Είναι ασφαλές το αμερικάνικο πεδίο για να εξάγουμε βάσιμες εκτιμήσεις για τους λόγους που κέρδισε τις προεδρικές εκλογές ο Ντόναλντ Τραμπ; Φυσικά όχι: εκτός και εάν υποτάσσεται η ανάλυση σε μια καφενειακού τύπου αντίληψη της πολιτικής...
Περισσότερα: Ωδή στον αμερικάνικο λαό (με αφορμή τον Ντόναλντ Τραμπ)
Η φράση του Πάμπλο Γκαρσία «επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς», λειτουργεί ως παλμός για όλη την ιστορία της ομάδας· ο ΠΑΟΚ, όσο αποτυγχάνει, τόσο ξαναπροσπαθεί...
Περισσότερα: Ο ΠΑΟΚ του Νίκου Τριανταφυλλίδη στα μάτια ενός «άμπαλου»
Με εκλεκτή παρέα, συζητούμε για μια πλειάδα ξένων καλλιτεχνών που ιντριγκάρουν την αισθητική μας, μας προκαλούν να επερωτούμε τις συντεταγμένες μας, απελευθερώνουν τη θέασή μας για τον κόσμο. Αναπόφευκτα, καταλήγουμε να αναλύουμε τη μετάβαση του Antony Hegarty σε Anohni...
Το πρόβλημα ξεκινάει όταν ένας υποτίθεται έγκριτος αρθρογράφος και ένας φέρελπις πολιτικός επενδύουν στην αποδόμηση ενός νεκρού ανθρώπου, μπας και «καθαρίσουν» για το ποιος ευθύνεται για τη δική τους πτώση και απαξίωση...
Με λογική «πάρε γκάζια, αλλά μην ζητήσεις ουσία» δείχνουν να επιστρέφουν οι θεοί του σκληρού ήχου. Ούτε ένα ψήγμα πειραματισμού, ούτε ένα στοιχείο ρίσκου, ούτε ένα μικρό στοίχημα...
Κανείς δεν μπορεί να προσεγγίσει τον τρόπο των Διάφανων Κρίνων. Από κανένα ιδιώμα. Κανείς δεν μπορεί να πει τα τραγούδια τους. Κανείς δεν μπορεί να τους αντιγράψει. Κανείς δεν μπορεί να αποτυπώσει τις ιδέες τους. Κανείς δεν μπορεί να αφομοιώσει τις δηλώσεις τους. Και ο Θάνος Ανεστόπουλος ήταν ο βασικός λόγος για όλα αυτά...
Πέντε «τελευταία» τραγούδια για το καλοκαίρι. Για την ώρα που το βαθύ κυανό χρώμα εμφανίζεται στον ορίζοντα...
Πέντε (ακόμα) τραγούδια για το καλοκαίρι, για όσους μένουν πίσω, στις ώρες που αναμετρώνται με τον εαυτό τους...
Πέντε πρώτα τραγούδια για το καλοκαίρι. Για την ώρα εκείνη, που ο ήλιος δύει...
Ο σκληρός, αδυσώπητος ήχος των Γάλλων είναι ο αντικατοπτρισμός της ισχύουσας πολιτικής, οικονομικής, περιβαλλοντικής φρίκης. Γιατί δεν εστιάζει στο περιτύλιγμα, όπως κάνει η παρακμάζουσα θεώρηση περί θεάματος...
Σελίδα 2 από 13
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia