Ψάχνοντας στη σοφίτα της γιαγιάς τους, μεταξύ άλλων αναμνηστικών ενθυμίων, βρίσκουν έναν παλαιό χάρτη, που θεωρούν ότι θα τις οδηγήσει σε έναν από καιρό καλά κρυμμένο θησαυρό, κάπου στην πόλη. Τα τέσσερα κορίτσια μαζί με τα κουτάβια τους ξεκινούν για ένα συναρπαστικό κυνήγι θησαυρού και καταλήγουν να ανακαλύψουν πως τον πλέον ανεκτίμητο θησαυρό τον έχουν ήδη αποκτήσει και δεν είναι άλλος από τη μεταξύ τους αγάπη και τις στιγμές ξεγνοιασιάς και γέλιου που μοιράζονται.
Αυθ. Τίτλος: Barbie & Her Sisters in the Great Puppy Adventure
Κατά τα τελευταία 40 χρόνια, ο φωτογράφος Σεμπαστιάο Σαλγκάδο ταξιδεύει ανά τις ηπείρους, στα χνάρια μιας ανθρωπότητας που συνεχώς αλλάζει. Έγινε μάρτυρας των μεγαλύτερων γεγονότων της σύγχρονης ιστορίας και είχε να παρουσιάζει ένα τεράστιο φωτογραφικό αρχείο ως αφιέρωμα στην ομορφιά του πλανήτη.
Στην κοσμοπολίτικη Σαγκάη, λίγο πριν ξεσπάσει ο αιματηρός Σινο-ιαπωνικός πόλεμος, ο τυφλός, πρώην διπλωμάτης των αμερικάνικων υπηρεσιών, Τοντ Τζάκσον, θα συναντήσει στο νυχτερινό κέντρο που εργάζεται ως συνοδός, την όμορφη Σοφία, μια ξεπεσμένη αριστοκράτισσα, που ζει εκδιωγμένη από την χώρα της την Ρωσία μετά την επικράτηση των μπολσεβίκων. Χρησιμοποιώντας τις ζώσες αισθήσεις του, για να αντιληφθεί την ξεχωριστού επιπέδου μορφή της, ο οικονομικά ανεξάρτητος άντρας, θα θελήσει να δημιουργήσει το δικό του, ιδιαίτερο νάιτ κλαμπ, ορίζοντας την ως το επίκεντρο του.
Αθήνα, Ελλάδα. Ο Αμίρ, ένας ιρανός πρόσφυγας διατηρεί ένα μικρό διαμέρισμα, το οποίο έχει μετατραπεί σε μέρος διακίνησης μεταναστών, οι οποίοι, όπως κι o ίδιος, επέλεξαν να εγκαταλείψουν τις χώρες τους για ένα καλύτερο μέλλον. Ωστόσο, η Ελλάδα είναι προσωρινός σταθμός, καθώς όλοι ελπίζουν να φτάσουν σε άλλες δυτικές χώρες. Κάπως έτσι «εγκλωβίζονται» στο σπίτι του Αμίρ, αναμένοντας τα χαρτιά τους, όλες τις απαραίτητες επαφές και τον λαθρέμπορο στον οποίο πρόκειται να εμπιστευτούν το πεπρωμένο τους.
Ένας συγγραφέας, βιώνοντας ένα καταστροφικό διήμερο, ανακαλύπτει στα πλαίσια μιας προσωπικής αναζήτησης πως υπήρξε αγιογράφος που είχε κληθεί να αγιογραφήσει, μα με την έκλυτη ζωή που έκανε, έγινε αιτία ν` αποδοθούν στον άγιο οι δικές του πράξεις. Καταφεύγοντας οι νησιώτες στο έγκλημα, φόρτωσαν στον άγιο τα κρίματα του αγιογράφου Του, πατώντας στο ατελές της αγιογραφίας.
Μπορεί η ζάχαρη να είναι εθιστική; Ναι, απαντά η σκηνοθέτιδα Αντρέα Κουλκόβα, που συνειδητοποίησε τον εθισμό της όταν, όντας έγκυος, διαγνώστηκε με διαβήτη. Επί πέντε χρόνια, ταξίδεψε σε 5 ηπείρους συγκεντρώνοντας στοιχεία για τις επιπτώσεις της ζάχαρης στην υγεία και την εξάπλωση της ζαχαροβιομηχανίας.
Ψάχνοντας στη σοφίτα της γιαγιάς τους, μεταξύ άλλων αναμνηστικών ενθυμίων, βρίσκουν έναν παλαιό χάρτη, που θεωρούν ότι θα τις οδηγήσει σε έναν από καιρό καλά κρυμμένο θησαυρό, κάπου στην πόλη. Τα τέσσερα κορίτσια μαζί με τα κουτάβια τους ξεκινούν για ένα συναρπαστικό κυνήγι θησαυρού και καταλήγουν να ανακαλύψουν πως τον πλέον ανεκτίμητο θησαυρό τον έχουν ήδη αποκτήσει και δεν είναι άλλος από τη μεταξύ τους αγάπη και τις στιγμές ξεγνοιασιάς και γέλιου που μοιράζονται.
Αυθ. Τίτλος: Barbie & Her Sisters in the Great Puppy Adventure
Η ταινία αφηγείται την ιστορία του γαμήλιου ταξιδιού ενός καπετάνιου με το ποταμόπλοιό του, την «Αταλάντη». Εκτός από τη γυναίκα του, ταξιδεύει μαζί του και ένας μισότρελος ναύτης, μια εκπληκτική φιγούρα που την ερμηνεύει ο Ελβετός ηθοποιός Μισέλ Σιμόν, ένα τσούρμο γάτες και ένα παιδί. Το ταξίδι καταλήγει μοιραία στο μαρασμό της σχέσης του νιόπαντρου ζευγαριού και στην πλήξη, που οδηγεί τη γυναίκα να αποδράσει στους πειρασμούς της ωραίας ζωής στο Παρίσι. Ο ναύτης είναι εκείνος που αναλαμβάνει να τη φέρει πίσω και επέρχεται η συμφιλίωση του ζευγαριού. Η δομή της ταινίας είναι επεισοδιογραφική, η δραματουργία της κωμική και δραματική, ρομαντική και ανατρεπτική, γκροτέσκα και λυρική, καθιστώντας την ένα αληθινό λαϊκό αριστούργημα, χαρακτηριστική μιας μεταβατικής εποχής από τον βουβό στον ομιλούντα κινηματογράφο.
Ο Αμερικανός παραγωγός Τζέρεμι Πρόκος (Τζακ Πάλανς) προσλαμβάνει τον γνωστό Αυστριακό σκηνοθέτη Φριτς Λανγκ (υποδύεται τον εαυτό του στην ταινία) προκειμένου να μεταφέρει στον κινηματογράφο την Οδύσσεια του Ομήρου. Δυσαρεστημένος με την «καλλιτεχνική» προσέγγιση που ακολουθεί ο σκηνοθέτης, προσλαμβάνει τον Πωλ Ζαβάλ (Μισέλ Πικολί), συγγραφέα αστυνομικών ιστοριών και θεατρικών έργων, για να επεξεργαστεί το σενάριο. Η σύγκρουση μεταξύ καλλιτεχνικής έκφρασης και εμπορικής απήχησης ακολουθεί μια παράλληλη πορεία με την προοδευτική αποξένωση του Πωλ από τη σύζυγο του Καμίλ (Μπριζίτ Μπαρντό) η οποία φαίνεται να ξεκινά από τη στιγμή που ο Πωλ αφήνει την Καμίλ μόνη με τον εκατομμυριούχο παραγωγό.
Σάτιρα που βασίζεται σε πραγματικά περιστατικά από τον χώρο των δημόσιων νοσοκομείων.
Ένας ειδικευόμενος ορθοπεδικός γιατρός ξεκινάει την καριέρα του στο δημόσιο νοσοκομείο του Ε.Σ.Υ. Εκεί ανακαλύπτει πως γιατροί, διοικητικοί υπάλληλοι, νοσηλευτές, αλλά και ασθενείς, είναι όλοι συμμέτοχοι σε μια παράλογη κωμικοτραγική καθημερινότητα. Ανακαλύπτει το πώς ένα δημόσιο σύστημα που φτιάχτηκε για να υπηρετεί τον άνθρωπο έχει εξελιχθεί σε δήμιό του. Γι’ αυτό και επιχειρεί να του αντισταθεί. Η Οδύσσεια της σύγκρουσης ενός γιατρού με το Ε.Σ.Υ. και η ταλαιπωρία στην οποία υποβάλλεται ο κάθε Έλληνας που αποφασίζει να τα βάλει με το δημόσιο σύστημα υγείας της χώρας του.
Παρίσι, 1840, Λεωφόρος του Εγκλήματος. Μέσα στο πολύβουο πλήθος που συνωστίζεται γύρω από τα θεάματα, μια ελεύθερη γυναίκα, η Γκαράνς, γίνεται το αντικείμενο του πόθου ενός πρωτοπόρου, αλλά και συνεσταλμένου μίμου, του Μπαπτίστ. Εκείνος την ερωτεύεται παράφορα και με μια εξαιρετική παντομίμα την γλιτώνει από τη φυλακή. Ένας τέτοιος έρωτας όμως δεν είναι εφικτός. Η γοητευτική Γκαράνς προσελκύει πολλούς άντρες δίπλα της και ο ρομαντικός Μπαπτίστ δεν δέχεται τίποτα από το απόλυτο! Σύντομα τους δύο τους χωρίζουν άλλοι έρωτες. Ο Λασνέρ, ο Φρεντερίκ Λεμαίτρ και ο πάμπλουτος κόμης Εντουάρ διεκδικούν την Γκαράνς και η πιστή, ερωτευμένη Ναταλί τον Μπατίστ. Φαίνεται πως οι ζωές τους είναι καταδικασμένες να εξελίσσονται παράλληλα. Όμως, το πάθος του Μπαπτίστ φαίνεται να παραμένει άσβεστο και να φουντώνει περισσότερο όσο περνά ο καιρός…
Ο Ντιπάν είναι ένας μαχητής ταμίλ στη Σρι Λάνκα, ένας τίγρης. Όταν ο εμφύλιος πλησιάζει στο τέλος του και η ήττα είναι προ των θυρών, ο Ντιπάν αποφασίζει να φύγει από τη χώρα. Παίρνει τη γυναίκα του και ένα άγνωστο του κοριτσάκι και έχει την πίστη ότι στην Ευρώπη θα μπορέσει να πάρει πολιτικό άσυλο.