείς μουσική και πως αυτό να την παρουσιάζεις μετά μπροστά σε ανθρώπους που την έχουν αγκαλιάσει;

Αυτό είναι ίσως ένα από τα πιο πολύτιμα συναισθήματα και συγκινήσεις που έχω νιώσει. Είναι σχεδόν σα να ερωτεύεσαι. Έχει την ίδια μαγική φύση και χημεία. Βεβαίως όταν παίζεις ζωντανά τη μουσική σου, μοιράζεσαι αυτό το συναίσθημα με όλους όσους βρίσκονται εκεί. Είναι κάτι πολύ όμορφο!

the_gathering_3Ποια είναι τα πλάνα σας μετά την κυκλοφορία του “Disclosure”. Θα σας δούμε από τα μέρη μας;

Σίγουρα θα περιοδεύσουμε, αλλά δεν υπάρχουν ακόμα συμπαγή πλάνα για μια ευρωπαϊκή περιοδεία. Πάντα αγαπάμε να παίζουμε ζωντανά στην Ελλάδα και έχουμε μόνο καλές αναμνήσεις από τη χώρα σας. Έχετε άλλωστε ένα από τα πιο παθιασμένα κοινά στον κόσμο. Οπότε, ναι ελπίζω να κανονιστεί κάτι σύντομα.

Τελειώνοντας θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για το χρόνο. Κλείσε όπως επιθυμείς…

Okidoki! (σ.σ.:αμετάφραστο) Σε ευχαριστώ πολύ για τις ερωτήσεις και ελπίζω να έρθουμε σύντομα στην Ελλάδα και να σας δούμε και από κοντά. Stay slow!

Top story

Ο Ανδρέας Κύρκος είδε τη σειρά που προσπαθεί να αφουγκραστεί τη γενιά του τώρα σε λονδρέζικο φόντο και κατέληξε πως κάποιες φορές πετυχαίνει το σκοπό της, αλλά πρέπει να προσπαθήσει περισσότερο.

Στο νέο του Incoming, ο Δημήτρης Λιλής ακούει δυνατά τσιτωμένο hardcore, από την Ουάσινγκτον μέχρι την Αθήνα κι από εκεί στο Λος Άντζελες.

Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος ξανακούει την πρώτη κυκλοφορία του Madlib ως Quasimoto και απολαμβάνει το καρτουνίστικο alter ego του, Lord Quas.

Το Avopolis αποχαιρετά τον σπουδαίο συνθέτη που έφυγε από τη ζωή στα 91 του χρόνια, ξανακούγοντας 10 εμβληματικά soundtracks του.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, ξεχύνεται και πάλι σε chats συγκροτημάτων για να αλιεύσει απαντήσεις σε απίθανες ερωτήσεις. Αυτή τη φορά, θύματα οι Church of Man.

Η σκηνοθέτρια της Ταξιδιάρας Ψυχής μίλησε στην Ιλένα Μπόγρη και το allyou.gr για το ντοκιμαντέρ που γύρισε ακολουθώντας τον Γιάννη Αγγελάκα, λίγο πριν αυτό προβληθεί στο Backstage Film Festival, τη Δευτέρα 6/7.

Ο Ανδρέας Κύρκος είδε το «μικρό πνευματικό αδερφάκι» του Big Little Lies που θέλει να κάνει τους τηλεθεατές να έρθουν σε σπουδαία συμπεράσματα, καθώς θα γνέφουν θετικά και τα βουρκωμένα μάτια τους θα μαρτυρούν κατανόηση.

Κάθε μήνα το Avopolis θα συγκεντρώνει τους δίσκους που έμειναν λίγο παραπάνω στα ακουστικά του. Ο Ιούνιος συνέχισε το σερί πολύ δυνατών κυκλοφοριών και μεταξύ άλλων, βρήκαμε κάποιους από τους δίσκους που θα φιγουράρουν ψηλά στις λίστες της χρονιάς.

Η Τάνια Σκραπαλιώρη είδε τη νέα πολυσυζητημένη σειρά του Netflix κι ένιωσε ανάμικτα συναισθήματα στο κενό μεταξύ παρωδίας και κωμωδίας. Αλλά, ευτυχώς, θα έχουμε για πάντα τον John Malkovich.

Στο νέο του Diggin', ο Ζώης Χαλκιόπουλος βάζει να παίζει -στο CD player, αυτή τη φορά- το Absent Friends των Divine Comedy και σκαλίζει αναμνήσεις.

Από μπόλικη επιστημονική φαντασία, μέχρι την επιστροφή των Muppets, o Άγγελος Κλειτσίκας επιλέγει 5 τηλεοπτικές σειρές που θα μας κάνουν αυτό το καλοκαίρι να ανυπομονούμε περισσότερο για binge watching.

 

Η ηχομπάρα Bluetooth Soundbar CASB240 της Crystal Audio υπόσχεται κορυφαία ποιότητα ήχου στην τηλεόρασή σας ενώ...κόβεται στα δύο και μετατρέπεται σε δύο ηχεία-δορυφόρους, για να ταιριάζει στις ανάγκες σας. 

 

Ο Άρης Καζακόπουλος φτιάχνει λίστες, λίστες, λίστες. Στο νέο του Listomania, κάνει τον δισκογραφικό απολογισμό του για το πρώτο μισό του 2020, που αποδείχθηκε κάτι παραπάνω από δυνατό.

Κάθε εβδομάδα, ο Επίτροπος θα επαναφέρει την τάξη, ακόμη κι αν οι χατζημεταλλάδες δεν έχουν σωτηρία. Στο νέο του Παρατηρητήριο, αφήνει για λίγο στην άκρη τα μαθήματα κλασικού ροκ για να εγκαινιάσει το δικό του Between Two Ferns, τσατάροντας με τους Great Black Shark.

Κάθε εβδομάδα, ο Άγγελος Κλειτσίκας κάνει μια γύρα σε αναλογικά και ψηφιακά στενά κι επιλέγει στιγμιότυπα απ' όσα είδε, άκουσε, σκέφτηκε και ένιωσε την ανάγκη να μοιραστεί. Στο νέο του Snap(shots), τα βάζει με τους επαναστάτες του καναπέ, βλέπει το Da 5 Bloods του Spike Lee και σας φτιάχνει και μια playlist.

Instagram





Top