Minsk

Minsk

Η Smoke The Fuzz gigs περήφανα παρουσιάζει τους συγκλονιστικούς Minsk για πρώτη φορά στην Ελλάδα!
Μαζί τους, οι δικοί μας ισοπεδωτικοί Allochiria!

Πόρτες: 20:30
Έναρξη: 21:00

Τιμές εισιτηρίων:
Early-bird tickets: €16
Προπώληση: €18
Ταμείο: €20

Σημεία προπώλησης:

- Rhythm Records
Εμμανουήλ Μπενάκη 74, Εξάρχεια
τηλ.

Πληροφορίες εκδήλωσης

Ημερομηνία Εκδήλωσης 25-10-2018 21:00
Τοποθεσία Κύτταρο Live
210 384 1550

- Metal Era
Εμμανουήλ Μπενάκη 22, Εξάρχεια
τηλ. 2103304133

- Sound Effect Records
Σπύρου Τρικούπη 50 & Καλλιδρομίου, Εξάρχεια
τηλ. 210 825 9883

και μέσω viva.gr:
- Online
στο https://www.viva.gr/tickets/mousiki/kyttaro-live-stage/minsk-live/
και το http://www.athinorama.gr/
- Τηλεφωνικά στο 11 876
- Σε φυσικά σημεία: καταστήματα Seven Spots, Reload Stores, Media Markt, Βιβλιοπωλεία Ευριπίδης, Viva Kiosk Συντάγματος (Ερμού 1, καθημερινά 9:00-21:00), Viva Spot Τεχνόπολης (μέσα στον χώρο της Τεχνόπολης, είσοδος από οδό Περσεφόνης, Δευτ-Σαβ 11:00-19:00) και Yoleni’s

