Μια σοκαριστική ιστορία, από τον σπουδαιότερο εν ζωή Μεξικανό σκηνοθέτη, Αρτούρο Ρίπσταϊν. Ένας πατέρας, θέλοντας να προφυλάξει τα τρία του παιδιά από την κακία του κόσμου, τα κρατάει κλεισμένα στο σπίτι για 18 ολόκληρα χρόνια, μαζί με τη γυναίκα του. Οι δύο γονείς, μαζί με τα παιδιά, ασχολούνται με την παραγωγή ποντικοφάρμακου, με το οποίο ο πατέρας εξασφαλίζει το οικογενειακό εισόδημα. Η ζωή για τα παιδιά είναι σκληρή, ο πατέρας τα έχει σε αυστηρή πειθαρχία. Τους επιβάλλει διάφορες παράλογες απαγορεύσεις και καταπιέζει το σεξουαλικό ξύπνημα των παιδιών. Τα παιδιά ζουν έτσι σε ένα εντελώς διαστρεβλωμένο, απομονωμένο, κλειστό σύμπαν, χωρίς να έχουν καθόλου γνώση του έξω κόσμου, παρά μόνο του κόσμου που έχει φτιάξει γι’ αυτά ο πατέρας τους. Κάθε προσπάθειά τους να ξεφύγουν από αυτή την κατάσταση φαίνεται μάταια… Θα μπορέσουν να απελευθερωθούν από αυτή την ασφυκτική κατάσταση;
Στην ταινία εκτυλίσσονται τέσσερις διαφορετικές ιστορίες, με συνδετικό κρίκο τις όχθες ενός ποταμού. Τρεις ληστές κλέβουν ένα σταυρό και, ενώ προσπαθούν να περάσουν το ποτάμι, ο ένας (Τίτος Βανδής) χάνεται μαζί με το λάφυρο. Ένας στρατιώτης (Ανέστης Βλάχος), λίγες μέρες πριν απολυθεί, συνομιλεί, μέσω της μουσικής του μπουζουκιού και του τραγουδιού, με έναν αντίπαλο της άλλης όχθης και δέχεται τα πυρά του. Η κόρη ενός στρατιωτικού φεύγει από το σπίτι της και γίνεται φίλη ενός κτηνοτρόφου (Βαγγέλης Ιωαννίδης). Ένα ερωτευμένο ζευγάρι δραπετεύει και καταφεύγει στο ποτάμι, γλιτώνοντας σαν από θαύμα το θάνατο σε ένα ναρκοπέδιο, και ο πατέρας (Γιώργος Εμιρζάς) της κοπέλας δίνει τη συγκατάθεσή του για να παντρευτούν.
Ένας γοητευτικός πλην τρελαμένος κινηματογραφικός σκηνοθέτης χάνεται μες στον κυκεώνα των μνημών και των φαντασιώσεών του. Αυτή η υπέροχη, κλασική και διαχρονική ταινία του Φεντερίκο Φελίνι, με τους Μαρτσέλο Μαστρογιάννι, Κλαούντια Καρντινάλε και Αϊνούκ Αϊμέ, κέρδισε Όσκαρ Καλύτερης Ξένης Ταινίας και Κουστουμιών.
Ενα χρόνο μετά το αποτυχημένο πραξικόπημα του Χίτλερ, γεννιέται στο Ντάντσιχ ο Οσκαρ, ένα παιδί με πρόωρη ανάπτυξη και ιδιαίτερα χαρίσματα. Ο Οσκαρ μπροστά στα σύννεφα του πολέμου και σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την υποκρισία και τον παραλογισμό του κόσμου των μεγάλων, αρνείται στα τρία χρόνια του να μεγαλώσει άλλο. Θα μείνει ένα παιδί-θαύμα-τέρας, ένας μάρτυρας που θα δει την άνοδο του ναζισμού, την επίθεση στην Ευρώπη, το Παγκρόμ στην Πολωνία, το θάνατο των δύο πατέρων του, την εισβολή των Ρώσων, την πτώση του Γ` Ράιχ. Μένοντας μόνος, αποφασίζει να μεγαλώσει. Το ταμπούρλο αποτελεί το πραγματικό γλωσσικό εργαλείο του μέσα από το οποίο εκφράζει τα συναισθήματα και την αντίθεσή του.
Ένα ηλικιωμένο ζευγάρι (Tomi και Sukichi) αφήνουν το χωριό τους για να επισκεφτούν τα παιδιά τους στο μεταπολεμικό Τόκιο. Η υποδοχή τους θα είναι απογοητευτική: τα παιδιά δεν μπορούν να τους διαθέσουν χρόνο γιατί είναι πολύ απασχολημένα. Έτσι καταφεύγουν σε μια εύκολη λύση: τους στέλνουν σε ένα τουριστικό θέρετρο.
Ένα ζευγάρι πλούσιο κι εκλεπτυσμένο, η Κάθριν κι ο Αλεξάντερ, ταξιδεύουν στη Νάπολη για να διεκδικήσουν τη βίλα ενός νεκρού θείου. Εκεί, αυτή θυμάται έναν ποιητή που την αγαπούσε τον καιρό του πολέμου. Παρότι αυτή δε τον αγάπησε ποτέ, της θυμίζει το ρομάντζο που λείπει από τη σημερινή της ζωή. Περιδιαβαίνει τα μουσεία της πόλης και της Πομπηίας, εκστασιασμένη από την εμμονή των ντόπιων με τον θάνατο και προσέχει ότι πολλές Ναπολιτάνες είναι έγκυες.
Το Βιβλίο της Ζούγκλας διηγείται την ιστορία του Μόγλη, ενός μικρού αγοριού που μεγάλωσε στη ζούγκλα από μια οικογένεια λύκων. Ο ίδιος αντιλαμβάνεται ότι δεν είναι πλέον καλοδεχούμενος στη ζούγκλα, όταν ο θηριώδης τίγρης Σιρ Χαν, που τρομοκρατεί όλα τα υπόλοιπα ζώα, θέλει να τον εξοντώσει.
Ο Ράτσετ κι ο Κλανκ, δύο απίθανοι ήρωες, πρέπει να σταματήσουν έναν μοχθηρό εξωγήινο, τον πρόεδρο Ντρεκ, πριν καταστρέψει όλους τους πλανήτες του γαλαξία Σολάνα. Ο Ράτσετ είναι ο τελευταίος του είδους του -ένας αθώος «Λόμπαξ» που μεγάλωσε μόνος του χωρίς οικογένεια.
Η Πετρα Going ειναι μια Ελληνο - Μεξικανιδα που περιφερεται ανα την υφηλιο (βλ.Νεα Υορκη, Τοκιο, Ταγγερη, Μεξικο, Ισραηλ, Πραγα, Θεσσαλονικη, μεταξυ αλλων) και καταγραφει, παρατηρει, ως "εντεταλμενος νομαδας", μια παραληρηματικη παγκοσμια πραγματικοτητα.
Γερμανία, αρχές των 1930. Στον αντίποδα της ανόδου του Χίτλερ, ο Χέρμαν, ένας ρώσος μετανάστης και βιομήχανος σοκολάτας, αρχίζει να τρελαίνεται. Ξεκινάει με το να κάθεται σε μια καρέκλα για να παρακολουθεί τον εαυτό του να κάνει έρωτα στη σύζυγο του, Λυδία, μια όμορφη αλλά κουτή κοπέλα που έχει σχέση με τον ξάδελφο του. Στη συνέχεια, ξεσπάει σε όλους όσους τον περιβάλλουν, από συνεργάτες μέχρι απλούς εργάτες και ξένους.