Αναστασία Τουρούτογλου

Πολλά πράγματα μπορείς να βρεις τσεκάροντας το γραμματοκιβώτιό σου μετά το πέρασμα του πρωινού ταχυδρόμου, αλλά μήνυμα από τους Radiohead; Αυτό κι αν είναι ασυνήθιστο.

Ακριβώς αυτό συνέβη όμως σε fans του συγκροτήματος το Σάββατο το πρωί, όσους είχαν παραγγείλει πρόσφατα από το επίσημο merchandise. Ξύπνησαν δηλαδή και βρήκαν ένα φυλλάδιο το οποίο έγραφε απλά «Sing a song of sixpence that goes/Burn the Witch/We know where you live» και έφερε το λογότυπο των Radiohead.

Αμέσως θεωρήθηκε βέβαιο πως επρόκειτο για κάποια καμπάνια σχετική με το πολυαναμενόμενο νέο άλμπουμ του Thom Yorke και της παρέας του, αφού το "Burn The Witch" ήταν ακυκλοφόρητο κομμάτι γνωστό στους fans: υπάρχει στα σκαριά ήδη από το 2003/2005.

Και μετά, την Κυριακή, είχαμε και συνέχεια. Το επίσημο site της μπάντας άρχισε να ξεθωριάζει βαθμιαία και πιο πολύ, μέχρι που έγινε ολόλευκο. Αναλόγως, εξαφανίστηκαν και τα social media: στο Facebook, αν μπείτε, δεν υπάρχει ούτε ένα post, ενώ στο Twitter γράφει απλά «Radiohead hasn't tweeted yet».

Σήμερα ο αναβρασμός κόπασε, καθώς δόθηκε στη δημοσιότητα το θαυμάσιο βιντεοκλίπ που έφτιαξε για το "Burn The Witch" ο Chris Hopewell (το βλέπετε στον σύνδεσμο, στο τέλος της είδησης) και ανακοινώθηκε η κυκλοφορία του ως πρώτου single του επερχόμενου άλμπουμ. Το τραγούδι έγινε δεκτό με ενθουσιασμό, κρίνοντας απ' όσα διαβάσαμε στα διεθνή social media, αν και δεν ήταν λίγοι και οι «γκρινιάρηδες». Εμάς πάντως, πολύ μας άρεσε.

Ένα επίσης είναι σίγουρο: όσο εμείς κάναμε Πάσχα, οι Radiohead έδιναν ρεσιτάλ πρωτότυπου μάρκετινγκ. Ξέρει και η Queen Bey από αυτά, αλλά κι εκείνοι είναι άσσοι...

{youtube}yI2oS2hoL0k{/youtube}

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured