Η Λεόνα Στίβενσον είναι άρρωστη και περιορισμένη στο κρεβάτι της. Ένα βράδυ και καθώς περιμένει τον σύζυγο της, κρυφακούει μια συνομιλία στο τηλέφωνο, όπου δύο άντρες σχεδιάζουν φόνο. Γεμάτη πανικό, προσπαθεί να ανακαλύψει πιο είναι το θύμα ώστε να βοηθήσει την αστυνομία.
Αυθ. Τίτλος: Sorry, Wrong Number
Σκηνοθέτης: Ανατόλ Λίτβακ
Παίζουν: Μπάρμπαρα Στάνγουικ, Μπερτ Λάνκαστερ, Αν Ρίτσαρντς
To 19o αιώνα στη Δανία δύο αδερφές είναι απομονωμένες σε ένα χωριό με τον πατέρα τους, ο οποίος είναι παπάς προτεσταντικής εκκλησίας. Οι κόρες του τον περιποιούνται. Λίγα χρόνια αργότερα η Babette έρχεται στο σπίτι τους ως οικονόμος
Ένας φιλόδοξος δικηγόρος, ο Μπεν, βρίσκεται ανάμεσα στη διαμάχη ενός διεφθαρμένου στελέχους φαρμακοβιομηχανίας, του Ντέμινγκ, και του του στελέχους της εταιρίας του, Άμπραμς. Η υπόθεση παίρνει επικίνδυνη τροπή και ο Μπεν βρίσκεται στη θέση είτε να αποκαλύψει την αλήθεια, είτε να χάσει τα πάντα.
Μια νεαρή φοιτήτρια χρησιμοποιεί τον ελεύθερο χρόνο της για να κάνει τα κόλπα της για την τηλεόραση και τον κινηματογράφο. Σπεσιαλιτέ της είναι οι σκηνές δράσης, τα ακροβατικά γεμάτα αγωνία, μία κασκαντέρ που γεύεται τον κίνδυνο. Της αρέσει να ανοίγει τα μάτια της μετά από κάθε θάνατο του «ρόλου» του.
Όλοι αγαπάμε τους γονείς μας, αλλά να είμαστε ενήλικοι και να γυρίσουμε να ζήσουμε στο σπίτι τους, αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Η Στεφανί θα βιώσει αυτή την έντονη εμπειρία, αρχικά αντιμέτωπη με μια στοργική μα φορτική μητέρα, και έπειτα με τα αδέλφια της που βγάζουν όλη τη μνησικακία τους για παλιές υποθέσεις.
Η Αϊρίν Βάγκνερ έχει ό,τι ονειρεύεται μια γυναίκα: κοινωνική θέση, έναν σύζυγο που τη λατρεύει, ενδιαφέρουσα δουλειά και, φυσικά, υπέροχα παιδιά. Όμως, κάτι της λείπει, ζητάει το κάτι παραπάνω. Έτσι, όταν συναντάει τον νεαρό Έρικ, τον ερωτεύεται παράφορα. Η σχέση τους δεν είχε διάρκεια, είχε πάθος. Μετά, η Ιρέν άρχισε να νιώθει φόβο, έναν φόβο που άγγιζε τα όρια του πανικού απέναντι σε κάτι (ή κάποιον;).
Το αέναο κυνήγι του Σκρατ για το βελανίδι του τον εκτοξεύει στο διάστημα, όπου κατά λάθος ξεκινά μια σειρά γεγονότων που αλλάζουν και απειλούν τον κόσμο της Εποχής των Παγετώνων. Στην προσπάθεια τους να σωθούν, ο Σιντ, ο Μάνι, ο Ντιέγο και οι υπόλοιποι της αγέλης θα αφήσουν το σπίτι τους για μια αποστολή γεμάτη χιούμορ και περιπέτεια, ταξιδεύοντας σε εξωτικά νέα μέρη και συναντώντας διάφορους εκκεντρικούς χαρακτήρες.
Ένα ζευγάρι πλούσιο κι εκλεπτυσμένο, η Κάθριν κι ο Αλεξάντερ, ταξιδεύουν στη Νάπολη για να διεκδικήσουν τη βίλα ενός νεκρού θείου. Εκεί, αυτή θυμάται έναν ποιητή που την αγαπούσε τον καιρό του πολέμου. Παρότι αυτή δε τον αγάπησε ποτέ, της θυμίζει το ρομάντζο που λείπει από τη σημερινή της ζωή. Περιδιαβαίνει τα μουσεία της πόλης και της Πομπηίας, εκστασιασμένη από την εμμονή των ντόπιων με τον θάνατο και προσέχει ότι πολλές Ναπολιτάνες είναι έγκυες.
Το Βιβλίο της Ζούγκλας διηγείται την ιστορία του Μόγλη, ενός μικρού αγοριού που μεγάλωσε στη ζούγκλα από μια οικογένεια λύκων. Ο ίδιος αντιλαμβάνεται ότι δεν είναι πλέον καλοδεχούμενος στη ζούγκλα, όταν ο θηριώδης τίγρης Σιρ Χαν, που τρομοκρατεί όλα τα υπόλοιπα ζώα, θέλει να τον εξοντώσει.
Η Μαίρη Μέιπς είναι μια δημοσιογράφος πεπεισμένη ότι ο Τζορτζ Μπους ήταν ανάμεσα σε πολλά ηχηρά ονόματα που πέτυχαν να αποφύγουν να πολεμήσουν για την πατρίδα τους στο Βιετνάμ. Ακολουθώντας μια πληροφορία που δίνει σαφείς ενδείξεις, η δυναμική ρεπόρτερ δημιουργεί μια ομάδα ατόμων που περιλαμβάνει μια καθηγήτρια δημοσιογραφίας, έναν άνεργο ερευνητή και έναν απόστρατο συνταγματάρχη των πεζοναυτών.
Λος Άντζελες, δεκαετία του 1970. Ο Χόλαντ Μαρτς είναι ένας νεαρός ντετέκτιβ, ενώ ο Τζάκσον Χίλι είναι ο ιδιωτικός του συνάδελφος που ποτέ δεν πιάνει την καλή.
Ένας μαθητής σχολής αξιωματικών δέχεται να συνοδεύσει έναν οξύθυμο τυφλό λοχαγό κατά τη διάρκεια ενός εβδομαδιαίου ταξιδιού από το Τορίνο στη Νάπολι. Κι ενώ στην αρχή, ο μαθητής τα βρίσκει λίγο σκούρα με τον λοχαγό, στη συνέχεια η σχέση τους θα περάσει σε άλλο επίπεδο.