search

ΔΙΕΘΝΗ ΝΕΑ

Κάποια, μάλιστα, κι εκτός των αναμενόμενων κατηγοριών

Η ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων για τα βραβεία Όσκαρ 2018 βρήκε ασφαλώς και πολλούς μουσικούς στις σχετικές λίστες, όχι όμως πάντα στις αναμενόμενες κατηγορίες.

Ως αναμενόμενες βέβαια κατηγορίες εννοούμε αυτές για το καλύτερο soundtrack και το καλύτερο τραγούδι που έχει γραφτεί για ταινία.


Στην πρώτη, ισχυρή θεωρείται φέτος η υποψηφιότητα του Jonny Greenwood των Radiohead, ο οποίος έφτιαξε το score για το Phantom Thread του Paul Thomas Anderson, το τελευταίο δηλαδή φιλμ στη λαμπρή καριέρα του Daniel Day-Lewis.

Ο ανταγωνισμός, βέβαια, δεν είναι μικρός, αφού υποψήφιος είναι και ο John Williams (για πολλοστή φορά) για το soundtrack του Star Wars: The Last Jedi, ο Alexandre Desplat -το πιο διάσημο από τα νεότερα ονόματα συνθετών κινηματογραφικής μουσικής- για το soundtrack του The Shape Of Water, ο Carter Burwell για το score του Three Billboards Outside Ebbing, Missouri και ο επίσης βετεράνος Hans Zimmer για το Dunkirk.

Ισχυρή θεωρείται και η υποψηφιότητα του Sufjan Stevens στα Όσκαρ Καλύτερου Τραγουδιού με το "Mystery Of Love" (το ακούτε στον σύνδεσμο παρακάτω), το οποίο και συνεισέφερε για τις ανάγκες της ήδη πολυσυζητημένης ταινίας του Luca Guadagnino, Call Me By Your Name.

Εδώ τα πράγματα δείχνουν πιο βατά για τον καταξιωμένο τραγουδοποιό, ο οποίος θεωρείται επικρατέστερος νικητής, αν και δεν αποκλείεται η έκπληξη από τα φαινομενικά «outsiders»: τη Mary J. Blige με το "Mighty River" (από το Mudbound), τους Common & Diane Warren με το "Stand Up For Something" (από το Marshall), τους Robert Lopez & Kristen Anderson-Lopez με το "Remember Me" (από το Coco) και τους Benj Pasek & Justin Paul με το "This Is Me" (από το The Greatest Showman).

Η Mary J. Blige, πάντως, καταφέρνει και έχει μία ακόμα υποψηφιότητα φέτος, εκτός μάλιστα των αμιγώς μουσικών κατηγοριών, αφού διεκδικεί το Όσκαρ Β΄Γυναικείου Ρόλου για το πορτραίτο της Florence Jackson στο Mudbound της Dee Rees.

×