Οι Minsk σχηματίστηκαν σε ένα προάστιο στο Chicago στην πολιτεία Illinois, συγκεκριμένα στην Peoria, περιέχοντας τους Chris Bennett (κιθάρα, φωνητικά), Tim Mead (φωνητικά, πλήκτρα), Brian Barth (τύμπανα), Jared Madigan (μπάσο) και Dustin Addis (κιθάρες). Με την σύνθεση αυτή προχώρησαν στην κυκλοφορία του πρώτου τους demo "Burning" το οποίο κυκλοφόρησε στις 17 Οκτωβρίου 2003 μέσω της εταιρείας Lisa Falzone. To demo αυτό έκανε προφανές ότι οι Minsk θα αποτελούσαν ένα συγκρότημα που αρέσκεται σε πολύ μεγάλες διάρκειες κομματιών, καθώς τα μόλις 4 κομμάτια του είχαν μία διάρκεια κοντά στα 43'. Σύντομα τη θέση του Jared Madigan στο μπάσο πήρε ο Jeff Hyde και τη θέση του Brian Barth στα τύμπανα ο Tony Wyioming. Άλλη μία αλλαγή στη θέση του μπάσου ήρθε με τον ερχομό του Drew McDowell το 2004 και στο τέλος της ίδιας χρονιάς, οι Minsk κυκλοφορούν το άτιτλο (ή για πολλούς ομότιτλο) demo τους, με άλλα 4 κομμάτια και τη διάρκεια να κλειδώνει στα 37'. Την ίδια χρονιά συμμετέχουν και στην συλλογή "If It Plays..." που περιλάμβανε μόνο μπάντες από την περιοχή της Peoria. Το 2005 έμελλε να είναι η καθοριστική τους χρονιά, καθώς στην αρχή κυκλοφόρησε το 3ο τους demo "Out Of A Center" με τον Dustin Addis να αποτελεί παρελθόν από το συγκρότημα αργότερα και τους Minsk να ηχογραφούν ως κουαρτέτο, ενώ η τεράστια προσθήκη έγινε με τον Sanford Parker σε μπάσο και φωνή. Ο Parker που τη δεδομένη στιγμή ήταν ο κιθαρίστας των Buried At Sea και έκανε την παραγωγή στο επερχόμενο ντεμπούτο τους, ως οπαδός της μπάντας ζήτησε να πάρει θέση στο συγκρότημα. Το πρώτο τους άλμπουμ ήταν πλέον έτοιμο και στις 17 Σεπτεμβρίου του 2005 ο δίσκος κυκλοφόρησε με τον τίτλο "Out Of A Center Which Is Neither Dead Nor Alive" μέσω της At A Loss Recordings. Ηχογραφήθηκε στα Volume Studios του Chicago και γρήγορα κατέστησε τους Minsk μία αξιόπιστη δύναμη στο χώρο του sludge/post ήχου. Οι Αμερικάνοι όμως διαφοροποιούνταν από τα περισσότερα συγκροτήματα, καθώς χτίζανε τα κομμάτια τους με αργά/υποτονικά ξεκινήματα και στη συνέχεια ξεσπούσαν μέσα σ' αυτά, έτσι εξέλαβαν και τον τιμητικό χαρακτηρισμό "μικροί Neurosis" στην αρχή, ενώ είχαν έντονο το tribal στοιχείο, ειδικά στα τύμπανα, κάτι που μόνο οι μεγάλοι Neurosis μπόρεσαν να αναπαράγουν παλιότερα. Το άλμπουμ που αποτελείται από 6 κομμάτια συνολικής διάρκειας 65', τους έκανε να λάβουν μέρος σε σημαντικά φεστιβάλ όπως τα South By Southwest και Emissions From The Monolith, ενώ γρήγορα έλαβαν τιμητικές θέσεις σαν support συγκρότημα σε περιοδείες με μπάντες όπως Βrutal Truth, High On Fire, Boris, Sunn O))) και Pig Destroyer. Η φήμη τους μεγάλωνε
συνεχώς και αυτό μόνο καρπούς απέδωσε στη συνέχεια, καθώς τα λαγωνικά της Relapse Records τους υπέγραψαν άμεσα. Έτσι με τις πλάτες μίας μεγαλύτερης εταιρείας, οι Minsk μέσα στο 2006 ηχογράφησαν το δεύτερο ολοκληρωμένο τους άλμπουμ, και πρώτο τους για την Relapse "The Ritual Fires Of Abandonment", ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει κι έτσι σύνθεση, παραγωγός και στούντιο ήταν ακριβώς τα ίδια με το ντεμπούτο τους. Το άλμπουμ κυκλοφορεί στις 26 Φεβρουαρίου του 2007 και οι Minsk επίσημα χαιρετίζονται ως μία από τις μεγαλύτερες ελπίδες του νέου ήχου. Ο δίσκος περιέχει και πάλι 6 κομμάτια και είναι ελάχιστα μικρότερος από τον προκάτοχό του, μόλις 59' (ούτε μία ώρα δηλαδή). Η εξέλιξη του ήχου τους είναι εμφανής και όλοι σχεδόν θεωρούν ότι ξεπερνούν το ήδη πολύ επιτυχημένο ντεμπούτο τους, η προώθηση από την Relapse τους δίνει συμμετοχή στα 2 φεστιβάλ που αναφέραμε πιό πάνω και εκτενείς εμφανίσεις σε όλη την Ανατολική ακτή των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής. Στις 20 Μαρτίου του 2007, το συγκρότημα συμμετέχει σε μία διπλή συλλογή ως φόρο τιμής στους μεγάλους Eyehategod με τίτλο "For The Sick". Οι Αμερικάνοι ανοίγουν το δεύτερο δισκάκι της συλλογής διασκευάζοντας το "Ruptured Heart Theory" (από το αριστούργημα τους, "Dopesick"). Όλα έβαιναν καλώς για το συγκρότημα που περιόδευσε και πάλι εκτεταμένα και παράλληλα ετοίμαζε το επόμενο του βήμα. Στις αρχές του 2009 οι Minsk θα συμμετάσχουν σε ένα split με τους υπέροχους και αγαπημένους Unearthly Trance το οποίο αποτελείται από μία διασκευή του κάθε συγκροτήματος σε κομμάτια του Σουηδού Roky Eriksson! Οι Unearthly Trance διασκευάζουν στην πρώτη πλευρά το γνωστό και μή εξαιρετέο "Night Of The Vampire" (το οποίο έγινε ευρέως γνωστό κυρίως από τους Entombed παλιότερα) και οι Minsk στη δεύτερη πλευρά το "Stand For The Fire Demon". Κυκλοφόρησε στις 4 Μαρτίου του 2009 από την Parasitic Records μόλις σε 500 κομμάτια. Στις 26 Μαϊου οι Minsk κυκλοφορούν τον τρίτο και για πολλούς καλύτερο δίσκο τους με τίτλο "With Echoes In The Movement Of Stone". H παραγωγή και η μίξη γίνανε στο Semaphore Recording πάκαι το mastering στο Τhe Boiler Room, αμφότερα στην ιδιαίτερη πατρίδα τους το Chicago. Αυτή τη φορά η μουσική των Minsk είχε ακόμα εντονότερο το tribal στοιχείο και δεν ήταν λίγοι αυτοί που κάνανε αναφορές στην επιρροή που είχε το άλμπουμ από το "Through Silver In Blood" των Neurosis, τονίζοντας ότι η μουσική των Minsk άλλαξε συνολικά όπως είχε αλλάξει και των μεγάλων πατέρων του ήχου μ'εκείνο το δίσκο το 1996. Στην Ιαπωνική του έκδοση, ο δίσκος περιείχε και την προαναφερθείσα διασκευή από το split με τους Unearthly Trance. Μέσα στο 2010 οι Minsk θα συμμετάσχουν σε ένα τριπλό split μαζί με τους Harvestman του Steve Von Till (Neurosis) και τους U.S. Christmas ονόματι "Hawkwind Triad", το οποίο φυσικά και αποτελεί φόρο τιμής στους μεγάλους Hawkwind. Κυκλοφόρησε μέσω της Neurot Recordings στις 11 Μαϊου του 2010 και οι Minsk διασκευάζουν τα "7 X 7", "Assault Battery The Golden Void" και "Children Of The Sun", ενώ οι άλλες δύο μπάντες συμμετείχαν με τέσσερα κομμάτια η καθεμία. Εκεί τα ίχνη των Minsk χάνονται και μάλιστα προβληματισμός επικρατεί όταν γίνεται γνωστό ότι μέσα στο 2011, τόσο ο Sanford Parker, όσο κι ο Tony Wyioming αφήνουν το συγκρότημα. Τη θέση του Parker παίρνει ο Zachary Livingston, ενώ στην θέση του Wyioming από το 2012 ως το 2014 κάθεται ο Ryan Thomas και το 2014 αντικαθίσταται από τον Kevin Rendleman. Επίσης το 2012 προστίθεται ο δεύτερος κιθαρίστας Aaron Austin. Με τη σύνθεση ως κουιντέτο για πρώτη φορά από την εποχή των demo, οι Minsk κυκλοφορούν μετά από 6 χρόνια δισκογραφικής απουσίας το κολοσσιαίο "The Crash And The Draw" στις 6 Απριλίου του 2015. Στον μεγαλύτερο σε διάρκεια δίσκο της καριέρας τους -σχεδόν 76' διάρκεια-, οι Αμερικάνοι θα προσφέρουν το βαρύτερο και σκοτεινότερο προσωπείο τους, χωρίς να ξεχνάνε τα στοιχεία που τους κάνανε αγαπητούς σε πολύ κόσμο. Στην παραγωγή και πάλι ο Sanford Parker, με το δίσκο να ηχογραφείται αυτή τη φορά στα Earth Analog, στο Tolono του Illinois, η μίξη να γίνεται στο Hypercube στο Chicago και το mastering στο The Boiler Room πάλι στο Chicago. Στο τέταρτο άλμπουμ τους, οι Minsk απέδειξαν ότι παρά την μεγάλη τους απουσία παρέμειναν ένα μεγάλο συγκρότημα που κάνει το λιγότερο πάντα περισσότερο και που ό,τι και να κυκλοφορήσει, θα χαρακτηρίζεται από ποιότητα και ποικίλα συναισθήματα. 3 χρόνια μετά, οι Minsk οι οποίοι έχουν παίξει συνολικά λιγότερες από 50 συναυλίες στην καριέρα τους, είναι έτοιμοι να μας δείξουν γιατί υπήρξαν σημαντικοί ακόμα και με τόσο μεγάλη απουσία. Στις 25 Οκτωβρίου, το Κύτταρο ανοίγει τις πόρτες του ώστε το Ελληνικό κοινό να παρακολουθήσει ένα συγκρότημα το οποίο στις συναυλίες του βγάζει αυτό τον γιγάντιο ήχο ακόμα περισσότερο απ' ό,τι στα άλμπουμ τους, και οι εμφανίσεις τους έχουν περιγραφεί με κάθε δυνατό τρόπο από τους τυχερούς κι εκλεκτούς παρευρισκόμενους. Ένα συγκρότημα που παίζει σπάνια και που δεν ξέρουμε αν θα τύχει να το ξαναδούμε στη χώρα μας, έρχεται να μας επισκεφθεί στην κρισιμότερη στιγμή της καριέρας του και με μία δεύτερη ευκαιρία και μία νέα αρχή για τους ίδιους. Οι ορκισμένοι Fuzzsmokers είναι βέβαιο ότι θα τους τιμήσουν. Όσο για τους υπόλοιπους, υπάρχει πιθανότητα το Κύτταρο να αποδειχθεί μικρό για να τους χωρέσει, σπεύσατε όσο είναι νωρίς!

Allochiria
H μουσική τους συνδέεται συχνά με συγκροτήματα του post-metal κινήματος όπως Νeurosis, Isis, Cult of Luna και Amenra ενώ η θεματολογία τους αφορά τον άνθρωπο σαν κοινωνικό ον, την διαφθορά που τον χαρακτηρίζει στις σύγχρονες κοινωνίες, την επίπονη ρουτίνα, τις μάταιες δυσκολίες, καθώς και πως αυτό επηρεάζει τον κόσμο γύρω του. Έχουν μοιραστεί την σκηνή με τους Deafheaven, Toundra, Harakiri for the Sky, Altar of Plagues, Year of no Light, Lumberjack Feedback και παράλληλα πραγματοποίησαν την πρώτη τους ευρωπαϊκή περιοδεία την άνοιξη του 2015, ενώ μεταξύ άλλων έχουν συμμετάσχει και στο Rockstadt Extreme Fest.
www.allochiria.com
www.facebook.com/Allochiriatheband

Πληροφορίες για τον χώρο - Κύτταρο Live

Στην Αμερική υπήρχε το Fillmore Auditorium, στην Αγγλία το Marquee Club και το UFO και στην Ελλάδα, το Ροντέο και το…Κύτταρο. Εκεί, όπου οι νέοι της εποχής, μεσούσης της χούντας, πρωτοήρθαν σε επαφή με τα προοδευτικά ροκ ακούσματα των Velvet Underground, του Frank Zappa και του Jimi Hendrix. Εκεί, όπου ο Διονύσης Σαββόπουλος, οραματιστής για μια Βαλκανική ροκ σκηνή, πάντρεψε τα Μπουρμπούλια του με τον μπερντέ του Ευγένιου Σπαθάρη, αλλά και τον Τζίμη τον Τίγρη. Ο Δημήτρης Πουλικάκος, ο Παύλος Σιδηρόπουλος, οι Socrates Drank The Conium, ο Βαγγέλης Γερμανός, η Μαρίζα Κωχ, ο Θανάσης Γκαϊφύλλιας και η Δέσποινα Γλέζου είναι μερικοί μόνο από τους καλλιτέχνες που πρωτόπαιξαν στο Κύτταρο, ταυτιζόμενοι για τα μετέπειτα χρόνια με τη συγκεκριμένη μουσική σκηνή.

Τηλ. 210.822.4134