Δεν είχα την ευκαιρία να επισκεφτώ το «Ναό του Χρήματος», aka Χρηματιστήριο Αθηνών, τις «χρυσές εποχές» (μέσα σε πολλά εισαγωγικά), αλλά αργότερα, στην πτώση του. Ήταν η δεύτερη φορά που μπήκα μέσα, είχε προηγηθεί η Μπιενάλε της Αθήνας πριν λίγα χρόνια (δεν κάθισα πάνω από μισή ώρα…). Πραγματικά, σαν χώρος είναι εντυπωσιακός και μπορεί να αξιοποιηθεί για διάφορα events («μην τα ρίχνουμε στο κτίριο για τα μάτια χρηματιστών», όπως λέει το αρχαίο γνωμικό), όπως ένα από τα πιο οργανωμένα events που έχω πάει τελευταία, αυτό των adidas Originals!

adidas11adv.jpg

Τα adidas Originals έφεραν μπροστά στα μάτια μας, μέσα από ειδικά σχεδιασμένα happenings και installations, την ιστορία και εξέλιξη ενός uber iconic μοντέλου sneakers, του Equipment, πιο γνωστό απλά σαν EQT. Από το 1991 (άλλες «χρυσές εποχές», εδώ όμως πρέπει να φύγουν τα εισαγωγικά) μέχρι και σήμερα με το νέο Support ADV μοντέλο, το EQT παραμένει διαχρονικό και απόλυτο σύμβολο μόδας. Μέσα από την ταινία μικρού μήκους “Only the Essentials, που προβλήθηκε στο χώρο, πήραμε μία δόση ιστορίας και αναδρομής στην ιστορία του EQT και είδαμε πώς ένα αθλητικό παπούτσι στις αρχές των 90’s, και με το πέρασμα των χρόνων, επηρέασε το σύγχρονο στυλ και τις τάσεις της μόδας.

Στο event προβλήθηκαν επίσης video-art υλικά, η EQT έκθεση φωτογραφίας του Γερμανού φωτογράφου Juergen Teller, καθώς και φωτογραφικά στιγμιότυπα του Πάνου Γεωργίου από το πρόσφατο ταξίδι μαζί με τους Γιώργο Μαυρίδη, Δημήτρη Πέτρου και Κώστα Σπαθή στο Βερολίνο για την πρώτη παρουσίαση του νέου EQT.

Εξαιρετικά και χρήσιμα τα παραπάνω, αλλά χωρίς την παρουσία ενός συγκεκριμένου καλεσμένου, τίποτα δεν θα ήταν το ίδιο. Τα adidas Originals είχαν την φοβερή έμπνευση να καλέσουν στmarc1.jpgην Ελλάδα τον Γερμανό Marc Leuschner, που σε πολλούς μπορεί να μην λέει κάτι το όνομά του αλλά για κάθε sneakerhead που σέβεται τον εαυτό του ο άνθρωπος είναι ένας μικρός θρύλος. Γεννημένος στο Βερολίνο, ο Marc Leuschner, ή αλλιώς Mr. EQT, είναι ιδιοκτήτης του διάσημου Overkill sneaker shop (άνετα, στην 5άδα των πιο επιδραστικών μαγαζιών παγκοσμίως) και ο μεγαλύτερος συλλέκτης EQT στον κόσμο. Δεν μας έφτανε που ήρθε ο ίδιος στην Αθήνα, μαζί του έφερε και 122 EQT sneakers από την προσωπική του συλλογή, πόλος έλξης και highlight της όλης βραδιάς. eqt11.jpg

Ο Marc Leuschner απάντησε σε press ερωτήσεις, όπως και στη δική μας: «αν όντως βλέπει στις μέρες μας μία αναβίωση των 90’s στα sneakers, τη μόδα και γενικότερα την κουλτούρα», με τον ίδιο να φαίνεται να συμφωνεί. «Αυτή τη στιγμή γιορτάζουμε πραγματικά μία μεγάλη αναβίωση των 90’s στη μόδα, στα παπούτσια, στα υλικά και φαίνεται πως κάθε fashion brand κοιτάει πίσω σε αυτή τη δεκαετία για έμπνευση. Μιας και είμαι μωρό των 90’s, ναι, μου αρέσει πολύ αυτό που συμβαίνει σήμερα».

Φυσικά, δεν μείναμε μόνο στις press ερωτήσεις, αλλά είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε κατ’ ιδίαν με τον Marc, αλλά και να ξεναγηθούμε από τον ίδιο στη συλλογή του.

eqtafvin.jpg

Πραγματικά, ένα από τα πιο συγκροτημένα και down to earth άτομα που μπορεί να συναντήσει κάποιος, μιλάει για τα αγαπημένα του sneakers με έναν παιδικό ενθουσιασμό. Αφού μιλήσαμε για τις δυσκολίες -σαν παιδί της τότε Ανατολικής Γερμανίας- να βρει τα χρήματα για να αγοράσει τα αγαπημένα του αθλητικά παπούτσια («κανένας μας δεν είχε λεφτά τότε»), μας λέει χαρακτηριστικά, «φοράγαμε τα νέα μας παπούτσια μόνο σε ειδικές περιπτώσεις, όπως όταν πηγαίναμε με φίλους να δούμε κάποιο αγώνα ποδοσφαίρου». H πτώση του τείχους του Βερολίνου του άνοιξε πραγματικά τους ορίζοντες και ήταν η αρχή για τη σχέση του με τα EQT. Αν αναρωτιέστε ποια είναι τα πιο ακριβά μοντέλα που έφερε μαζί του στην Αθήνα, αυτά είναι κάποια μοντέλα των αρχών των 90’s (EQT Guidance 93, EQT Cushion 93), με την αξία τους να παίζει ανάμεσα στα 650€ και 1000€…

xrimatistirio1.jpg

Με την κληρονομιά του θρυλικού sneaker να ξεδιπλώνεται μπροστά στα μάτια μας, το νέο κεφάλαιο της ιστορίας του EQT άνοιξε στην Αθήνα με ένα μοναδικό event που επαναπροσδιόρισε το street style (και δεν αρκέστηκε εκεί: περάσαμε τέλεια και στο μεγάλο party, που ακολούθησε, με την αγαπημένη ομάδα mobile DIY parties Yes it does!! Sure it does!!), αποδεικνύοντας ότι το brand συμβαδίζει πάντα με το ιδιαίτερο και το ανατρεπτικό.





 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured