search

Μουσικά νέα από την Ελλάδα και τη διεθνή μουσική σκηνή

Ο Pharrell, η Adwoa και ένα cast μοντέλων και προσωπικοτήτων γιορτάζουν ένα εμβληματικό τζιν

O Pharrell Williams μουσικός, παραγωγός, καθώς και συνιδιοκτήτης και Head of Imagination της G-Star RAW πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του brand για τη σεζόν F/W 2017 μαζί με μια δυναμική ομάδα δημιουργικών προσωπικοτήτων, συμπεριλαμβανομένων των Adwoa Aboah, Jean Campbell και Lennon Gallagher. Οι δημιουργικές λήψεις και το βίντεο παρουσιάζουν μερικούς από τους πιο πολυσυζητημένους stars της μόδας του σήμερα, που δείχνουν πως φορούν το εμβληματικό G-Star Elwood με τον δικό τους μοναδικό τρόπο.

"Για αυτή την καμπάνια επιλέξαμε συγκεκριμένα άτομα με τη δική τους αίσθηση στυλ. Η ενέργεια που διοχετεύτηκε όταν αυτή η ταλαντούχα ομάδα ανθρώπων συναντήθηκε ήταν τόσο όμορφη, που οτιδήποτε τους χώριζε, στην πραγματικότητα τους ένωσε”, σχολίασε ο Pharrell Williams για την καμπάνια.

Σε σκηνοθεσία της Ronnie Cooke Newhouse της House+Holme και μέσα από το φωτογραφικό φακό της Collier Schorr, η καμπάνια παρουσιάζει την Adwoa Aboah-διεθνές cover girl και Ιδρύτρια του Gurls Talk, μια πλατφόρμα πολυμέσων που δημιουργεί ασφαλές περιβάλλον για νεαρές γυναίκες που θέλουν να μοιραστούν τις ιστορίες τους-καθώς και την μικρότερη αδελφή της, Kesewa. Ακόμα, τα μοντέλα Jean Campbell, India Graham και Brooke Perry, τον Σκωτσέζο ηθοποιό και top model Connor Newall, καθώς και τον Lennon Gallagher, μοντέλο και γιό του front man των Oasis Liam Gallagher. Στο video παρουσιάζονται οι πρωταγωνιστές να μιλούν για την άποψή τους σχετικά με τον κόσμο στον οποίο ζουν, και για το τι είναι σημαντικό για αυτούς: “φιλία”, “ομαδικότητα” και “αλληλεγγύη”, “ατομικότητα” και “γνώση του τι είσαι”.

“Το να συμμετάσχω σε μια καμπάνια που συγκέντρωσε ανθρώπους από διαφορετικά υπόβαθρα με διαφορετική εμφάνιση και τους άφησε να είναι ο εαυτός τους με ένα κλασικό είδος ρούχου, ήταν αυτό που πραγματικά με προσέλκυσε” εξηγεί η Adwoa Aboah. “Επίσης το μήνυμα της καμπάνιας- να είσαι άνετα με τον εαυτό σου και ανεκτικός με τους γύρω σου-συμφώνησε με τη λογική μου. Είναι ένα θετικό σημείο εκκίνησης συζήτησης σχετικά με την αποδοχή του εαυτού σου και των άλλων”.

Η καμπάνια προβάλλει, επίσης, τις τελευταίες καινοτομίες προϊόντων της G-Star: EarthColors - νέες και φυσικές χρωστικές που εφαρμόστηκαν στο εμβληματικό Elwood - και τη δεύτερη σειρά G-Star ElwoodX25, επιμελημένη από τον Pharrell Williams που αναμένεται να κυκλοφορήσει αργότερα φέτος.