"Ο Κ.ΒΗΤΑ παραμένει ένας από τους μεγαλύτερους δημιουργούς της ηλεκτρονικής σκηνής στην Ελλάδα", μας ενημερώνει το λιτό δελτίο τύπου της Didi Music. Ίσως ο μεγαλύτερος θα προσέθετε ο υποφαινόμενος συντάκτης του Avopolis Music Network. Άλλωστε, το γεμάτο αναμνήσεις παρελθόν του με τους Stereo Nova, δεν αφήνει πολλά περιθώρια για να σκεφτείς κάτι διαφορετικό.Με τους προσωπικούς στίχους και την ζεστή, ιδιαίτερη ερμηνεία του κατάφερε να συντροφεύσει πολλές προσωπικές μας στιγμές, κάτι που για κάθε καλλιτέχνη είμαι σίγουρος πως αποτελεί κατόρθωμα και μάλιστα τον κάνει περήφανο, ακόμα κι αν είναι τόσο σεμνός ώστε να δείχνει αμήχανος, όταν ακούει κάτι τέτοιο.

Το συγκρότημα των Stereo Nova σίγουρα ήταν ένα από τα λίγα πρωτοπόρα συγκροτήματα που έβγαλε αυτή η χώρα και κατάφεραν να αγγίζουν έναν αξιοσέβαστο αριθμό ατόμων. Ο Κ.Βήτα έχει ένα μεγάλο μερίδο ευθύνης για αυτό. Σας έχουμε ήδη πει το γιατί πιο πάνω. Οι στίχοι τους ήταν το καλύτερο soundtrack για την εφηβεία μας και η μουσική τους -συνδυασμός φυσικά όλων των διαφορετικών που κουβάλαγαν και οι τρεις τους- κάτι το διαφορετικό, τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα. Σε τέτοιο βαθμό μάλιστα, που κάποιοι να τους κατατάσσουν αμήχανα στο Hip-hοp...

Κάποια στιγμή για όλα τα πράγματα, ακόμα για τα πολύ όμορφα -τουλάχιστον για τους τρίτους, όπως εμείς-, έρχεται ένα τέλος. Έτσι έγινε και με τους Stereo Nova, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει κι ο Κωνσταντίνος την προσωπική του πορεία.

Έτσι, μας δίνει το Σούπερ Στέλλα, έναν δίσκο που συνδυάζει ambient επιρροές με samples από Χατζιδάκι και φυσικά διάχυτη μία αίσθηση πως η μαγία των Στέρεο Νόβα δεν πρόκειται ποτέ να χαθεί, όσο υπάρχουν ενεργοί οι άνθρωποι που τους απάρτιζαν. Έτσι, σημαντικό μέρος αυτής είναι διάχυτο στην προσωπική δουλειά του Κωνσταντίνου.

Το 2002 ακολούθησε το Για σένα με αγάπη, όπου παίζει με τα vocoders και πειραματίζεται με κιθαριστικές φόρμες, πάντα προσαρμοσμένες στο δικό του ύφος, το οποίο με τον καιρό γίνμεται ολοένα και πιο ώριμο και κατασταλλαγμένο. Αποδεικνύει πως ακόμα γράφει σπουδαία τραγούδια και ακόμα καταφέρνει να συγκινεί με τους στίχους και την ερμηνεία του.

Όμως, όλα αυτά τα χρόνια της προσωπικής του καριέρας, ο Κ.Βήτα επιλέγει να συνεργαστεί και με άτομα που θαυμάζει από άλλους χώρους, μερικές φορές άρκετά διαφορετικούς από τον δικό του. Έτσι, μας δίνει μία δουλειά μαζί με την Δήμητρα Γαλάνη, το 2001, με τίτλο Μετά. Πρόκειται για μία δουλειά που αγαπήθηκε από πολλούς, αλλά και επικρίθηκε εξίσου. Αυτό που είναι σίγουρο είναι πως το Μετά δεν είναι μία αδιάφορη δουλειά και η οποία σίγουρα ξεφεύγει από πολλά στεγανά της "έντεχνης" -ω, τι απαίσιος όρος θα αναφωνήσω και πάλι- παραγωγής.

Μία χρονιά αργότερα θα γράψει την μουσική για την θεατρική παράσταση Angel Baby, από όπου ίσως κάποιοι να θυμούνται την συνεργασία του με τον Γιάννη Παλαμίδα, στο τραγούδι Τυχερό Αστέρι.

Πέρα από όλα αυτά τα βιογραφικά στοιχεία, αυτό που έχει σημασία είναι το εξής: ο Κ.Βήτα είναι και θα παραμείνει, όπως μας αποδεικνύει συνεχώς με τη δουλειά του, ένας καλλιτέχνης που πάντα θα μας συγκινεί και μας αγγίζει προσωπικές χορδές. Του καθενός μας με ξεχωριστό τρόπο. Δεν είναι λίγοι αυτοί που το καταφέρνουν. Όσοι όμως το πετυχαίνουν μένουν στην καρδιά μας για πάντα.

Στο Adrenalive θα είμαστε εκεί να τον παρακολουθήσουμε, μιας και σε όσα live του έχουμε παρευρεθεί, μας αποδεικνύει πως του αρέσει να μας εκπλήσσει και να εξελίσσεται ο ίδιος συνεχώς.

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Featured