Παραδοσιακά, οι Δευτέρες δεν θεωρούνται και οι καλύτερες μέρες για συναυλίες. Πώς θα μπορούσαν να είναι άλλωστε, όταν το ξεκίνημα της εργάσιμης εβδομάδας βάζει άπαντες στο ζόρι της καθημερινότητας; Αυτή ήταν η πρώτη δυσκολία που είχε να αντιμετωπίσει το live του A$ΑP Nast, το οποίο διοργάνωσε στο Six d.o.g.s. η ομάδα του Plisskën. Και λέμε η πρώτη γιατί, δυστυχώς, δεν ήταν και η μοναδική.

Ένα δεύτερο ζήτημα προκλήθηκε από το γεγονός πως ο ράπερ από το Χάρλεμ, αν και μέλος της κολεκτίβας των A$AP Mob, στερείται προσωπικής δισκογραφίας. Το μέχρι τώρα έργο του περιορίζεται έτσι σε features σε τραγούδια άλλων, καθώς και στις συμμετοχές του στα κομμάτια των A$AP Mob. Και έρχεται και τρίτο θέμα, όχι άσχετο με τα παραπάνω: η τιμή του εισιτηρίου, τοποθετημένη στα 20 ευρώ στο ταμείο (ήταν 18 στην προπώληση και 14 στα early bird, για όσους τυχερούς προλάβανε), φάνταζε δυσβάσταχτη. Και για το βαλάντιο των πιτσιρικάδων θαυμαστών του, αλλά και για έναν καλλιτέχνη με τόσο μικρό μέχρι στιγμής εκτόπισμα.

asapn_2.jpg

Ως αποτέλεσμα, η προσέλευση στο Six d.o.g.s. στάθηκε νωθρή. Να 'μασταν 50 με 60 νοματαίοι; Κάπου εκεί· αυτό τουλάχιστον έδειξε το τεστ του ματιού, δεν έγινε επίσημη καταμέτρηση κεφαλών. Το ξεκίνημα τώρα της βραδιάς ήρθε δια χειρός MCMXC και Black Athena, δύο ονομάτων που τα τελευταία χρόνια έχουν αφήσει το δικό τους στίγμα στις αθηναϊκές νύχτες. Δυστυχώς, λόγω επαγγελματικού ωραρίου, δεν κατάφερα να τους παρακολουθήσω, όμως για τους μεν πρώτους τα είχαμε πει και πρόσφατα (δες εδώ), για τους δε δεύτερους –μετά από πολυετή παρακολούθηση των εμφανίσεών τους– μπορώ να βεβαιώσω πως πάντα παραδίδουν καλοστημένα και εύηχα sets.

asapn_3.jpg

Συνέχεια με τον Νέγρο Tου Μοριά, ντόπιο ράπερ του οποίου το όνομα έχει ακουστεί αρκετά –μάλιστα κυκλοφόρησε πρόσφατα και τον δίσκο Ακούγοντας Και Μαθαίνοντας. Η σκηνική παρουσία ανήκει στα δυνατά του σημεία, ενώ οι παραγωγές με τις οποίες καταπιάνεται διαθέτουν πολύ σύγχρονο αέρα, μοιάζοντας να έχουν ξεπηδήσει κατευθείαν από το σήμερα. Προσφέρουν έτσι μια καλή εναλλακτική στα 1990s πρότυπα, τα οποία (με τον έναν ή τον άλλον τρόπο), ακόμα κατέχουν σημαντική θέση στο εγχώριο χιπ χοπ. Από πλευράς μικροφωνικών ικανοτήτων, πάλι, ο Νέγρος βρίσκεται σε μια ενδιάμεση ζώνη: δεν είναι ασήμαντη περίπτωση, καθώς διαθέτει το attitude και το λέγειν ώστε να συγκεντρώσει την προσοχή. Δεν έχει όμως κι αυτό «το κάτι» που θα τον κάνει να ξεχωρίσει και να ξεπεράσει τους υπόλοιπους MCs εκεί έξω. Κάτι σαν «ναι μεν, αλλά» μένει λοιπόν στις εντυπώσεις, χωρίς ωστόσο κάτι τέτοιο να προδικάζει τη συνέχεια της πορείας του.

asapn_4.jpg

asapn_5.jpg

Κάπως έτσι η ώρα έφτασε 11, μα o A$AP Nast παρέμενε άφαντος. Κάπου εκεί βγήκαν όμως τα φιλαράκια του –ο DJ της περιοδείας του και κάποιος κολλητός (μάλλον) από το Χάρλεμ– αναλαμβάνοντας να ξεσηκώσουν το κοινό. Και τα κατάφεραν, προς τιμήν τους, παίζοντας σύγχρονες επιτυχίες, μεταξύ άλλων του Future, των Rae Sremmurd και το “Panda” του Desiigner ασφαλώς. Οι πιτσιρικάδες από κάτω χόρευαν και τραγουδούσαν και, κάπου μεταξύ 11:20 και 11:25, εμφανίστηκε από τα παρασκήνια και ο κεντρικός προσκεκλημένος, με περίσσεια ενέργεια και κέφι. To προσωπικό του ρεπερτόριο, όπως αναφέραμε και παραπάνω, περιορισμένο εκ των πραγμάτων. Αναμενόμενα λοιπόν ακούσαμε τα άπαντα, όπως το “Trillmatic” που περιμένανε σχεδόν όλοι στην αίθουσα (και ας ισχυριζόταν με μια δόση χιούμορ ο Ant πως δεν είχε φέρει μαζί του), αλλά και το “Presidents”, το οποίο κυκλοφόρησε ως μέρος των Wavy Wednesday –με το χαρακτηριστικό δείγμα από Nas.

asapn_6.jpg

Δεν θα μπορούσαν βέβαια να λείπουν τα τραγούδια των A$AP Mob στα οποία ο Nast έχει συμμετάσχει, όπως το εκρηκτικό “Yamborghini High” ή το “Hella Hoes”, που συνοδεύτηκε με δυναμικό mosh pit. Ο ράπερ έκανε επίσης μια ειδική μνεία στα «αδέρφια» του, τον A$AP Rocky και τον A$AP Ferg: αφού τους ευχαρίστησε, πέταξε στην αρένα δύο χαρακτηριστικά τους τραγούδια ("Lord Pretty Flacko Jodye 2" και "New Level", αντίστοιχα), προς μεγάλη ικανοποίηση των παρευρισκομένων, που δημιούργησαν πανικό στο άκουσμά τους. Με τα πολλά και μετά από περίπου 35 λεπτά, το αμιγώς live κομμάτι της εμφάνισης έλαβε τέλος. Η τριπλέτα παρέμεινε ωστόσο επί σκηνής, παραδίδοντας κάτι σαν after party set, με τον Nast να συνοδεύει τις επιλογές του DJ του με σχόλια από μικροφώνου.

asapn_7.jpg

Ο κόσμος παρέμεινε λοιπόν στο Six d.o.g.s., συνεχίζοντας να χορεύει και να περνάει όμορφα, δείχνοντας ξεκάθαρα πως υπάρχει ένα κομμάτι του νεανικού κοινού της πρωτεύουσας το οποίο διψά για βραδιές υπό τους ήχους σύγχρονων χιπ χοπ μελωδιών. Έτσι, έκλεισε με όμορφο τρόπο μία αν μη τι άλλο ιδιαίτερη συναυλιακή περίσταση.

{youtube}8xda8NvdEfA{/youtube}

 

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured