search

Θέατρο Βράχων “Άννα Συνοδινού”

Ταταούλων, Αθήνα 114 76, Ελλάδα

Το Μανιφέστο Του Πολέμου (Μέρος Α'), Περικλής, η νεύρωση της ηγεμονίας

Το Μανιφέστο Του Πολέμου (Μέρος Α'), Περικλής, η νεύρωση της ηγεμονίας

22 Σεπ 2014 21:00

Θέατρο Βράχων “Άννα Συνοδινού”

Το Μανιφέστο Του Πολέμου (Μέρος Α'), Περικλής, η νεύρωση της ηγεμονίας

Η παράσταση που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στις 25 και 26 Ιουλίου στο Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου, στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2014,  παραγωγή του Ελληνικού Φεστιβάλ ΑΕ, επιστρέφει για δυο μόνο βραδιές, στις 22 και 23 Σεπτεμβρίου στο Θέατρο Βράχων «Άννα Συνοδινού». Πρόκειται για το πρώτο μέρος της τριλογίας της Ρούλας Πατεράκη, η οποία είναι βασισμένη στο έργο του Θουκυδίδη. Στα τρία μέρη της τριλογίας (Περικλής, η νεύρωση της ηγεμονίας - Θέρος 2014, Το σύνδρομο Αλκιβιάδης - Θέρος 2015 και Άρατε Πύλας - Θέρος 2016) η Ρούλα Πατεράκη εξιστορεί μέσα από μια κριτική ματιά τον πόλεμο, που με το μέγεθος και τη βιαιότητα του, συγκλόνισε ολόκληρη την κλασική αρχαιότητα.

Μετάφραση: Γιάννης Λιγνάδης

Δραματουργία, Διασκευή, Σκηνοθεσία: Ρούλα Πατεράκη  

Διανομή: Δημήτρης Λιγνάδης, Ελένη Ερήμου, Διώνη Κουρτάκη, Σπύρος Σαρτζετάκης, Αναστασία Σοφιανίδου, Γιώργος Γιαννακάκος, Βαγγέλης Ρόκκος, Δώρα Στυλιανέση, Ευανθία Κουρμούλη, Άννα Μενενάκου, Γιώργος Παπαπαύλου, Μυρτώ Ρήγου, Ευτυχία Γιομελά, Σπύρος Χατζηαγγελάκης, Τζέφ Μαρράουι, Ιλισάντερ Ντέμα, Ζαφειρία Δημητροπούλου Δελάνχελ, Νίκος Παντελίδης, Ανδρέας Αντωνιάδης, Νίκος Μαυράκης, Νάνα Παπαδάκη, Γεράσιμος Σοφιανός, Αχιλλέας Σκεύης, Νεκτάριος Φαρμάκης, Δημήτρης Μυλωνάς, Άννα Ελεφάντη, Μαρία Λεγάκη

Επίσης συμμετέχει το Acting Anatomy Studio της Ρούλας Πατεράκη

Πληροφορίες και κρατήσεις για την παράσταση στα τηλέφωνα 6931005276- 6931005275

Τιμές εισιτηρίων

Κανονικό 15 ευρώ

Μειωμένο  10 ευρώ (φοιτητικό – ανέργων)

Πρώτο Μέρος (Θέρος 2014) Περικλής: Η Νεύρωση της Ηγεμονίας

Δεύτερο Μέρος (Θέρος 2015) Το Σύνδρομο Αλκιβιάδης

Τρίτο Μέρος (Θέρος 2016) Άρατε Πύλας

Γενικός τίτλος της τριετίας: Το Μανιφέστο του Πολέμου

ΡΟΥΛΑ ΠΑΤΕΡΑΚΗ

Έγραψαν για την παράσταση: «Μέσα από την παράσταση αυτή μίλησαν τα χαρίσματά μας, τα ελλείμματα, τα συμπλέγματα και τα τραύματά μας. Ανά πάσα στιγμή νέα δεδομένα καραδοκούν να κλονίσουν τις εδραιωμένες βεβαιότητες. Εδώ η ευτυχής διαίσθηση και η ριζωμένη καλλιέργεια έπαιξαν καθοριστικό ρόλο. Το δε αισθητικό κριτήριο ήταν κυριαρχικό. Η Ιστορία έγινε υλικό, η θεατρική προσέγγιση κάλυψε τη ρωγμή μεταξύ επιστήμης και τέχνης. Η καταγραφή της αναμέτρησης δύο διαφορετικών κόσμων παρουσιάστηκε δίκαια και αξιοκρατικά, όπως ο ίδιος ο χρόνος -αν είχε μνήμη- ακριβοδίκαια θα έπραττε. [...] Επίπονες οι διαστάσεις της αλήθειας, η Ιστορία μένει “κτήμα ες αεί”, χρωματίζει την πορεία της ανθρωπότητας και μια λαμπρή παράσταση, όπως αυτή της Ρούλας Πατεράκη, μας επιτρέπει να συνεχίζουμε να θαυμάζουμε!» Ειρήνη Αϊβαλιώτου, «Ο Πελοποννησιακός Πόλεμος της Πατεράκη - Οι νευρώσεις, τα ελλείμματα και τα τραύματά μας», catisart.gr «Μια περφόρμανς, λοιπόν, με βάση τον Θουκυδίδη και ανεξίτηλο το αισθητικό στίγμα της Ρούλας Πατεράκη, η οποία γνωρίζει όσο λίγοι την κλασική παράδοση, αλλά και νιώθει άνετα στο μοντερνισμό και ακκίζεται με τις ακρότητες της πρωτοπορίας. [...] Ένα άρτιο εικαστικά θέαμα με εικόνες φοβερής έντασης, “φωτογραφία” που θα ζήλευε ο κινηματογράφος του Αγγελόπουλου, διακειμενικές αναφορές σε ποικίλες τέχνες [...] Φυσικά, ο λόγος, απόλυτος πρωταγωνιστής, κυριαρχεί. Θεατρικός και δραματικός, αντλεί λεκτικά, γραμματικά, συντακτικά και ρυθμικά δάνεια από όλο το φάσμα της ελληνικής γλωσσικής παράδοσης και όλα τα επίπεδα ύφους της ελληνικής γλώσσας: από το χθαμαλό στο υψηλό και τούμπαλιν.» Αριστοτέλης Σαΐνης, «O κατά Πατεράκη Θουκυδίδης», oanagnostis.gr